Fórum - Téma


Netunte GT-R


Fórum Pokec všeobecný Netunte GT-R



1  2

2008-03-21 22:13:33

Tak tohle uz je moc http://www.autoweb.cz/aut...znikum-netunte-gt-r/14311

Slunik  
2008-03-21 22:16:11

GT-R žádný tuning přeci nepotřebuje.

2008-03-21 22:17:18

na GT-R toho asi moc k tunění nebude

2008-03-21 22:48:12

to auto to fakt nepotrebuje :D:D...heh ale zajimve ze take daju do manualu :D:D

Dux
Radek
2008-03-21 23:20:38

Japonec asi myslel tuzing

2008-03-21 23:24:31

Perfektne! Pokial viem, tak aj architektura ECU je navrhnuta takym sposobom aby zabranila zasahom do nej... Ale je len otazkou casu kedy to niekto prelomi. Ale tuzit zvonku naozaj nie, prosim...

2008-03-21 23:30:28

proč prolamovat, dám druhou programovatelnou a pokud to bude vedené po jednom drátu, tak si ke každému důležitému čidliu natáhnu extra drát, a do motoru trochu kovaných kravin, svíčky s optikou, nějakej soft a jdeme na 1000 kobyl

2008-03-22 09:00:15

ale uz nejaka firma upravovala GT-R co sa tyka motora a take veci ze vecsie kotuce ine kolesa a tak...hm...podla mna zbytocne to upravovat...jak z vonku tak motoricky...ono je to samo o sebe krasne a aj dost vykonne

2008-03-22 10:00:54

Ja bych dal poradnej vejfucek ,aby si mohl dobre ulevit

2008-03-22 12:06:56

Promiň, že se do to míchám.. Již přrd zpuštěním výroby GTR výrobce sdělil,že ení ožné zvyšovat výkon, nejen kvůli zablok.jednotce a eco blombám,ale hlavně požitým material v hnacích komponentech. Nová ŘJ pustí výkon výš,rozumné by bylo cca 50ps,ale nesladíš jí s dvojspojkovou převod, kde další a velmi složitá řj, prostě aby to správně neřadilo. Sám ám 350Z biturbo se 420ps, uvařil jsem dvadifer. seriové, mám třetí serio. převodovku, a spojkách ani nemluvím. Teď motor ladí na výkn 600psp.Brázdil z Hulína,nikdo jiný tu odpov.tady nedělá.Jen pro tvou představu, všechny střeva mimo hřídele jsou od f. Cosworth a to včetně hlav a setrváku. Jen tato sranda vyjde vic než jedno mega. Ale součástky jsou pro výkon 1000ps, to je tak na dva závody. proto jdu do menšího výkonu, aby motor vydželnejméně dvě sezony. Dál musím postavit silnější převodovku.....Takže gtr ladit je nesmysl, ale biodykit třeba od Veilsidu, toano, seriový vzhled GTRje vo hovně. Zdravím, Kojak-magor,

2008-03-22 13:23:47

no nehadam sa ale v AT bol mensi clanok o tom ako firma Main's upravovala nove GT-R...tu je uryvok ........firma mines sa doma v japonsku specializuju na upravu motorov uz od roku 1985 ...kedze gt-r sa bude prvy krat predavat na vsetkych kontinetoch pripravila modofikacie riadicej el. VX-ROM i par mechanickych dielcov ako priepustnejsi filetr VX-air menej restriktivny vyfuk VX pro titan 2 a kat Super Catalyzer 2 vacsie brzdy s primerom 400mm a s 24 drazkami vpredu a 16 vzadu

2008-03-22 22:41:30

já do toho teda moc nevidím, ale doporučení netunit mě překvauje. Myslel sem že nejmíň NISMO přijde s nějakou lahůdkou a potom že si s tím pohrají i nějací zkušení tuneři. Auto je sice narvaný špičkovou technikou, ale lidi sou šikovní a určitě přijdou na to jak to udělat ještě líp

