Fórum - Téma


nerezove svody na primeru p10


Fórum Primera P10 nerezove svody na primeru p10

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3  4

2009-11-27 16:51:25

Blesku nejlepsi by bylo poridit ATRko vyjde to na stejne penize a nemusis nic upravovat.

2009-11-27 17:54:38

možnosti by bolo viacej len všetko je otázka penazí a čo človek od toho chce.čisto príklad.Ked chce s autom vyhrávať závody-kopce,šprinty,tak SR20VE je na to vhodnejšie ako ATR,pretože výkon skoro rovnako,ale ked sa tieto auta zaradia do skupín tak ATR bude mať príliš silnú konkurenciu vo svojej triede nad 2000cm.

2009-11-27 22:08:48

Tohle je přesný příklad toho jak ma nissan jezdit.Myslim p 10. http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIwPkM

2009-11-27 22:28:30

pekné silaa tam je ved nečudo má tam tlak turba 19psi.

lenže jazdiť s tým ako jazdiť dá sa lenže asi iba rovno v priamke

2009-11-27 22:31:07

Jde to i na okruhy, apod. ale chce to dobre obuti, podvozek a samosvor.

2009-11-28 15:54:52

To co uz ma pomalu ATR v zakladu. Paneboze tezkou primcu na zavody. Sanika s SR20VE odlehcit a hybaj na zavody co s primcou. Za relativne malo penez super auticko.

2009-11-30 17:37:28

Tady prece nejde o P11 na zavody. Vetsina to ma na denni jezdeni a chce se o vikendu pekne svezt. Pak nevidim problem... ATR je taky tezke, odvezes v tom rodinu a klidne zablbnes i na okruhu.

2009-11-30 17:50:57

tu ide práveže o tú univerzálnosť a viacúčelovosť použitia

2009-11-30 19:49:01

Proste 150k je malo nemuzu si pomoct. A kdyz to pocitam tak proste je to palka SR20VE 30000,- prevodovka se samosvorem 20000,- ( nebo samotnej samosvor 25000) dobra spojka 9000,- odlehcenej setrvak 7500,- vyfuk 15000,- , AEM kit 4500,-, podvozek 18000,- co brzdy i kdyz dam EBC s destickama je to 10000,- jednotka+ nalazeni 10000,- + dalsi veci a mozna tam nakonec tech 220k bude + auto. Kdyz si vezmu ze za ty penize mam ATR po GO motoru nebo ATRko v top stavu koupil bych ATR nehlede na to ze je to original a taky vzacnost. Jelikoz mam GTcko a uz jsem dost do nej nasypal a pulku mam uz hotovou zustanu u GTcka a necham si ho i kdyz mam velke nutkani se na to vykaslat. Kort po tom co jsem se v ATRku svezl.

Turbo tot otazka kterou jsem resil s Mikycem i s Jagym a proste jsem se priklonil k atmosfere kort kdyz jsem se svezl a ridil Mikycovo auto ten vykon gut ale podvozek na to nestaci ani to ze je to predokolka. Origo podvozek u GTcka verim ze na tech 150k je super ale ted co tam mam KONI+HR je to perfektni jsem zvedavej jak to jeste bude sedet na tech kolech. Jsem znej nadcenej kort kdyz jsem na predni naprave vymenil co se dalo chybi mi uz jen rizeni.

 Svobi
2009-11-30 20:11:40

Honza jo presne stim souhlasim . Jedina vyhoda je ze muzes zpadat do nizsi kategorie kdyby si stim jezdil zavody . Proste zde plati pravidlo ze je mozba lepsi prodat a koupit silnejsi .

Nebo to narvat do toho sunika to by bylo jeste zajmavejsi

2009-11-30 21:15:43

Honzo predaj GT niečo dolož a kúp si skylina.za 6000eur máš káru jak hrom

http://www.nismo.cz/new/viewtopic.php?t=3014

 Svobi
2009-11-30 21:20:10

Jo a bude sni dene jezdit z volantem na pravo a nebo prestavovat rizeni a jezdit z falesnyma papirama . TO jako na deni jezdeni preci nejde

2009-11-30 22:38:59

ja som si urobil posledne dva dni tjuuunig, zacal som vypinat ESP a razom je vykonu habadej

2009-12-01 20:21:28

S vypnutým ESP narástol výkon motora alebo iba začali gumy častejšie strácať adhéziu?

2009-12-01 20:24:50

Zdar všichni,když to tady tak čtu tak je každej proti turbu.Myslel jsem že opravdovou akceleraci zažiju až z turbem?Neřikam že vybraný motory z GT-čka apod.nejedou ale turbo je turbo.Nebo ne.......?

2009-12-01 21:45:58

nie mýliš sa.Je všeobecne známe že motory rady či už SR,RB alebo CA dokážu robiť s turbom naozaj čertovské kúsky.

Ak sa zameriame na motor oturbený motor v P10 al.P11 čiže konkrétne SR20DET-T al.VET tak prevodovka poloosy v sérií by to určite z prehladom zvládly tak určite dosiahneš krk- lamáciu akceleráciu to nikto nepopiera,ale každý tu skôr hovorý že je otázne aký neblahý vplyv by to malo pri športovej jazde nie v priamke,ale okruhy,zatáčky serpentíny atd kde je práveže tá zábava za volantom a pocit z riadenia najvyšší tak by ten ohromný výkon a hlavne okamžitý nával krútiaceho momentu tá predná náprava a totiež celý podvozokne dokázal efektívne preniesť čiže oproti rovinkám by si bol velmi pomalý aj ked by tvoje auto sršelo výkonom.

Je jasné že klasický otvorený diferenciál nemá šancu isto dá sa to kompenzovať samosvorom,ale aj to iba do určitej miery.

Jo ešte aby som nezabudol existuje aj vzácna verzia 4x4 tu by odpadol problém s prenosom výkonu na cestu

2009-12-02 01:46:16

jasne ze zacnes stracat aj adheziu bez ESP s 225PS na predku ked trochu pritlacis, ale skor som myslel ze citit ze tym ze vypnes ESP (a spolu s nim ASR) tak je davkovanie vykonu bezprostrednejsie a nie take nejake odtazite-ASR-ko je podla mna proste chujovina. Ked primerane citlivo pustis spojku a das primerane plynu tak som presvedcney ze to aj rychlejsie zrychluje.

2009-12-02 11:42:59

Vsak na to je tam tá elektronika aby to trochu krotila.elektronika je vždy spomalovač reakcíí ohromne to poznať ked presadneš z auta čo má lankom ovládanu škrtiacu klapku do auta čo má iba potenciometer a rázom zistíš spomalené reakcie na plan a na rýchle podradovanie z medziplynom môžeš zabudnúť.

Inak ty tam máš napredku nejako elektronikou riadený samosvor?

2009-12-02 18:18:25

omlouvam se vsem ale toto video me absolutne uchvatilo a pro ty kdo ho jeste nevideli.

http://www.youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI

2009-12-02 19:36:00

Patricius135 a co bych s tim asi tak delal kdyz se s tim neda normalne jezdit. Hlavne kdo by to chtel zivit. HM a kdyz vidim jak mi nicej GTcko v Praze jak dlouho by asi prezilo tohle. Ju a proc mi porad chybi vykon no protoze jsem mel 200sx S13 2x.


Odpovědět

1  2  3  4