Fórum - Téma


Nestartuje - cvak


Fórum Primera P12 Nestartuje - cvak

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2009-10-25 14:08:37

Ahoj všichni,

mám Primeru P12 2,2 Di, ráno jsem přišel do garáže, otevřu dálkovým auto, zastrčím klíček do zapalování, otočím do 1.polohy.

Rozsvítí se kontrolky, je syšet zvuk nějakého čerpadla, zapípá imobilizér, otočím do startovací polohy a.......

Ozve se jen cvak a nic dál, kontrolky pohasnou a ticho.

Opakoval jsem to několikrát a výsledek je pořád stejný.

Myslíte, že by to mohla být baterka ?

Je od rána na nabíječce, ale výsledek startování je pořád stejný.

Děkuju za každou podnětnou radu,

2009-10-25 14:15:12

Je to baterka.Zkus to přes startovací kabely a uvidíš.Když to naskočí,tak je to baterkou.

2009-10-25 15:28:28

ak je akumulator KO , tak mozes nabijat aj tyzden v tom pripade je najlepsie zobrat kladivo a nabijat a nabijat , ale najlepsie bude kupit novy a stary dat ekologicky zlikvidovat

2009-10-25 15:48:02

Jestli Ti to cvaká ve starteru a pokud máš akumulátor OK, potom je to závada na kontaktech stykače starteru. nebo taky uhlíky apod.

2009-10-25 16:19:59

No jelikož nabíječka vykazuje, že akumulátor je úplně vyšťavený, koupím nový.

Otázka zní jaký ?

Jaký startovací proud potřebuje 2,2 Di ?

A když ho budu měnit, můžu normálně starý vyndat a nový připojit, bez rizika vynulování, či vymazání nějakých dat ?

2009-10-25 16:24:07

Zvol takový, aby Ti tam pasoval rozměrově. U dieslu by měl mít kapacitu min. 55 Ah a výše.

Vynulují se možná některé naladěné předvolby stanic, záleží na typu rádia a potom palubní hodiny, a denní počítadlo Km.

2009-10-25 16:25:43

Jo presne jak rika Almerka dej tam takovou jak se ti vejde rozmerove cim vetsi Ah tim lip.

2009-10-25 16:36:44

A co kostra ? Před koupí nové baterky bych na to mrknul. Ale jak píše Jozef v příspěvku níže , jestli nejde nabít je po ní. Četl jsem popis závady nepozorně.

2009-10-25 16:40:19

fero kostra uz je na dovolenke asi bude naozaj vadny akumulator ked mu nabijacka furt hlasi vybita , skontrolovat este ci je tam dost elektrolitu , ale ak tam chyba vela tak aj tak pojde do väčnych lovišt

2009-10-26 14:30:37

Tak mi dnes v obchodě chytrý pán doporučil podle typu auta akumulátor s 74Ah. Je to značka Banner, bezúdržbová ( tedy není nutné dolévat ), bratru za 2 700,-

Uvidím až to večer zkusím nastartovat přes kabely z baterie z jiného auta, pokud to půjde, beru novou baterii.

Pokud ne, bude "pes zakopaný" zřejmě někde jinde.

Jinak opravdu děkuju všem za odpovědi.

Je to tady "fine", protože se mi ještě nestalo, abych se tady na foru na něco ptal a nikdo mi neodpověděl.

Zřejmě dobrej oddíl.

2009-10-26 17:06:32

Jestli startér jen cvakne. zkus do něj párkrát jebnout . Mě se to taky stávalo ..Vždy stačilo vzít něco ocelového , praštit do toho a byl klid :-D

2009-10-26 17:30:00

Tak to je rada . Místo nové baterky stačí koupit kladivo

2009-10-26 18:02:05

Pán bude asi hodinář

2009-10-26 18:13:33

Přikláním se k baterii Jinak to poklepání pro nouzove účely opravdu stačí, ale určtě je potřeba odborné opravy,nebo při nejhorším výměnu

2009-10-26 18:20:41

Tak a je to !

Zkouška dopadla na výbornou.Startování přes kabely potvrdilo, že baterie je v čudu.

Koupím novou.

Ani nevíte jakej kámen mi spadl ze srdce, když startér otočil a motor vyloudil nádherné zvuky dieslu .

Ještě jednou, díky všem.

2009-10-26 18:58:29

jinak tyhle by tam měli pásnout

2009-10-27 17:50:47

Zkontroluj kostru...

2009-10-28 22:02:59

Už je tam nová baterie. Startování se děje na první otočení.

Doufám, že to tak bude na hodně dlouho.

2009-11-04 20:55:47

Ahoj všichni,

Mám trochu jiný problém se startem.Moje Almera tino 2,2Tdi při teplotě kolem nuly(zatím tady víc nebylo) při startu po nažhavení motor jakoby chytne a když pustím klíček tak zdechne.Musím opakovat cca 3x s tím,že je třeba přidržet startér chvilku dýl a nechat několikrát převalit.Zkoušel jsem i několikrát prvně nažhavit.NIC.Žhavící svíčky jsem kontroloval-ŽHAVÍ.Šťáva do nich taky jde.Takhle brzy dopadnu jak kolega CASIO.Děkuji za radu


Odpovědět