Fórum - Téma


Neustálé přibržďování


Fórum Primera P11 Neustálé přibržďování

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2013-05-07 11:25:47

Chmeldoslav: ono platnicky su rovnomerne zjazdene na jednom kolese, nie zeby jedna platnicka bola cudne ojazdena, ....tam je rozdiel iba na L a P kolese...asi tak milimeter je ta na pravom viac zjazdena....

chcem to vycistit ale nikdy som brzdu nerozoberal....nie je tu na fore nejaky navod ako na to?

2013-05-07 12:10:57

davidtj: Na tom celkem nic není. Povolíš dva šrouby co drží třmen, jsou jako zezadu a je to myslím 12ka klíč. Pak můžeš sundat celej třmen a zavěs ho na kus drátu za pružinu. Vydělej destičky a vymezovací plíšky. Vytáhni čepy, očisti namaž měděnkou a nasuň zpět. Můžeš zkusit trochu vyšlapat pístek, já dávám pod manžetku breox a pak zatlačit zpátky. Očisti držák brzdy tam kde dosedaj plíšky, pak samotný vymezovací plíšky a třmen a pak můžeš to smontovat zpátky.

U zadní kotoučový brzdy musíš nejdřív povolit držák ruční brzdy, 13ka klíč a pak postup stejnej, jen s tím, že se pístek zpátky šroubuje.

2013-05-29 14:38:34

Už je to tu zase. Přibržďuje levá zadní brzda, prý je to způsobeno zatuhlým mechanismem od ruční brzdy. Už s tim byl problém, když jsem auto koupil (2 roky), dala se tam pružinka, teď už ani ta nestačí. Četl jsem, že nejjistější je vyměnit celý třmen, což se mi teda moc nechce, vzhledem k tomu kolik stojí nový Našel jsem na netu nějaké opravné sady na ty třmeny, nevíte jestli to má nějaký účinek?

2013-05-29 14:41:15

gladiator: Ahoj já to u jedný brzdy 2x do roka rozhýbávám a zatím to dělá dobrotu, chce to tu ručku hlavně používat. Opravit to určo půjde, ale bude to asi jebačka, to ti poradí jiní.

2mato  
Mato
2013-05-29 18:16:33

peši: to snad riesila kazda primera vsetko podstatne napisal Vasekskyline ...

hlavne nepodcenuj mechanicke ocistenie hrdze zo strmena v priestore kde sa hybu dosky... v tom mieste sa povodna farba spiekla a je tam napucana hrdza a ta znemozni pohyb doskam...

to iste som riesil na primere P10 v predu aj v zadu a na P11 to budem riesit tiez, vsetky mi vysia

Na P10 som najprv srobovakom na hrubo az na kost oskrabal nanosy hrzde a pupaky, potom to drotenou kefou vypuliroval do dokonalosti a tiez som smirglom ocistil boky dosiek ktore chodia v strmeni... potom som uz len vycistil distancne pliesky a po probleme ............ a to mi lave predne kolo tak vyselo, ze po 20km zacalo smrdiet a vypekat pneu a neuveritelne piskat hlasnym zvukom... malo to uplne jednoduchy dovod, zatuhle dosky v strmeni...

primitivne, ziadne gumicky som neriesil, to riesim len ked ti dosky nebrzida a hrdzavie ti kotuc z vonkajsej ci vnutornej strany, vtedy ti nechodia strmene a musis vycistit a premazat tie klzne casti a dat nove gumicky

2013-05-29 18:17:11

gladiator: zrovna mám to samý,Svobi říkal,že je to pakárna to dělat a ještě si udělat přípravek.Takže u něj jsem nepochodil a musím si zrějmě obj. nový třmen

2013-05-29 19:03:37

peši: Zdarec. Měl jsem stejnej problém se zadním kolem. Majtelka přede mnou zapoměla odbrzdit ručku a pár km s tím asi najela, než si toho všimla. Jedna strana to přežila bez ztráty kytičky a druhá zůstávala porád viset. První po čem jsem šel bylo vedení destiček, lanovod a potom samostav. Všechno chodilo jak má, ale auto porád brzdilo. Poslední možnost byla těsnící kroužek na prasátku(ve třmeni). Vysvětluju si to tak, že gumička tím teplem ztvrdla a nevracela prasátko. Na pohled nic nepoznáš. Je potřeba je vyměnit.

