Fórum - Téma


Netesnia dvere ???


Fórum Technický koutek Netesnia dvere ???



1  2

2008-11-29 13:47:53

Kedze hladanie bolo neuspesne obraciam sa na vas s otazkou. V tomto pocasi sa zvyraznil vonkajsi hluk v zadnej pravej casti interieru. Na pravom zadnom sedadle pocut hluk z cesty a pocujem ho aj na vodicovom mieste. Nedari sa mi lokalizovat miesto, odkial to ide. Je pravda, ze zavrete dvere su v hornej zadnej casti asi o 1mm odchylene od kasne oproti ich prednej casti. Vyzera to tak, ze tesnenie aj tak dosada dobre. Zatial mi nikde nezateka ani ked to prejdem wapkou. Skusali ste uz nastavovat dvere posunutim strikera / zamykacieho oka / na blatníku, alebo stlpiku ? Alebo ste uz riesili nieco podobne?

2008-12-01 07:33:42

Normálně stoč okýnko dolů a hrubým násilím přihni rám dveří ke karoserii, tak aby byla mezera všude stejná!!

Kdyby se ti tento postup nezdál, zajeď do nějakej klempírny a běž na chvilku an vycházku, a onit o udělají abys to neviděl. Je to úplně nrmální postup a to jak v opravnách, tak při výrobě nových automobilů.

2008-12-01 15:26:00

Honzo , dakujem za radu. Nemam s tym ziadny problem to urobit. Verim , ze je to vo vyrobe aj v servise normalne, len ma to ani nepadlo. Spekuloval som , ci sa dvere nenastavuju v zavesoch, no tam je to pevne. Tak idem na to, dam vediet. Este raz dik...

2008-12-01 15:43:41

Honza má pravdu, takto jsem řešil když jsem potřeboval přihnout rám o 4mm. Trohu násilí a bylo to ok.

2008-12-02 07:17:32

Co 4 mm, třeba 2 cm. Měli jsem auto, které bylo na bok, takže na druhé straně byly oboje dveře vyhnutý ven. Když se dveře použili na jiné auto tam ta mezera mezi rámem a karoserii byla cca 2 cm. A taky se to v pohodě dá ohnout zpět. Jinak byly dveře úplně netnuté včetně skla a laku.

2008-12-05 01:42:27

Mam podobny, ale asi nie ten isty problem. Pri rychlosti cca 100km/h zacnu "svistat" vodicove dvere. Pocul som, ze to je "typicky problem" Japoncov, ze na 3dv auto (co mam) s vacsimi vodicovymi dverami davaju pant z 5dv auta a ten to nevydrzi - dvere ovisnu (vid obrazok). Da sa aj to nejak riesit "lacnym klampiarskym trikom"?

2008-12-05 07:11:14

jasně dveře se trošku pootevřou a hrubou silou za konec dveří se zvednou až v nich zapraští. Jako by jsi za konec dveří chtěl zvednout celý auto. Ale chce to oprabvdu hrubou sílua anebát se a mít stočený okýnko. Pokud teda nemáš volný čepy v pantu a nglajdá ti pant. Když to přeženeš, tak zpět to jde trošku líp než nahoru! A to že tam jsou panty z 5-tých dveří je blbost každý panty jsou jiný a kdyby ses podíval tak to nikdy nenapíšeš!

2008-12-07 20:23:09

sundancer napsal: z pětidveřového auta, ne z pátých dveří.

 Svobi
2008-12-07 20:29:40

A neco na to kdyz se ti dvere odiraj o predni blatnik jak je otviras ? Je to fakt ani ne milimetr jen to po case sedre lak a pak to rezne neni to u Nissanu ,ale to je jedno.

2008-12-08 07:18:27

Kadet a jakej je rozdíl mezi 4 dveřovým, 5ti dveřovým a kombi autem?? všechyn panty na stejnejch dveřích jsou stejné. Takže by se to dalo napsat opačně že na 5-ti dveřové auto použili panty ze 4 dveřového. a pokud má napsáno 5 dv auta tak to může znamenat z pátých dveřích nebo taky z pětidveřového. Ale prostě je to blbost co napsal ať ej to tak nebo tak.

2008-12-09 00:04:10

HonzoBK,už se mi z těch dveří hlava točí. Dobrý rébus. Ale vážně. Sundancer nám asi chtěl sdělit, že si myslí,že u 3dv auta jsou přední dveře( delší a těžší) na stejných pantech jako přední dveře u 5dv auta(kratší a lehčí).Jestli tedy nejsou panty 3dv auta poddimenzované.Alespoň takhle jsem já ten jeho dotaz pochopil.Ale protože to nevím,tak mu na to neodpovím.

