Fórum - Téma


nerezove svody na primeru p10


Fórum Primera P10 nerezove svody na primeru p10

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3  4

2009-11-16 20:52:15

Prevodovky prej vic drzi ty z P11C a pak ty starsi takze asi P10 ,Sunny. Spojka moc problem neni na ebay ji bylo kdysi vic.

2009-11-16 22:05:08

fuggis.napiš něco konkrétního.se mi zdá,že na 300 koní trochu ulít ,to co si tady ukázal.

Koukni třeba na tuningforum na tabooa,který má 10.38 1/4míle a nedělá tajnosti z prozrazením úprav..Ten tam prozradil tolik vědomostí,že bys musel mít 1200koňovou

primeru abys se chvástáním vyrovnal.

Spíš se mi zdá.

,že jen tak plkáš o ničem,co ani nevíš co znamená.

2009-11-17 10:07:22

Jo a prvni taky nebudes uz to ma nejakej patek masina.

2009-11-17 12:38:34

Takovyhle tajnuskareni se ti jednou vrati ve zlem. Pokud reknes sve "plany", muzes se pohodlne dozvedet od lidi tady, ze jsou spatne, a ze neprinesou kyzeny efekt. Jsou tu lidi, kteri SR motory ladi a uz znich tlaci az az, nebo se na to realne chystaji, stim ze uz maji potrebne veci (Mashina, Jifo, Jagy a jiste jeste nekdo).. A ty rozhodne v tom neutopili tolik penez jako je cena Zka (teda ted jeste o jakem mluvis? o trikilu, tri-pade ci tri-sedmdesat??). Vsichni co sem cetl, tak nejak penezne jdou dle zlateho pravidla "1 kun navic = 1000kc".

Jeste si zapomel na jeden aspekt ... treba s vyfukem, ne kazdy vylozene touzi po tom, aby vyfuk zvednul vykon. Ja napr dal na primeru nerezove svody s jistym prumerem (komerce z usa vyrobena v cine :-D i kdyz jagy by rekl vic o puvodu) primarne kvuli tomu, abych upravil krivku krouticiho momentu. I chaba teorie ti ukaze smer, ze kdyz udelas motoru upravu typu traktor, tak posouvas krivku kroutaku dolu a pritom se snizuje agilita motoru v otackach. Tenhle prumer je takovy kompromis. Rozhodne na dayily car mam ted prijemnou zmenu kroutaku v oblasti 2000-2500+ otacek, ktery tam driv nebyl a nemusim tak vehementne radit ci podrazovat.

Proto je graf z brzdy dulezity, pokud ho neumis interpretovat, neb obe krivky ti reknou jak auto pojede, a hlavne s manualni prevodvkou ti rekne, jak snim mas jezdit ty! podle kroutaku vis kde radit jak dlouho podrzet plyn a jak podrazovat, to jen diky pocitum trefis spravne az po poradne dobe, kdyz se dostanes do rizik.. Podcenujes uplne nesmyslne grafy z brzd, mozna proto, ze je neumis interpretovat??

Jinak krasny priklad toho co ty vyvracis (delat po kazdy maly zmenene test)

http://honda-club.cz/foru...topic.php?p=361295#361295

Kdyby si vybral jednu moznost, ktera se zdanlive zdala nejlepsi pripravil by se o peknou porci KW.. Je samozrejmosti si udelat znamost, neb bezna cena brzdu skutecne upravu prodrazi.

EDIT: Jo btw, zase ty reci, jak kazdyho utres hlavne golfy ... srovnavej srovnatelne ;) ano 16ku golfa II asi jo, ale pokud jedes ty s GTIckem tak srovnej sni golfa II gti, myslim, ze by si jen zahlidl jeho zadek a pak uz ani to ne ;) Osobne nejsem vyznavatelem VW skupiny, ale jejich R-kovy auticka byly vzdy masakr. A to vcetne i golfa V GTI ktereho sem mel moznost nejaky dobou kocirovat, proste TFSi motor ma neco do sebe silena delova koule to byla.

