Fórum - Téma


Neustálé přibržďování


Fórum Primera P11 Neustálé přibržďování

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2013-11-24 17:59:18

Nejlepsi reseni co se tyce ceny, casu a pohody je vymena za uplne nove brzdice, to mi ver. Vetisnou to doma opravovat nema moc smysl a kdyz uz to udelas fakt poradne, tak na tom nechas pulku zivota, par lidi z klubu by o tom mohlo povidat, podruhe by to uz nedelali.

2013-11-24 18:19:03

masak: riešenie je demontovať strmeň,

rozobrať ho kompet a repasovať - ti tiahlo je asi 3cm dlhé a je dosť zahrdzavené vo vnútri strmeňa len prestriekaním to neopravíš.. Nieje to nič ťažké - sadu na repas mám ak by si chcel...

Detaily cez vzkaz...

2013-11-24 18:55:08

chrener: to jsi jedinej kdo to doporučuje a chce dělat opakovaně Nikdo jiný ne a ví proč.

Že jsi nodrazoval mě od novýho třmenu v létě?

2013-11-24 19:40:08

nejlepší je že dycky když se mi vysere něco na autě tak v zimě... fakt se mi stim moc srát nechce, a kupovat za x tisíc novej třmen kuli takový kravině.....

2013-11-24 20:18:25

Zima většinou podpoří nějaký ten neduh.U mě zase horko Kravina to zrovna není a máš levný auto pro levný opravy.A ty jsou vždycky v řádu x tisíc (a ne desítek) a nebo hromady času a nervů s repasí. Já preferoval to,abych oprava trvala 1 den (konkrétně 30min.) s volšovejma rukama

Tak se dobře rozhodni podle možností

2013-11-24 20:36:23

bmarcellus: to je riešenie z kategórie najjednoduchších, ale strmeň je dosť drahý oproti sade a hodinke roboty...

Koniec koncov ten strmeň z obchodu je takisto iba repas... Jasné ak sa inak nedá tak musí ísť na výmenu...

2013-11-24 20:39:04

chrener: a jak ten čep rozeberu je tam zalisovanej ne? nikde tam matka nebo neco neni.....

2013-11-24 20:51:03

masak: pozri si album užívateľa romik má to tam nafotené... V princípe musíš demontovať strmeň,

dáš ho do zveráku vytočíš valček, odopneš pružinu a vyberieš zaisťovaciu šrúbu tiahla čapu. Potom vezmeš špicatý háčik (niečo ako má zubár) a vyberieš tým segerku - netreba nič len potiahnuť raz za jedno očko segerky a potom za druhé... Vyberieš pružinku s klietkou a segerkou von... potom chytíš tu závitovú osku v strede strmeňa a vykývaním a ťahaním ju vyberieš von, pod ňou je malý kolík ten vyberieš tiež... No a potom vyberieš ten čap za ktorý ťahá lanko ručnej brzdy... Je to niekedy ale poriadne zapečené treba to poriadne prestriekať uvoľnovačom...

2013-11-24 20:57:27

masak: Tím si nepomůžeš. Rozebrání se nevyhneš. Kup přetěsňovací sadu a pusť se do toho. Problém je v zarezavělém čepu (palci). Je to problém už skoro každé primery... Já to dělal na své Primere a na Romikovej.

2013-12-19 22:38:53

cicinek: můžete mi prosím najít link nebo poradit kde tu sadu koupit? na auto kelly jsem to nenašel. děkuji

2013-12-20 20:46:23

masak: Máš interní zprávu...

2013-12-20 21:13:52

Trmen za x tisic? Ja bych vubec tyhle opravy neresil a zhruba dohromady za dva trmeny klidne okolo tech 3 tisic dal, mas nove a budou fungovat dalsi roky. Ne radoby oprava, kdyz se to ve vetsine pripadu opet posere.

2013-12-21 07:05:22

lukyisek: za 3000 máš tak jeden strmeň a aj to nie nový ale repas a starý vraciaš!

2013-12-21 07:12:05

masak: najprv musíš komplet rozobrať strmeň zo strany valčeka - teda vybrať valček, gumičky, odistiť závlačku a vybrať pružinu s košíkom a potom vytiahnuť závitovicu (pozor na závit) a nakoniec vytláčací kolík - práve ten blokuje vytiahnutie toho palca...

Palec najprv odistíš pružinu, potom vyberieš tú šrúbu čo ho zaisťuje a o ktorú je zaistená pružina a palec vytiahneš...

Sadu na repas mám za 7,50E existuje aj sada s novým piestikom...

2013-12-21 11:35:07

lukysek: seš docela naivka třmen sem koukal stojí kolem 6-9tis

W10
W10
2013-12-21 12:27:44

masak: strmen kupis od 140e a ak das stary strmen na vymenu, tak este daco odpocitaju z noveho, takze az tak tragicky by som to nevidel...nove je nove...

2013-12-21 13:32:36

w10: To o čem mluvíš bude nejspíš repas. Takže to není "nové" jak se zdá. Dají tam přetěsňovací sadu, nový pístek, hodí na to nějakou barvu a je z toho "nový". Nevím za kolik to vykupují, ale určitě to musí být dobrý jop.

To si raději přetěsním doma ty svoje a vím na čem jsem. S repasama mám špatné zkušenosti ve všech odvětvích. Třeba i poloosy na P11, taky byly repas a přitom to byla stará tyč i tou gumou a vyrezlá... Jen pěkně natřená a nové klouby. Samozřejmě po měsíci praskla a reklamaci neuznali. (v té době ještě tyče bez gum nebyly).

2013-12-21 16:13:57

Lukyn má recht

Mám nový zadní třmen (profi repas) za 2700 na almeru a na primeru je o balík levnější a hlavně člověk hned jezdí a nejebe se s tím.To si může dovolit jen mechanik,nebo někdo,kdo to tu rozebírá donekonečna a auto mu stojí nepojízdný,nebo nemocný,než se mu to podaří nacpat všechno nazpátek a nevadí mu to

2013-12-21 16:47:18

bmarcellus: ja nechápem o čom točíte! dnes som robil repas pánovi zákazníkovi lebo potrebuje ísť na sviatky skrz Slovensko a horelo mu LZ koleso doslova... Zrepasované aj z demontážou a montážou to mal na počkanie medzitým pozeral A JE TO! ;) O 12:30 prišiel a o 14:00 odchádzal už aj odvzdušnený a po skúšobnej jazde celý rád...

Neviem čo vám na tom trvá celý deň alebo dva???

Inak ak je diel kupovaný s vratnou zálohou za starý kus tak je to repas Nový diel je drahší ale starý kus vám ostáva!

2013-12-21 16:55:25

chrener: já zase nechápu proč všem předhazuješ to svoje No-Problemo.Jsi mechanik a živíš se tím.Drtivá většina to ještě ani neviděla,ty si to neopraví ani po roce,protože se tu pořád jen ptají a nečtou a neumí si ani najít ceny.Tak jim to oprav a je to Jsou tu taky hodně šikovní lidi a ani ti to nechtějí dělat podruhý.

Příklad: Taky bys např podojil krávu napoprvý za pár minut? Tak vidíš,radši by sis to mlíko koupil,kdyby to bylo nutný ho mít hned.


Odpovědět

1  2  3  4  5