Fórum - Téma


Nezávislé topení


Fórum Primera P11 Nezávislé topení

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-01-07 15:50:48

Zdravím,

mám dotaz ohledně nezavisleho topeni, mam ho na primerce a zajimalo by mne kolik to zere baterky apod. jestli se vyplati si ho na rano kdyz je -5 nastavit (ale abych pak nastartoval . Ma nekdo s tim nejake zkusenosti ? Zatim jsem ho pouzil dvakrat jenom tak na zkousku a ted se bojim o baterku (55Ah).

2009-01-07 18:52:19

Skús sa na to spýtat Lubosh a ,ten to používá.

2009-01-08 13:41:22

nezavisle kurenie nieje nahodou pohanane palivom auta?

2009-01-08 13:47:02

To ano, ale nepohani to alternator apod. takze bych cekal ze se to zapaluje z baterky a pritom ji to nenabiji..

2009-01-08 14:34:33

ja by som z tohoto nemal stres :)

2009-01-08 15:13:23

Kamionaci tim topi treba celou noc kdyz chrapou :) Rekl bych ze tam probiha kontinualni horeni, takze obavy bych byt tebou fakt nemel

2009-01-08 15:32:43

Spotřeba podle mě nebude velká, je tam nějaký ventilátorek,relé. ventil apod. bejkárny. Jinak si spotřebu ( odběr proudu v "A" ) můžeš změřit a to : na přívodní kablík k jednotce připoj do serie ampermetr

2009-01-08 16:30:36

ja sem o tom pocul iba z hruba nieco take ze sa to moze dat namontovat na DO ked chces aj z domu z dialky zapnes,neco ve spravach to bolo ale vraj je to dost draha hračka prave som natrafil na clanok o tom ,neviem necital kto chce moze prestudovať http://auto2.lidovky.cz/c...idovky.php?id_clanek=3756

2009-01-08 16:43:13

dálkové není třeba nastavíš dobu zapnuti a není problém když to poběží pul hodky baterka to uživí a navíc to muže ohřívat i motor.Ale něco to opravdu žere přinejmenším jako ventilátor topeni a přirovnávat to k nákladáku je trochu scestné baterky tam to je něco jiného

2009-01-08 19:49:52

Nezávislé teplovodní topení má odběr 30-50 W , při startu po dobu žhavení chvilku 100 W , pokud necháš sepnout automaticky ventilátor topení auta ( při 40 stupňů teplé vodě) tedy dalších 40 W. V topení běží čerpadlo nafty, čerpadlo vody, ventilátorek vzduchu pro hoření a po dobu startu žhavící svíčka. Pro Zelvon: Jakékoliv srovnávání s kamionem je nesmysl, má totiž dvě baterky 225 Ah zapojeně do série.

2009-01-08 20:31:09

ventilator kurenia bude skor 400W ale samozrejme nie je nutne ho nechavat na plny vykon...takze ak je baterka v dobrej kondicii polhodinka kurenia jej neublizi.

Pouzivam Webasto v T30 a pri dCi je to priam nevyhnutnostou ved pri nejakych -15 sa to hadam ani po 20tich minutach jazdy nevykuri.

2009-01-08 20:56:57

no co to je za nesmysl teda pokud má ten vetilátor nebo celé topeni 400W tak za 20 minut jsi bez baterky. teda v osobáku tam bude opravdu těch asi 40W A k těm baterkám v nákladáku většinou tam je 150 A a ne do serie poněvadž maj palubni napěti 24 V takže jsou li tam 2 po 150A tak tam je pořád jen 150A a 24 V

2009-01-08 21:02:58

RS955i , Větrák topení 400 W ? Není to moc, vždyť to by bylo přez 30 A ? No jsi automechanik asi budeš mít pravdu.

2009-01-08 21:03:08

Možné by stačilo přečíst odkaz, který tam dal Yan je to popsané dost podrobně a hlavně srozumitelně!!

2009-01-08 21:15:54

Zdeno máš pravdu, že jsem si to původně nepřečetl ale příkon jsem tam nikde nenašel. Je tam jen topný výkon při hoření. Jinak funkce a systémy jsou tam popsány velmi pěkně. Aumirek : Tak nějak jsem to myslel, kapacita zůstává , napětí se násobí.

2009-01-08 22:36:43

strom tohle by tvou primusku neže roztopilo...rovnou rozpalilo http://www.dalix.cz/eshop...8l-c-12v-nebo-24v-dc.html možna cena zase tvoj učet tiež

2009-01-09 07:59:09

p53 tak si pozri ake hrube kable k tomu vetraku idu v aute hrubsie su uz len tie na starter...

2009-01-09 10:44:42

Hmm tak to sem netusil ze sou az tak rozdilne ty v nakladaku a osobaku... Kazdopadne ale slysel sem, ze treba v Kanade to pouzvaji tak, ze tam maji neco na zpusob elektrickeho topeni, auto u baraku napichnou na sit a rano prijdou a maji to vyhrate.

Muj otec takhle nahrival Aviu, mel v ni hozene elektricke topeni a do dilny natazenou prodluzku, na zasuvku s budikem, takze prisel a nastartoval :)

2009-01-09 11:29:54

pokud ti jde o to nahřát auto měl jsem kdysi v nákladním v bloku motoru topení na 220 V mělo 2 KW a i v -20 ho stačilo zapnout na asi 20 minut a nahřálo to motor i vodu na + 20 stupnu a start jako v létě

2009-01-09 12:13:03

to jo, jenom aby pak v zime nebyla baterka KO a abych nastartoval zahraty motor...


Odpovědět

1  2  3