2009-11-17 16:45:10

fugis: nie vsetko je blbost co si napisal, ale pod podiskutovat co robis, od toho to tu je a ak pozram na pocitadle km si mal 412tis km - pri tychto km neni uplne realne aby seria mala povodne kone, hlavne bude v haji povodna vaha a lambda a v tom mas pravdu ka ich po tychto km vymenis vykon musi ist hore. cukanie vacsinou sa nakoniec ukaze ze uz je cas vymenit rozvody, zas az uplne nesmrtelne nie su aj ked znesu dost. S jednou vecou suhlas, Vplyv upravy na SR20DE high port a na Roller rocker je rozdielny.

2009-11-17 21:21:14

Všem dík za názory,ale když už se tu rozvinula takováhle debata chtěl bych se vás zeptat co čekat od svýho nissana když mu dám nerezový svody.O motorech toho moc nevim a o nissanech už vůbec nic tak děkuju předem všem za to že mě nebudou nazývat sprostými jmény.Nechci z autem dělat nějaké zásadní změny ,ale přece jen bych rád aby jezdil o trošku líp než série.Před tím jsem měl dvoulitrovou áčkovou vectru GT a zdá se my že jezdila tak nějak agresivněji.A to byla jen osmi ventil.Tak nevim.Primeře jsem udělal sportovní nerezový sání ,dostala svíčky iridum power a mimo dobrého oleje nevím čím alespo'ň trochu zvednout výkon.Tak by mě zajímalo co přesně mají za ůčel nerezové svody kromě toho že skvěle vypadaj.Jinak o těch golfech,nikdo neříká že jezdili špatně ,teda některý....Ale ani gti golf 'II nebyla žádná dělová koule.Jistě by se od nissana našla protiváha stejně starýho auta který by to golfu GTI s přehledem natřelo.Samozřejmně mluvim o stejný cennový relaci a stejným stáří.A golf V tsfi nebo co to je?Je sice hezký ,ale nemůžeš srovnávat 18.let starýho nissana primeru se zánovním golfemV.Jinak takhle z paměti ti můžu říct že (všichni nassanaci prominou) Opel vectra A 2000 2,0i 16V s motorem C20Let r.v 1994 by si hravě poradil s tím tvým vychvalovaným golfem GTI.

2009-11-18 08:52:08

to stim golfem bylo mireno na fuggise, resp cely muj prispevek .. byla to reakce na to, jak tutla sve plany ;) Ale preci jen, si nedovolim ...

Toho golfa proti vectre myslis 5kovy GTI? myslim ze ne, neb 5ka ma dvoulitr TFSi .. tedy oturbeny benzin .. resp tenhle motor ma kompresor+turbo, tedy obstojne tahne i z 1500ot/min ... Kroutakem dalece previsuje tu vectru ;) rozhodne hp/kg ma lepsi ten golf.. v podstate kdyz jsme postavili vedle sebe tohohle golfa a 3l TTcko tak to bylo vcelku vyrovnane (svoje udelala i DSG) ;) ole to je slusne offtopic.

Jinak abych ti odpovedel na tvou otazku. Ja sem cekal od svodu (a planovaneho celeho catbacku) zmenu prubehu krouticiho momentu, coz se (pocitove) konalo. Add agresivnost... nevim jaky mas zkusenosti s JDM vozitkama, ale pokud ses zvyknuty na klasicky DE vozitka, tak vim proc mas ten pocit. Nevim proc, ale DE motory maji vetsinou velky nastup kroutaku, ktery pozvolna ustupuje, takze v tomhle miste mas pocit, ze auto reaguje, rekneme, brutalne. Bezna JDM vozitka (moje zkusenost misakem colt, civicem 6G a ted primerou) maji motory vyrovnane co se tyce pocitu prubehu krouticiho momentu. Proste svuj kroutak maji v aktivnich otackach (od nastupu) pomerne jednolitej, proto neni moc efekt citeni sily na tom, jak te to tahne, ale ty motory to dohani pomerne rozsahlym spektrem vyuzitelnosti v otackach. Alespon je tohle ciste muj laicky pohled. Proste hondacky motory, i ty slabsi, dodavali obrovsky pocit zabavy. Samo hodne udelai zprevodovani (klasicky pripad P11GT/nonGT vs P11/144, ktery tu rikal franta.s).

