Fórum - Téma


nerezove svody na primeru p10


Fórum Primera P10 nerezove svody na primeru p10

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3  4

2009-11-10 19:12:39

Ahoj,mam primeru 2,0 16v 85kw r.v 91 .Dal jsem si tam sportovni saní,svíčky iridium power a rezonator.Ladák jsem nakonec musel vyndat protože byl moc velky hluk uvnitř auta.ale zajimalo by mě jestli se daji sehnat nerezové svody za normalní peníze i na tak satre auto jako to moje.

2009-11-10 19:20:26

urcite daji,Jagy tady z klubu je sveho casu i nabizel,zkus mu napsat

Ja to vyresil jinak,udelal jsme si nerez vyfuk a pouzil svody z GT,mrkni ke me do prifilu,nejake fotky tam mam

2009-11-10 20:55:12

koukal jsem na ty fotky,dost dobry.!jinak dik za radu

2009-11-10 21:03:29

jeste jsem nasel aktualni fotky,je to videt mozna lepe

2009-11-11 20:19:12

V Česku i na Slovensku jsou firmy, který ti udělají podle předlohy z nerezu co budeš chtít, bez problémů změní i průměr, zprůchodní tlumič a taky podle přání naladí. Zrovna řešim komplet výfuk kvůli dost drastické úpravě motoru (jak dostat 300 PS z Primery . Kdybys chtěl poradit - kontaktuj mě - fuggis. Pozn.: Spousta lidí upravuje sání, mění svíčky a podobně - babrám se s tim motorem už hodně dlouho a můžu říct, že zrovna tudy cesta moc dobře nevede, originál řešení většinou funguje líp a ty pravý finty jsou v něčěm úplně jinym, občas se taky stane, že motor nejede kvůli jen těžko rozpoznatelné chybě některé součástky a většinou to nezjistí ani diagnostika. Ale pokud chceš opravdu poladit výkon, což já risknul, je třeba počítat s tím, že ten motor bude dostávat dost velkej záhul a bude třeba ho dost často hejčkat. Jeden GT motor už sem na pokusech oddělal - tak vim co tahle sranda stojí. Ale kdo se bojí .....

Tak přeju víc štěstí při úpravách

2009-11-11 20:37:22

Asi maš pravdu ,ale jak bych ti to řekl,kazda dobra rada od někoho co tomu rozumi je dobrá takže dík za nabídku,ale jde o to že ne každej ma dost peněz na to aby se svýmu autu věnoval tak jak by si přál.Takže někdy nezbyva než zkusit něco cenově dostupnějšího a i když to je zanedbatelny narust vykonu nepohrdnu ani konikem navic.každopadně dik ale přece jenom bych na tebe jeden dotaz měl.Čím začít u zvyšení výkonu.

2009-11-11 22:04:27

Fuggis,muzu ti rict ze po upravach,ktere jsme si na aute udelal jede primka o poznani lepe,to si myslim,ze ti potvrdi nekolik zdejsich clenu,uz tam nebude zaklad 92kw,je jasne ze 300koniku jako ty nemam,ale timto jsme dostal nejakeho nahoru

2009-11-13 18:04:50

Většinou první věc, kterou je třeba obnovit je "vzduchová váha" - většinou koupíš starší motor - po téhle výměně se většinou dostaví pocit minimálně deseti koní navíc - a to ještě nejde vůbec o úpravu motoru, jen vyměníš opotřebený díl - diagnostika tohle nejspíš nikdy neukáže.

Jasný chlapi, máte pravdu s financema i s úpravama sání a pod. Taky jsem to takhle zkoušel - je to fakt jen pár koní. Co mi na bavlně (vzduch. filtr) vadí je, že propustí větší nečistoty než papírák a zas tak velkej přínos nemá.

Když chce člověk zůstat na minimálních nákladech, úplně stačí uzdravit v motoru všechny seriové díly, koupit fakt dobrej a hlavně tvrdej podvozek, kola a gumy, renovovat spojku. Koukali byste jak první svezení překvapí, a to nejde o tuning.

Já nechci machrovat a nechci bejt ani skrblík, tak to přiznám na rovinu - chci mít první P11 v česku a možná i dál, pokud se to povede. Tak pochopte, že nechci být konkrétní. P10 a P11 jsou moje největší lásky mezi autama. Můžu poradit kdo co dělá, ale nepovim jak na to jdu já. Až to bude hotový, všechno na sebe prásknu, ale až budu první - lakomec, co ))

Moje orientace jde hlavně po stávnym rozměru výfuku, použití jiné, zatim nečipované řídící jednotky - to už je vyzkoušený a funguje skvěle - dost výkonu navíc - fatk dost. Přívod vzduchu správné teploty k standardnímu sání. A nevim jeslti se mám zastydět, že jsem bastard, ale bude turbo.

Je fakt že se to prodraží, ale to je zatim první fáze. Ta další si zase rok počká.

