Fórum - Téma


Nestartujici P11 2.0l SRi...


Fórum Technický koutek Nestartujici P11 2.0l SRi...



1  2

2014-01-06 21:26:31

Mame tady na dilne takovy orisek... delalo se tam uz tolik veci, ze to snad ani nejde vypsat.

Auto P11 Primera SR20DE 96kW, rok 1997.

Kazdopadne auto se ke me dostalo tak, ze spatne startuje a cim je vetsi zima, tim startuje hure. U me uz nenaskocila vubec. Z duvodu ze do motoru nekdo daval GT vacky jsem tipoval rozvody, ty ovsem sedely presne. Zmerily se tlaky s vysledkem cca 3, 6, 3, 9 = motor KO, tak si sehnal majitel motor jiny - tlaky cca 10b vsechny valce. Presto motor stale za studena nestartuje. Nastartuje pres sprej, drzi volnobeh, jede, zrychluje bez jakehokoliv problemu, ale studena proste vubec.

Co bylo zhruba zkouseno - svicky, kabely, rozdelovac, starter, vstriky, regulator tlaku paliva, benzin. cerpadlo, vaha vzduchu,...

V aute byl jeste udajne nejaky alarm, takze chceme vymenit motorovou kabelaz...

Ma ne kdo povolanejsi dalsi napady, co by to mohlo byt? Jsme uz docela beznadejni.

Motor ma jistku i palivo.

2014-01-06 21:57:51

Nazdar,bývalý kolega mal presne ten istý problém na P11 96 Kw.Vymenil som mu čidlo teploty motora-to s dvoma kablikami a motor krasne štartoval aj pri-27.Dostávalo malo paliva na studený motor.

 Svobi
2014-01-06 22:02:00

Jagy u tebe mě napadá taky to čidlo teploty. Stačí ho odpojit a musí chytit pokud je problém vněm .

TO samé mi tu udělalo 300zx

2014-01-07 15:08:54

Odpojeni ani vymena cidla za jine nepomohla...

Jeste nejake napady, proc auto za studena nestartuje, ale po start. spreji startuje a jede naprosto normalne?

2014-01-07 16:45:45

Je to zajímavé.Ešte ma napada volnobežný ventil AAC či on nerobí problemy.

2014-01-17 18:19:42

miros: To mi neprijde moc realne... a mam pocit, ze stejne pri swapu nezustal puvodni.

Je opravdu zajimave, ze cim je tepleji nebo je zahraty motor, tim je to lepsi a nastartuje. A i za studena staci nastrikat trochu do sani a motor nastartuje. To mi trosku naznacuje na pal. system, ale zkouseli jsme i dalsi sadu vstriku, FPR, pal. filtr, diagnostika zadna chyba... uz jsem opravdu bezradny. Jeste mam v zaloze zkusit jinou ECU. Jeste nejake napady?

2014-01-17 20:58:48

Má to nějaký vyhodnocování tlaku paliva před startem?Pak už jedině vstřiky a ŘJ můj tip.......

2014-01-18 10:07:35

bmarcellus: FPR i vstriky memeny (vickrat). Je proste divne, ze to je problem jen za studena...

2014-01-18 16:12:22

Ahoj, ŘJ jsem měnil společně s GT vačkou. Ješte bych chtěl upozornit na to že v nissanu na diagnostice byl předstih jinej než co se změřilo stroboskopem,,,,ale to je vše na původním motoru teď je tam jinačí.

2014-01-18 19:13:47

Co treba vadne Palivo ?

2014-01-18 20:17:28

romik: Vzhledem k tomu, ze to dela snad jiz cca 2 roky to neni moc pravdepodobne...

2014-01-19 12:03:02

jagy: Nazdar,ako funguje termočlen na škrtiacej klapke?Otvorí škrtiacu klapku viac za studena?

2014-01-19 19:54:18

jagy: presne tak skúste ten bimetal pod klapkou ktorý otvára "sytič" Alebo druhú komplet klapku...

2014-01-19 19:55:20

chrener: Klapky byly uz asi 3ks...

Dux
Radek
2014-01-19 23:04:04

to je dobra zahada kdyz to delaji oba motory. hledat mimo motor a asi u cerpadla /predpokladam, ze je v nadrzi/, pripadne vedeni paliva. kdyz je studeno znamena ze nejelo /neni natlakovano/ a muze trvat nez nekudy pres vzduch presaje palivo ... jen uvaha. co treba palivovej filtr?

jednou me u jednoho auta takhle vypekl snimac nadmorske vysky .. netusim jestli ho p11 ma.

2014-01-20 07:31:47

dux: Mě sunny taky nechce za studena moc nakopávat...točím, točím a pak chytne...A viděl bych to vážně na to čerpadlo, protože někdy stačí stát někde chvilku jinak než vodorovně (z kopce, do kopce) a pak je to porod

2014-01-20 08:28:27

dux: Vedeni kontrolovano, cerpadlo meneno, napeti cerpadla taky ok, filtr vymeneny...

2014-01-20 10:45:31

Jinak ještě je potřeba rict že je to závislé taky na okolní teplotě, v létě to chytá celkem ok, já mám podezření na nějakej studenak.

2014-01-20 11:32:55

jagy: co zkusit tuhle ŘJ na jiným motoru?

2014-01-20 11:58:45

bmarcellus: To neni jen tak, protoze musis prehrat imobilizer v Nissanu, coz je cca 1000 kc.

Kazdopadne je v aute GT jednotka a pujde ven za non-GT jednotku = da se zpenezit.


Odpovědět

1  2