2009-11-19 20:16:50

Ja totaky nemyslel zle ani na tebe ani na nekoho jinyho.Jinak kdyz srovnavas auta tak stejne stary a stejny cenovy relace.Ta Vectra je z roku 1994.Jinak kdyby jsi měl někdy chut tak se koukni na youtube na http://www.youtube.com/watch?v=Fbyrs1WzbK8

a sam si to porovnej.

2009-11-19 22:17:48

ta Vectra A na tom videu ma 310hp a 4x4 pohon, V serii to ma 204koni toto je upravene na 310 a neni to este tak tazke, takze o ide fakt slusne, ale oturbene SR20DE(T) alebo upravene CA18DET sa daju dotiahnut minimalne tam (skor dalej hlavne SR20DET) ako Oplacky 2,0l

2009-11-20 07:28:39

Blesku sice pekny. Jen mi rekni co s tim vykonem chces delat na predokolce (SR20DE+T)? Porovnani s 200sx to je tezky je to o penezich kdyz zkouknes kolik stalo upravit Choseho drift karu ktera ma 340k z 1,8l a drzi mu to. Hlavne SXkari nejezdej porad na max tlak a vykon. Jestli narves to same do Opla vydrzi to stejne a jeste se to bude lepe chovat na silnici.

Kdyz uz neco chcete zajimaveho od nissanu tak ja osobne jsem chtel vzit od Jagyho P10 GT 4x4.a upravit ji. Je na to hodne dilu. Motorovej zaklad bych udelal SR20VE+T at je nejaka sranda. Kdyz nekdo koupi moje auto rad se do toho s Jagym pustim.

2009-11-20 10:25:56

add video: Hmm pekny, viz blesk. Jinak opravdu miluju inteligenty, kteri hrde drzi volant jednou rukou v takovych rychlostech druhou maji na radicce (fakt potreba)

add predokolka: tak nejak je zazito, ze na predni naprave je vetsi vykon jak 250hp na skodu. vzdyt taky ten golf ma v evrope kolem 200koni, v emiratech ma tusim kolem 230 (tam neresi emise). 300koni je skutecne na predokolku kontraproduktivni.

Jinak co chci ja od nissanu? Jelikoz se traduje trojice vet: "kdyz chces dobry motor, kup si toyotu, kdyz chces dobrej podvozek kup si nissana, kdyz chces dobry auto, kup si suzuku a dej tam motor z toyoty a podvozek z nissana" ...

EDIT zase kus textu se neulozil.. dokoncim..

Tak ja od nissana cekam to co nabizi jeho VVL, takze to by mi bohate stacilo a vystacil bych si s amtosferickym motorem.

2009-11-20 15:08:23

Na normalni jezdeni bohate staci tech 250hp na predek. Ale videl jsem i mnohem vic a fungovalo to na okruhu, apod. Vzdycky zalezi na tom, co clovek chce a co od toho ceka.

2009-11-22 20:36:01

Tak chlapi, i když jsem to nečekal, Jagy to teď rozčís - jeho poslední příspěvěk bych podepsal - absolutní pravda.

Jinak díky všem, co se chytli, ať kladně nebo záporně. Jsem rád, že to funguje - ať to má někdo "vyčtený" nebo vyzkoušený (o to víc se to cení).

Pro vysvětlení: dělám auto pro tuning tak, aby zvládlo normální provoz, rozhodně ne soutěžák.

Možná dělám chybu, že to píšu, ale Vy, co jste mě odsoudili, opřeli jste se i do lidí, kteří mi v tom radí. Nebudu je jmenovat, protože bych je nerad vystavoval komentářům. Tihle něco už dokázali a zná je téměř každej.