Prostě máme se na co těšit! Stálo mě to hodně času i peněz. Na P11 se skoro nic nedělá, teda od té doby co s tim přestal Janspeed, ale i ten byl tak drahej, že nornální smrtelník by to nezaplatil, dělal čistě závodní díly a podle toho cena vypadala - prostě kup si ferrari, ušetříš.

Můžu Vám řict, že podruhé už bych se do toho nepustil, už jsem za ty peníze mohl mít "Z", ale teď už to dodělám ať to stojí, co to stojí.

2009-11-13 18:13:15

Jo a zapoměl jsem. Pozor na to! Pokud se týče sání, motor P10 reaguje na úpravy úplně jinak než P11. P11 má taky se vzduchem daleko větší problémy, ale to asi znáte.

2009-11-13 18:15:01

Jo, a ten nerez výfuk vyjde v podstatě na stejný peníze, za který koupíš originál.

2009-11-13 18:21:44

Ještě prolej motor. Nic neprodávám, reklamu nedělám. Funguje to - Motor Up, stojí asi 1200 Kč.

2009-11-15 12:14:01

nikde som este necital chvalu na MOTOR-UP... kazdy nato len nadaval...co take dobre to spravilo tebe ze to chvalis?

2009-11-16 19:19:23

Předpokladam že to co píšeš maš vyzkoušený.No za zkoušku nic nedam ,tak se mrknu na tu vahu vzduchu a pisnu ti.No a co se týče tvýho auta nemužu se dočkat až to budeš mít hotový a alespon z části se podělíš o některý svý tajemství.Pokud ti to bude makat tak jak předpokládáš tak se asi mame na co těšit.Jinak primera p 10 je super vozítko to maš teda pravdu jen škoda že to tak rychle starne a že na takovýhle auta se věci shaněj blbě.Třeba na II Golfa kterej je stejně starej se da sehnat skoro vše.Bohužel.A když se doptaš a konečně něco seženeš tak to opravdu něco stojí.Zatim

2009-11-16 19:27:22

Výkonově nic, ale přestal chlastat olej (což je u GT v P11 celkem běžný) a spotřeba šla o víc jak půl litru dolu. Tohle byl ten nejznatelnější případ, lil jsem ho do tří motorů a vždycky s byť minimálním, ale přece jen s účinkem, tak nevim. Výkon motoru asi jen těžko napruží nějaká "vodička v oleji". Minulej týden jsem ho nalil do novýho (myslim lehce jetýho) GT P11 motoru, co jsem koupil. Tenhle motor chlastá olej pekelně - dolívám litr na tisíc km, a to nedostává žádnou velkou čočku. Uvidim co to udělá. Doufám, že se dostaví stejnej efekt. Tak když si vzpomenu, za měsíc napíšu, jak to dopadlo.

2009-11-16 19:41:36

Nic proti, ale jestli si dal toho penez jako za "Z", tak je neco spatne.

A ve vetsine s tebou nelze absolutne souhlasit. Pises o necem, ze nefunguje, pritom bylo nescetnekrat dokazano, ze funguje. Hodne tvrdy podvozek? Ten bude fungovat mozna na okruhu. Podvozek musi byt takovy, aby tlumil a kopiroval a ne odskakoval... odhledne toho motoru by me zajimalo, jestli mas nejake grafy z brzdy.

2009-11-16 19:46:00

Vyzkoušený to j. Třeba ta vzduchováha - to už bylo lidí, co nato koukali jak "puci", když jí vyměnili. Bejvá to problém u P11 motorů GT. A dost často tyhle motory za vlhka cukaj, jako by nejely na všechny čtyři válce.

Pokud jde o odtajnění - všechno co bude hotový, vždycky hned po sezóně podrobně popíšu, ale jak jsem psal, dávám do toho dost peněz - až se stydim, že okrádám rodinu Těžce mi to napíná rozpočet, jak jsem říkal - podruhé bych do toho asi nešel.... i když..... A vůbec, není taky jistý, jakej bude výsledek.

Máš pravdu na Nissany, teda na ty, co máme my, se toho moc sehnat nedá. Na P 10 ještě jo, ale 11ka a ještě k tomu GT, to je katastrofa. Ale na druhou stranu kolik lidí takový auto dělá?!?!?!

Máme ještě i starýho kombíka 10ku 2.0 (1991). Baví mě, jak čučej šampóni v ověšenejch golfech, když jim to nandáme

A hlavně, co je nějakej Golf, kterejch jezděj miliony, proti starý dobrý (co dobrý - nejlepší) Primeře?!? Nešahá jí ani po kotníky. Jiný auto bych ani nechtěl, proto si nekupuju nový a jezdim pořád ve 12 let starý P11.

Takže mi to vůbec nevadí, že nic nemůžu sehnat. Není frajeřina koupit a nechat namontovat. Ale vymyslet, vyzkoušet a dotáhnout do konce. My sme borci, když do toho vrážíme čas a peníze, ne ti v Golfech.

Tak neklesejme na mysli - jsme jedna banda a jsme lepší!

