Fórum - Téma


Neteha pri akceleracii prehrieva sa


Fórum Primera P11 Neteha pri akceleracii prehrieva sa

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2014-08-23 21:30:02

sundancer: u jazdeneho motora to vylucene nie je

2014-08-24 09:50:46

Ako má ten GTi chladič vývody?

nedal si naopak hadice? a tým pádom ti voda necirkuluje...

2014-08-24 12:29:39

chrener: Otocit to nejde...

2014-08-24 19:01:30

sundancer: a co takhle špatně nasazený drážkovaný řemen pohonu vodního čerpadla. Musí vést přes čerpadlo vrchem, pokud ho dáš spodem, točí se opačně a nemá tlak.

2014-08-25 07:40:05

vincent: to čo si napísal je nemožné...

2014-08-25 08:12:55

chrener: víš, pokud se někomu přehřívá motor i po výměně motoru ,termostatu, chladiče, tak je možné všechno. "Tonoucí se stébla chytá"

Občas se u některých aut stávalo, že voda začne kolovat jen přes topení, takzvaně přes malý okruh, kde se nestačí chladit. I to je možné.

2014-08-25 08:14:53

Hadice na chladicu sa ako pise jagy nedajú zameniť a čerpadlo čerpá.

2014-08-25 20:51:52

vincent: reagoval som na to že remeň popod pumpu nenasadíš ...

2014-08-25 21:01:43

sundancer: ten motor ako bežal - počul si ho neprehrieval sa a pod? lebo to má príznaky fuknutého tesnenia pod hlavou alebo praskntý blok/hlava (túto možnosť vylučujem na SR20 som o tom ešte nepočul) jagy?

No a teraz nahlas uvažujem - hadice netlakujú vôbec? alebo tam ten cca 1BAR máš? Lebo mi napadá že či nieje problém vo veku chladiča a systém nemá tlak a týmpádom ani dostatočnú cirkuláciu skrz chladič...

2014-08-25 21:11:58

chrener: to já chápu, vyzkoušené to nemám, jen jsem se díval na svůj motor(moc místa tam na kouknutí není) že by to jít mohlo. Dva motory a furt stejný problém?

Nedal tam při výměně ten stejný motor nazpět?

Kdo to přehazoval? Dá se mu věřit? Nevzal jen prachy a nechal to v původním stavu?

2014-08-25 23:10:05

Motor je tam určite iný. Chladič je fungl nový aj s vieckom. Horúca voda cirkuluje (kým tam bol termostat, tak samozrejme až po jeho otvorení). Na starom motore prasknuta hlava nebola a robil to iste (hoci sa mi zdá že menej). Motor sa primarne menil kvôli natiahnutym ojniciam a tiež preto, že bol druhý poruke. V servisnom manuali k N14 som našiel len časovanie predzapalu na asi iný motor, ale na SR20DE to nesedí. Ako sa to robí na ňom??

2014-08-25 23:25:21

Mimochodom tlaky vo valcoch sú v norme...

2014-08-26 00:26:34

A jak je nastaven predstih? Nehrabal nekdo do rozvodu? Jak auto jede pocitove?

2014-08-26 08:51:45

V princípe ide takmer hladko, na 21 ročne auto. Mám ale podozrenie na znížený výkon s "novým" motorom, lebo som vyskúšal 2x drag so 74kw Opel Calibra a na 400m som ho dal tak o dlzku auta. Je to veľmi veľmi zvláštne. To ale môže byt aj svieckami, sú v zufalom stave. Začínam sa obávať toho tesnenia :((

2014-08-26 08:52:19

No a to kde sa rieši predstih som doteraz nezistil :)

2014-08-26 10:33:30

Asi by si to mal dat do ruky niekomu kto s tym robi. To nevyzera na hop sup riesenie od kompu. V BA mas v Autopolise Serzina. Este skus- otvor a ovonaj ci necitis v expanzke vyfukove plyny a samozrejme hnile sviecky vyhod a daj nove (ak chces posuniem ti jedna sada origo novych NGK mi zostala aj olejovy filter K&N). Staticky predzapal sa nastavuje posunutim rozdelovaca. Od oka to ale nerob

2014-08-26 12:03:28

Auto je už v dobrých rukách, kedže vyhadzuje vodu z chladica uz pri relativne nizkej teplote ide sa dať dole hlava a uvidíme. Možno dáme tu zo starého motora. Dám potom vedieť :)


Odpovědět

1  2