Všichni jistě víte, jak se hodnotí tuning, takže řeči o financích, tajnůstkaření, 25%ního nárůstu výkonu a podobně jsou k ničemu - ještě jsem neviděl v českym tuningu P11.

Dál už na tyhle stránky dám jen to, co budu mít hotový. Žádných zbytečných příspěvků ode mě už se bát nemusíte

Možná by i pro Vás byla větší odměna, že si Vaši dva synové přečtou v časopise o autě, ve kterym jezdí, než 40 koní navíc.

Pro bleska: díky. Na vysvětlenou s najetejma km - auta GT mám dvě, ale motor už pátej a ty budíky vůbec nejsou z GT.

2009-11-22 21:33:55

nieje to priamo k teme,ale to video s tou vectrou,podla toho zaberu na konci na cestu neverim ze isiel 290,nepovedal by som ani 250.kamarat mal asi pred 5 rokmi vectru 2000 a tachometer tam mal nepresny asi tak o 15-20 % (nepamatam si presne) pri rychlosti nad 200 km/h.a pritom mal origo elektrony aj rozmer pneu.ale najskor mi to pripadalo tak na 200km/h asi tam dal 13stky kolesa

2009-11-22 21:39:08

fuggis : Ja myslim ze te nikdo neodsoudil ze je kazdej rad a fandi cloveku co dela P11 vcetne me. Tak at to dotahnes do konce.

2009-11-26 00:08:18

cau prosim ta primera p10 rocnik 1991 2.0 SLX 85 KW 115PS ma retaz alebo rozvody?

2009-11-26 00:29:12

Retez.

2009-11-26 11:12:50

pre upresnenie asi bolo myslene retaz alebo remen. aby teda niekto nebral ze retaz je uplne nesmrtelna, ak hrkoce a je predpoklad ze to ma dost vyrazne cez 200tis km tak je ten rozvod tiez skor ci neskor na vymenu

2009-11-26 12:33:21

nevím, co tady řešíš fuggis.

chceš ničit golfy za málo peněz a být král rovinek? postav DE-T

chceš být frajer v zatáčkách? Prodej to a kup něco lehčího, primera je nedotáčivá svině, sám jsem měl P10 a kamarád si teď koupil P11GT a abych pravdu řekl, když to srovnám se svojí almerou, tak primera je dost jinde, větší, nedotáčivá, hůř reaguje na změny směru a váží jak slon.

pokud chceš být opravdu "serious" tak vyházej zadní sedačky včetně tapecírungů a poznáš rozdíl, ja to udělal u P10 a společně s decatem a JWT filtrem jelo auto znatelně líp.

pokud míříš na 300hp, jediná možnost je turbo a v tom případě bych se asi smířil s tím, že v zatáčkách nebudeš tak rychlý, jako kdyby si šel třeba do 250Hp SR20VE

2009-11-27 16:37:48

moc nesuhlasim:

Primera je nielen podla mna jedno z najvyvazenejsich aut s prednym nahonom - uvaz sam ked ma toho almer ana zadku menej s tym istym motorom ako to moze aj inak byt

hmotnostny rozdiel Almera - Primera je velmi maly N15gti 1230kg a Primera 1260kg

reakcie na zmeny smeru - pokial porovanvas obe na seriovom podvozku neni tam rozdiel v neprospech P11

vyhodit zadne sedacky a tapaciry znamena dole cca 35kg - rozdiel je sotva poznatelny na dynamike uplna zbytocnost pokial to neni auto od zakladu prerobene

decat a JWT filter ha ha placebo to co stratis na decate ledva ziskas na JWT naspat cize mas viac hluku akurat tak

s jedinym suhlasim - oturbenie ma asi najvacsi zmysel, alebo vymena za SR20VE vyjde to rozhodne lacnejsie a dostanes sa dalej


Odpovědět

1  2  3  4