Fórum - Téma


Nissan 100NX rada co s motorem


Fórum 100NX Nissan 100NX rada co s motorem

Informace o modelu: Nissan 100NX



2009-06-21 13:05:36

Ahoj všem.Kluci potřebuju poradit.Mam 100NX s motorem 1.6 66kw karburátor rok 1991.Mam potíže když to nastartuju studený tak nenaskočí sytič drží to otáčky od 800-1000,no a když to sešlápnu tak to zakucká a zaprská a chcípne ale když se to ohřeje tak jde normálně ale když jedu hodně pomalu 2-3 nizký točky tak to pocukává ale jakmile to zase rozjedu jede normálně a navíc to dělá jak kdy né stále.Dal jsem novou karburaci ale dělá to stále.Koukal jsem na svíčky a ty jsou nový ale černý jako bota připadá mě že to špatně pálí podle těch svíček.Jestli někdo víte co stím budu rád když poradíte.Moc díky

2009-06-21 13:11:50

Predstih,podle toho jak pises ze mas cerne svicky,tak to spatne spaluje

2mato  
Mato
2009-06-21 13:28:18

keby to je predstih tak to robi stale nielen ked je studeny hm ?

2009-06-21 13:43:58

taky jsem si říkal že to vypadá na předstih jen vědět jak ho seřídit a ještě jsem zapoměl dodat že tam jsou svíčky Bosch ty čtyřkontaktový.Mě to tak připadá jako by to nechtělo v tom prvním sešlápnutí dát benzín takovej pytel to dělá ale klamou mě ty svíčky.

2mato  
Mato
2009-06-21 19:25:56

len aby to neboli tie sviecky... mne sa to stalo na starom aute s NGK mali v katalogu u predajcu chybu tak som kupil o cislo studensie a po asi 50km boli tiez jak boty a stale to zahadzovalo...jak bola bohatsia zmes tak uz nevedeli odpalovat a ked raz chcipol studeny motor tak bez vycistenia sviecok uz nechytil...pri vyssich otackach sli... tieto 4kontakty niektorym motorom nesedia a menil si ich... niekedy sa zahadzu inac aj po 200km a od tej hranice sa uz nedokazu samocistit

2009-06-21 22:05:52

Nesaje ti to niekde falošný vzduch? Sytič to má aký? Autiomatický alebo manuál? Sytič nemôže bežať na tak nízke otáčky. 800-1000 sú volnobežné na sytič by to malo mať okolo 1500 až 2000 otáčok hneď po štarte. Takže ak to má automatický sytič skontroluj prívod vody k čidlu sytiča(má to tepelné čidlo/ bimetal). Ak auto cuká môže byť problém aj vo sviečkach - skontroluj či sú sviečky také aké predpísal výrobca a majú správny odtrh prípadne vymeň za nové samozrejme odporúčané výrobcom podľa katalógového označenia. Samozrejme treba skontrolovať/vymeniť zapaľ. káble, pozrieť rozdeľovač/hlavu a palec. Predzápal by to byť nemal ale je dobré skontrolovať aj stupeň zážihu (podľa manuálu zistiť predpísanú hodnotu).

Čo sa týka toho že máš čierne sviečky tak to znamená, že máš veľmi BOHATÚ ZMES! Nastav poriadne karbec hlavne bohatosť zmesy. Pravdepodobne niekto šteloval volnobeh kedže si písal že ti to chcípa a nastavil miesto voľnobehu bohatú zmes. Voľnobežná tryska a palivová tryska sú dve úplne rozličné veci ;)

A ešte jedna vec, ak nastavíš zmes po nejakých cca 10 KM rýchlej jazdy vyber sviečky a skontroluj ich. Ak sú čierne zmes je stále bohatá-uber/povoľ palivovú trysku a dolaď voľnobeh, Ak je sviečka biela POZOR! zmes je chudobná a motor detonuje-hrozí prepálenie piestov pritiahni trysku paliva. Ak je zmes nastavená správne tak sviečky sú také medeno hnedé. Najlepšie j edať to nastaviť skúsenému mechanikovi na karbece (škodovkári vedia ;) jasne že 120L).

Vela zdaru

2009-06-21 22:07:50

No a štvorkontaktovky BOSCH nemajú v japoncoch absolútne čo hľadať To tam dal nejaký moula...

Hoď tam NGK podľa katalógu a nemal by btť problém

2mato  
Mato
2009-06-21 23:04:05

karbec aj predstih nechaj tak a v prvom rade vyhod tie sviecky... a daj tam origo NGK a potom uvidis co dal

2009-06-22 13:38:37

Sytič to má automat.Jen vědět kde ho na karburátoru hledat tam je tolik podtlakových hadiček a hadic že mě z toho jde hlava kolem a zatím se směsí hejbat nebudu nejdřív vyhodím ty svíčky.Mě se nezdály jen jsem je vytáhnul.Na tenhle motor mě neseděly že by tam měly bejt asi si ten předchozí majitel myslel že nahoní koně bylo by fajn kdyby mě někdo ukázal kde mam ten sytič hledat aspoň přibližně.Díky kluci


Odpovědět