2009-11-16 20:12:40

Myslim, ze na tyhle motory je toho tolik, ze spis clovek nevi, co drive vybirat... nechci se te nejak dotknout, ale kdyby si o tech motorech vedel vic, tak nenapises, ze se na ne neda nic sehnat. Jinak nevim, jake mas vykonove predstavy, ale podle me jdes na to spatne, jestli si tam nasypal tolik penez bez zadneho vysledku (zatim).

2009-11-16 20:33:13

Víš jak, když se s něčim drbeš několik let, stojí to hodně. Zkus třeba zjistit správnej průměr výfuku bez toho, že bys ho neudělal - koupíš jen standard - a jestli víš o někom kdo prodává na P11 komplet výfuk v jiných průměrech - sem s ním - budu vděčnej za každou radu. To je jen příklad. Když si vezmeš, že Zko dovezeš bez problémů za 500 000, kde je potom chyba. Chci auto udělat pořádně a ne jen polemizovat o tom, jak by se to mělo dělat - a to něco stojí.

Nefunguje. Myslim, že z toho co jsem napsal do týhle diskuse, je jasný, že ne že nefunguje, ale nemá zdaleka tak velkej efekt. Nikomu neberu, když vytuní auto kónusákem, ale když vim, že víc než tohle udělá jinej průměr výfuku a někdo se na výfuk ptá, tak mu to řeknu.

Pokud jde o podvozek. Opět jsem nepsal hodně tvrdý, ale tvrdý. Určitě víš, že pokud jde o P11 GT, moc na výber není. Nevim, na kolika P11kách jsi zrovna Ty podvozek měnil. Já na třech. Můžu s čistým svědomím říct, že standard je dost bláto, a že i Tvoje tlumení a kopírování u GT P11 se sníženým a tvrdým podvozkem (který se dají běžně za normální peníze sehnat) je minimálně o polovinu kvalitnější, než standard. A to platí jak v zátáčce na hladkym povrchu (jak Ty říkáš na okruhu), tak i na hrbolech, a dokonce i na rovině při rozjezdu. Ale je taky možný, že jsem si to ve všech třech případech jen vsugeroval......

Aby podvozek jen "odskočil" a skutečně nedržel stopu, ten by sis na P11 musel nechat vyrobit jako originál. S tím, co se prodává, se ti to asi nepoštěstí.

Asi Ti bude taky jasný, že nikdo nebude vyhazovat peníze za měření výkonu v garáži po každym prdu, kterej zkouší, a že většinou každej na brzdu jezdí až po dokončení nebo aspoň po částečnym dokončení. Osobně mi přijde ekonomičtější to , co zkoušim namontovat a projet. Takže tou brzdou budu sloužit až bude hotovo. Taky brzda neukáže všechno - k čemu mi bude těch pár čísel, rpo mě je důležitější, jak opravdu jede ve všech situacích a ne jen na válcích, a to myslim pro každýho.

Omluvám se za svoje slova pokud jsi udělal tolik P11tek a můžeš mi poradit. V opačnym případě říkám, že plivnout umí každej, ale ne každej na něčem maká a je ochotnej se o tom pobavit.

Možná až postavís svoje Zko vedle standardního a já svoji P11 steně tak, že teprve potom bude vidět rozdíl, usilí čas a prosekaný peníze.

2009-11-16 20:37:38

Jagy, mám prosbu.

Prosím, kde seženu na P11 lepší spojku, převodovku nebo vačky, který ten motor neroztrhaj - a nebudu muset prodat barák a prosit Janspeed, aby to začal znova vyrábět?

Fakt by jsi mi radou moc pomohl.

Předem díky.

2009-11-16 20:51:36

Kdyby sis prosel moje prispevky, tak bys vedel, ze s upravama mam nejake zkusenosti a jen tak neplacam, co me napadne. Co se tyce dilu, sehnat lze vse. Napis soukromou zpravu.

Jinak muj Sunny GTi (143 koni serie) mel 168 ps (Vacky, ECU, sani). Stale na seriovych svodech, katalyzatoru a vyfuku.. Nez jsem to dodelal, tak se auto prodalo. Kdybych to dokoncil, byl bych nekde okolo 190ps. Jelo to lepe, nez kamaradova Integra TypeR (191ps namereno - vyfuk, sani)

Tedka aktualne se chystaji upravy na dalsi motor pro vrcharsky Sunny GTi, ktery pochazi ze Sunny Cupu. Motor puvodne 165ps. Ted se doufa, ze bude neco okolo 190ps. Az to bude hotovo, tak to se to zmeri na brzde.

Dalsi, co je aktualni je Almera GTi (Stejny motor jako P11 GT). Do jara lehka uprava puvodniho motoru SR20DE, vc. grafu pred a po upravach. V pristim roce tam pujde SR20VE + upravy ( 200 + ps).

Jinak brzdu bych urcite nepodcenoval. Je sice fajn, ze mas nejaky pocit, jak to jede, ale jen brzda ti ukaze vykonovou krivku. Samozrejme to stoji nejake penize navic, ale stoji to za kazdou korunu, kdyz vis, co si ziskal (nebo ztratil).


Odpovědět

1  2  3  4