2008-12-10 07:45:45

Jo to máš asi pravdu, když to čtu po několikáty, tak to tak si myslel. Ale netznám automobilku, která by na 3- dveřová auta dávala jiné panty než na 5- dveřová. A pokud nejsou vychozený, tak to že jsou prověšený nemá nic společného s poddimenzováním. Poddimenzovaný by byly, pokud by horní pant byl opotřeben tak, že by se viklal.

2008-12-10 08:27:19

Honzo, pomohol by ten manever s vodicovymi dverami na to , aby prestali klepat na nerovnostiach ? Opticky sedia dobre a panty niesu vychodene, ale pri pomalej jazde klepnu na kilometri aj 5x akoby tam bola niekde vola a hladali si miesto. Podla popisu asi tazko odhadnut, zatial som nezistil cim to je, ale casto sa tu pise o zvadnutych dverach, tak ci ste to uz neriesili.

2008-12-10 11:33:54

Buď bude vychozenej horní pant to zjistíš pokud ti někdo bude přizvedávat pootevřený dveře a ty se budeš dívat na pant (nesmí být otevřený moc, jen pootevřený aby jsi viděl). a nebo je potřeba povolit kotvu na sloupku dveří a víc ju posunout dovnitř do auta! To nahnutí určitě nepomůže aby to neklepalo. nahnutí pomůže tomu že to jde pěkně zavírat.

2008-12-10 12:17:09

No tie dvere sa zatvaraju pekne, ale klepe to. Uz som ich mal rozobrate, lebo si myslel , ci to nebude kabelaz, konektor, ram skla a pod. Nastavit kotvu som skusal, ale pri dotahovani konus stale stiahne do tej istej polohy , hmmm?

2008-12-10 17:37:46

ja ked som mal zvesene dvere tak ujko to rozobral dal tam obycajne podlozky tak aby boli rovno tie dvere a uz to sedi v pohode

2008-12-11 07:44:39

a není ten pant teda vychozenej? klepou dveře nebo něcove dveřích? pokud klepou dveře, tak lehce povolit kotvu a poamoct tumu kladivem! Pokud něco ve dveřích tak zjistit co. Teď mě ještě napadla taková drobnost. pokud máš už dost opotřebovaný těsnící gumy, tak se různě podkládají, nebo se sundají a lehcce se naklepe ta hrana an které ja ta guma nasazená směrem ven ke dveřím.

2008-12-11 08:25:17

Ta netesnost pravych zadnych dveri je odhalena....po lepeni okennych folii nesadlo tesnenie na trojuholnikovom okienku spominanych dveri spravne na miesto. Ono sa sice zda, ze je ok, ale v porovnani s lavymi dverami je trochu mimo. Vcera som to male okienko bez rozoberania trochu "ponatahoval" aj s tesnenim tak , aby to lepsie sadlo a ten zvuk takmer zmizol. Na obrazku vidno miesto, kde to nechce sadnut.

2008-12-12 07:31:17

Šaptně nasazená ta dělící lišta, je třeba sundat čalounění, stáhnout okýnko dolů, odšroubovat lištu, lehce ju vyhnout , usadit trojůhelníka pak pečlivě usadit lištu a znovu složit. Pokud by to nešlo, tak je nutné odšroubovat i sklo co se stahuje dole na packách, aby ta lišta měla větší vůli. Pozor pokud máš folie a odšroubuješ sklo od stahovačky a dáš je dolů, aby se uvolnila lišta, tak na stahovačce jsou ostré hrany, které ti můžou poškrábat tu folii, tak i mei stahovažku a sklo vlož nějakej tužší papír. samozřejmě když jsemt o dělal poprvé tak sjem tu folii tou stahovačkou zku*vil a musela se dělat znovu Lišta má 2 (nebo 1) šroub an 10 klíč pod čalouněníma tím igelitem a malinkej šrouběček na křižák má když zevntř lehce odhrneš špičku gumy skla nahoře u lišty.

2008-12-12 10:01:10

Honzo, priznavam, folie som daval sam a prave na tejto strane sa mi podarilo foliu skrabnut Musi to byt tym okienkom resp. tesnenim, lebo sa tam pravdepodobne dostala aj voda. Pri zamykani zacina zamok piskat, tak aj to musim pozriet, otvorit a premazat. Uz som to robil na lavych dverach Dik za radu


Odpovědět

1  2