S touto závadou jsem se taky nepřímo setkal u Škody 120 L. Tam se taky brzdily všechny kola. Tenkrát vyměňovaly hlavní brzdovej válec a špatně seřídili vůli mezi pedálem a ´posilovačem brzd.

Já bych to asi řešil následovně: Zkus povolit odvzdušňováky. Tím zjistíš , jesli je systém natlakovanej. Pokud bude, tak by to mohlo být tím válcem nebo posilovačem. Když budeš zkoušet kola jestli odbržďujou, tak si auto nastartuj, aby šel i posilovač.

Ještě zkus někde jestli jde něják štelovat pedál. Zkusil bych ho povolit

2013-05-29 20:05:40

Tady je jinej problém a to že se nevrací úplně mechanismus ruční brzdy na brzdě, prostě se to nevrátí až k dorazu a pak to přibržďuje.

2013-05-29 20:23:16

ferdikf: mě se i vrátí na doraz a stejně desky škrtají.Poťukám to a vrátí se o ten poslední milimetr.

2600,- to spraví

2013-05-29 20:24:51

robi mi to iste a taktiez lave zadne koleso, nevraca sa rucna a zostane to vyset

rozmyslam ze odpojim ten lanovod a bude pokoj, kym nebude novy brzdic

niekto tu daval link niekde ze 1800kc jeden brzdic...2600 je nejak vela

2013-05-29 20:27:06

glider: Abys to pak nenechal do tý doby,než se poroučí i druhý a pak už je to pálka kupovat oba najednou

Dva dny mi tu nikdo link není schopen dát,tak jedině jagy umí cenu.Jinak je od 3400 do 4500

2013-05-29 21:00:57

bmarcellus: a čo naháňaš???

2013-05-29 21:12:18

chrener: máš to v SZ

BMarcellus, 2013-05-29 20:27:06 napsal:

glider: Abys to pak nenechal do tý doby,než se poroučí i druhý a pak už je to pálka kupovat oba najednou .. ..

Dva dny mi tu nikdo link není schopen dát,tak jedině jagy umí cenu.Jinak je od 3400 do 4500 ..

2013-05-30 01:33:28

pravy brzdic vypada ze je rozumny a zatal ok

niekde tu bol link na cesky shop, mam pocit ze v OT vlakne sa to riesilo a tusim 1800kc tam bola cena

chrener ma nieco take za rozumnu cenu?

EDIT: strana 663 to bola :))

http://www.prodejdilu.cz/...ily/brzdovy-trmen-2184297

 Janis
2013-05-30 13:39:31

glider: Díl s vratnou kaucí (přičte se k ceně). Tady bez kauce: http://katalog.haspa.cz/i...1017500&products_id=29240

2013-05-30 13:43:30

Kauce je tam vysoká a raději jsem objednal u spolehlivýho jagyho

Janis tady neuvádí zálohu??

Já tam našel jen tohle:

http://katalog.haspa.cz/i...1017500&products_id=51821

 Janis
2013-05-30 13:50:33

bmarcellus: Jagy má s Haspou společný zdroj, tak mají i dobré ceny. Haspa kauci neudává - jestli ji má někde jinde v podmínkách, to nevím. Já třmeny repasoval sadama gumek a pístků.

2013-05-30 14:30:25

Panove, predevsim ta nizsi, vami uvedena cena je na P11 Marcel ma N15 GTi...

2013-05-30 14:36:49

Jo na GTI to bude asi drazsi, ale zajimave. Ja je mel na P11 asi za 2050,- Kc s DPH, tak nejak. Ale jeste jsem daval asi 1700,-/kus zalohu za moje puvodni. Nic to ale nemeni na tom, ze "nove" si nemuzu vynachvalit, funguji skvele a jen doufam, ze je extremne rychle nezmrvi ty nase podminky (zima, voda, prach, sul,... )

2013-05-30 14:42:22

Radši to kupuju hned.Jednou jsem jezdil bez ručky a pořád to oddaloval a nakonec mi auto samo přijelo naproti do krámu.Ale nevešlo se mezi futra

Jj mohl jsem to lanko teď vypojit a brzdit jedním kolem,ale co v zimě a v mostu?Tam byla taky potřeba

Stejně jsem zvědavej,jak dlouho ještě vydrží ten druhej


Odpovědět

1  2  3  4  5