2008-03-22 23:49:32

no ano Mains su ako prvy upravcovia noveho GT-R upravili uz viacero nisanov...hodne Skylinov R32 R33 a aj R34 ...ale tak zeby niekto sam od seba do toho sprtal tak to hadam nebude skusat nikto to by teda musel byt odvazlivec :D

2008-03-23 08:06:45

pytam sa NACO ?????? tunovat GTR.komu to nestaci ? (mozno 5 alebo 6 ludom a schumacherovy), tunoval by som maximalne vzhlad toho vozidla , ale zo vsetkeho najradsej by som chodil na tuningove zrazy a vsetkym by som tam z tym GTRom NALOZIL.myslim ze by som mal ubohu knkurenciu.

2008-03-23 09:25:54

cim viac atraktivne auto, tym viac pritahuje tunerov, tomu sa zabranit neda a podla mna sa este najdu aj take upravy ktore budu dobre, casom. napriek tomu ze to tak dnes nevyzera tak iste si to hovorili ludia aj pri spusteni predaja R34...

2008-03-23 09:32:12

to mas pravdu ale oni to auto budu predavat !! to znamena ze musia nieco zarobit ,a par ludi sa vzdy najde kto sa v tom bude vrtat nastastie

2008-03-23 09:59:29

Tak z toho co vim tak R35 vytunili Mine's, MCR a Amuse. Ale mam pocit ze Mines nic nedelali z motorem a Amuse zvedli vykon vyfukem a snad i neco delali s ECU to si nepamatuju co vse ale zvedli vykon mam pocit o 80hp

Jo a Blitz pro Nomuru ale to je na podvozku 350Z takze se to jen tvari jak R35

Pak sem videl nejaky foto z Tokio motor show tam jich uz bylo docela dost predelanejch takze Japonci na letak od Nissana prdi

2008-03-23 10:31:46

no jasne ze sa najde niekto komu to nebude stacit ...mne sa napriklad vzhlad GT-R moc paci co sa tyka plastov a blbosti to by som nedaval naco ved tie spojlere a kridlo ktore ma plnia aj svoj ucel a naco to menit za nieco ine...vsetko tam ma svoj vyznam...a inac mains upravoval aj motor len lahko ale predsa...sprtali sa v jednotke tiez dali iny vyfuk a filter sportove katalizatory to muselo tiez pridat nie vela ale predsa nejaky ten vykon navyse

2008-03-23 10:43:48

ad kojak přibližně vím co máš v autě, znám lidi co mají na 300zx nad 500 kobyl, a problémy se spojkou jsou mi známy, ale dá se napasovat keramická třílamela, pokud se upraví spojkový koš atd atd, a jde to levněji než za mega, pokud si to člověk udělá sám, jinak s tím brázdilem nemám co dodat, sám nevím o nikom lepším kdo by to zvládal u nás v republice, ale taky znám způsob jak se dá z motoru dostat ještě víc, přesnějším naladěním než u brázdila, ale tato metoda u nás zatím nikde není a stím GTR pokud bych ho chtěl upravit tak ho prostě upravím, nechám si na zakázku udělat kovanou kliku, kovaný ojnice seženu kovaný písty, nechám upravit hlavu a vše co je potřeba a vím že to sežere stovky tisíc i přes mega se s tím dostanu, ale jestli budu mít peníze na GTR tak budu mít peníze i na jeho úpravy, a jednotka se dá obejít a spojka se dá vyřešit, kardan a diff na zakázku a jezdí se, ale proč to všechno, já raději vytáhnu vysoký výkon ze staré šunky, kde to nikdo nečeká a pak si na silnici hraju

2008-03-23 11:04:27

no ano spravne kentoya radsej natrieskat vykon do starej sunky ako hovoris je to zajimavejsie aspon na ceste kazdy si povie ze od takeho auta by som to necakal :D


Odpovědět

1  2