Fórum - Téma


Nerovnoměrný tah motoru


Fórum Almera N16 Nerovnoměrný tah motoru

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2008-06-13 17:59:21

Vážení kolegové a kolegyně.Mam takový problém s Almerom n16 motor 1,5 66kw.Při plné akceleraci na plný plyn se ve 4000ot/mim na první rychlostní stupenˇobjeví pokles tahu motoru a dál se uz motor trochu vzpamatuje i když žádná sláva.Stalo se mi také na dálnic do kopce na 4ku 4500ot plný plyn motor zacal cukat a dál do otáček nešel.Kontrolka ECU nesvítí.Trápí mě to už minimalně půl roku.Nissan servis tomu rozumi jako koza petrželi.Připadá mi že to ani řešit nechce.Nevíte prosi co s tim.dal sem tam nové svíčky Denso iridium power,odezva motoru lepší,ale problém to nevyřešilo.Jinak svíčky vřele doporučuju.Použil sem i sportovní vzduchový filtr.Motor táhne líp,ale problém zůstává.Do benzínu sem nalil čistič vstřikování,furt nic.Sportovním výfukem to nebude,protože už to dělalo se sériovým.Já už nevim co stím.Uvažuji o prodeji.Jimak před rokem když sem ji koupil,tak lítala Almuša jak z praku.Děkuji za jakoukoli radu.

2008-06-13 19:25:36

A kabelama ke svickam to bejt nemuze ? Vaha vzduchu ,spatny palivovy cerpadlo muze to bejt vic veci. At se vyjadri ,ale znalejsi .

2008-06-13 19:39:12

Abych nevyměnil pul motoru a nebyla to nějaká prkotina.Oni ty věci nestojí pár korun.To by chtelo na diagnostiku.Zatim ale nemam kam.Dík za odpovědˇ

2008-06-13 22:43:15

Jj je to naprd vzdy hledat blbost a pak je to jeste vetsi.

W10
W10
2008-06-14 08:10:15

Kedy si mal naposledy nemeni palivovy filter????

2008-06-14 14:44:40

Na to už sem taky myslel.Byl sem v Nissan servisu a tam mi zdělili že prý almera n16 palivač nemá.Prý neaplikovatelný díl.To mi řek vedoucí servisu,když to hledal v počítači.Mam komplet manuál na almušu atam to taky není.Díval sem se na kompletní palivovou soustavu.

2008-06-14 17:11:10

kamaratovi robilo toto iste na renault megane, tiez si nevedel rady... isiel do renault servisu a tam mu vsetky mozne kable co sa daju odpojit, tak ich odpojili, ocistili zaoxidovane kontakty, prestriekali sprajom na zlepsenie vodivosti a od vtedy ma po probleme... za krasnych 1500 SKK tak skus aj ty, nic za to nedas

2008-06-14 18:02:26

To bych zkusit mohl.Díky

2008-06-15 12:12:56

dve poznamky palivovy filter by mal byt v celku s cerpadlom v nadrzi,

dalsia vec sviecky ku kablom u n16 nehrozia.

2008-06-15 12:22:37

To všechno vím.N16ka má vysokonapětˇové moduly nad svíčkama.Ale zajímá mě ten palivový filtr.Je součástí palivového čerpadla a prý má životnost celého vozu.Ale co když se ucpe?

2008-06-15 13:12:53

Otazka je, jak by se mohl ucpat... Pokud tankujes na solidnim benzinkach a nijak jinak, tak neverim ze by se ucpat vubec mohl.

Pokud to tam lijes z nejakych rezavejicich vojenskych kanystru a jeste pres trychtyr ktery se ti vali v garazi na zemi, pak je to docela mozne... Mozna vymenit cerpadlo... Podle me, co mam zkusenosti ze stareho dieselu, pokud by byl problem z prostupnosti filtru, tak se to projevi i na volnobehu a vubec v celem pasmu otacek, odezva na plyn proste mensi a vubec bys na to musel vic slapat. Hledla bych osobne zavadu jinde.

2008-06-15 13:18:17

Tankuju většinou na shell.Ale v dnešní době si člověk nemůže být jistý ničím.Z rezavých kanistrů bych se nikdy neodvážil tankovat.

2008-06-15 13:23:24

To sem uvedl pro priklad Jako u benzinu palivovy filtr by se prakticky snad zanest nemel, u dieselu je to trosku neco jineho, vykladal mi otec, ze kolikrat spravoval auto a uz nevedeli co s tim, vymenili palivovy filtr a jelo to jak nove :) Byt tebou, hodim to do dobreho neznackoveho servisu, at se tomu kouknou na zoubek.

2008-06-20 14:58:37

V jiném vlákně jsem popisoval problém s hlukem palivového čerpadla, před vyřešením jsem také pozoroval pokles výkonu mezi 3 - 4 tis. otáček při prudké akceleraci, Měj jsem ucpanou trysku na vratném potrubí v tělese čerpadla v nádrži, po vyčištění problém úplně vymizel. Chtělo by to možná změřit tlak paliva v systému, mám podezření, že ucpaná tryska by mohla způsobovat nárůst tlaku nad tlak stabilizovaný regulátorem, čímž by byla bohatá směs, lambda řízení by to zkorigovalo, ale při prudké akceleraci teče mraky benzínu do motoru, poklesl by tlak a motor by byl rázem chudý = dočasný pokles výkonu. Je to jen hypotéza, před vyčištěním trysky jsem tlak paliva neměřil.

Michal

2008-06-20 19:22:06

To je velice dobrá připomínka.Osobně si myslím že to bude z palivovým čerpadlem.Už mi taky nějaký čas hučí.Ale né pořád,jen někdy.Tak nějak pozoruju,ýe ten ůbytek síly v poslední době postupuje do vyšších otáček.Včera kolem 5100ot,dneska 6200.No nic.Du palivový čerpadlo vyndat.

2008-06-22 10:38:30

Tak sem vyčistil palivové čerpadlo.No,je to trochu lepší,ale pořád to není ono.

2008-06-23 16:36:02

Presne tento problém som zaregistroval asi pred týždňom na Primere WP11C 1.8 benzín. Prvýkrát sa to stalo pri akcelerácii do kopca na dvojke, asi pri 4200ot. Na krátky moment nepríjemný pokles výkonu , no bez "cukania" . Motor ešte nebol úplne zohriaty. Od vtedy je to takmer stále. Nezáleží na stúpaní ani na rýchlostnom stupni. Stále sa to objaví pri prudšej akcelerácii asi tak pri 4200 až 4500 ot. Premýšľam nad sviečkami / ešte som ich od kúpy nemal von / , uvidím podľa stavu. Budem pokračovať palivovým filtrom, vzduchový jo ok. Nasledovať bude elektrika, čerpadlo a až úplne nakoniec , po mesiaci beznádeje resp. pokusov a omylov, servis / dúfam , že nie ! /

PS: Neporadí niekto , kde sa v KE dajú kúpiť sviečky Denso ? ... ak vôbec. Dík.

2008-06-24 14:08:43

Já sem si myslel dřív,že to bude taky svíčkama.tak sem je před časem vyměnil ale problém zůstal.Jinak svíčky Denso iridium power vřele doporučuji.Byli poznat hned při prvním nastartování.Auto jde trošku víc za plynem.Koupil jsem je na internetu na www.tuningshop.cz , 450kč za kus.


Odpovědět