Fórum - Téma


nenormalne mi vrzga auto


Fórum Primera P11 nenormalne mi vrzga auto

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2007-09-25 11:07:40

No ze na nissane nieco vrzga, to staci najst a eliminovat, dotiahnut podlozit,. palubovka vrzgala aj mne, a zistil som ze len vtedy ak je nieco na nej polozene, nasiel som miesto pod paluboukou, na ktore ked som zatlacil tak to stichlo, strcil som tam co som mal po ruke, hygienicku vreckovku prelozenu na polovicu, a je klud.

Hm, kamarad kupil ojazdenu Xaru v tej dobe co ja Nissan, neviem kolko krat mal vonku motor prevodovku a mnodo dalsich zavad,( mechanik sa vyjadril ze tu xaru pozna naspamat :) ) totiz servisuje ju v tej dielni co mne menia iba olej :) a to mam najazdenych 280 tis.

a ta xara stala niekolko krat viac.

A hlucnost v kabine nakolko mam Cd20 mi dost vadi, ale urcite budem riesit, vsimol som si u inych komfortnejsich aut, ze pohlaha a prepazka motora je odhlucnena tak 2cm hrubou izolacnou penou, tak skusim nieco vymysliet.

2007-09-25 11:37:39

ja som tu pisal par prispevkov k odstranovaniu pazvukov v interiery. Vacsinou ide o prkotiny ktore sa daju odstranit, ale tiez to povazujem za vadu auta ktore vrzga. U novej octavky som to riesil v ramci zaruky a nejaky cas bol pokoj prakticky na 100% ale je zrejme ze auto sa casom rozhrkava. P11 je z hladiska pazvukou na tom podl amna pomerne slusne. Skusal som ich viac a vsetky boli nadstandardne tiche. Je jasne ze ked auto dlhsie pouzivas sa to viac prejavi. Da sa to vsak riesit len to chce trpezlivost. Najlepsie ked nechas niekoho soferovat a sam skusas pritlacat a obchtkavat miesta kde to vydava pazvuky-tym ich lokalizujes. U mna sa viac pazvukov ozyva skor ked je horuco. V palubovke neni az tak vela veci co vydava pazvuky a ja som si to vyriesil svojpomocne. Najcastejsie moze v palubke vrzgat blbo uchytene radio a kable za nim. jeho uchytenie tu neni dobre vyriesene lebo je uchytene len o stredovy panel a zadna cast visi vo vzduchu, takze najma na velkych nerovnostiach to poriadne moze krkat lebo to namaha cely stredovy panel. Zatial som to nevyriesil definitivne ale niekto tu spominal ze existuje konzola ktora sa uchyti zozadu na radio a zacvakne sa o trubkovu vzperu ktora ide rovnobezne za radiom. Dalsie byvaju poskodene molitanove tesnenia medzi spojmi plastovych trubkovych rozvodov ventilacie. Tie som vyriesil pomerne lahko a to tak ze ked som na nejaky poklepal a pocul som nejake klepnutie tak som to vypodkladal polyuretanovou paskou (pena ciernej farby podobna molitanu ale odolnejsia). Vypodkladal som dovtedy kym vsetky casti na ktore som poklepal nevydavali len mrtve tupe klopnutie, akoby boli z jedneho kusu. Niekedy este moze vrzgat samotne ulozenie palubovky, ktore sa da riesit bud kompletnou jej demontazou a spatnou poctivou montazou, alebo ako ja ze som tu polyuretanovu pasku napchal na jedno miesto medzi sklo a palubku a odvtedy je total klud. Postupne som lokalizoval zdroj, potom som rozobral stredovy panelu a po demontazi budikov je dobre podotahovat vsetky viditelne skrutky. Niekedy este zvykne rezonovat plexi kryt budikov. ten je pri ich vymontovani lahko demontovatelny a staci pred spatnou montazou medzi tie dva diely dat malinky kusok tiez tej peny aby to nafest zapadlo.

Ja osobne som maniak do ticheho auta tak som este aj z inych dovodov (instalacia autohifi) demontoval komplet tapacirung dveria stropu a vytlmil strop aj dvere tym ze na odmasteny plech som nalepil platy Sikadamp (samolepiaca folia zo zmesi butylu prirodneho kaucuku a primesy z jednej strany s AL foliou). na ne som nalepil platy ANS peny (pena na vyzor ako molitan ale odolnejsia - predavaju to vsetko firmy co vyrabaju alebo instaluju autohifi). Pred samotnym polepenim tlmiacimi hmotami som este dokladne fixoval vsetky kablove rozvody nastrihanymi kuskami sikadampu a miestami natlacil horuci Patex. Toto tlmenie ma trojity vyznam: skvalitnenie zvuku, odstranenie pripadnych vybracii a rezonancii kablov, stropneho calunenia o plech..., no a treti a velmi prijemny je celkove stisenie zvonku prenikajuceho hluku. Este odporucam podlepit predny aj zadnu znacku aj medzi plecha podlozku aj medzi znacku a podlozku tiez nejaku penovu pasku (ja som pouzil spominanu polyuretanovu pasku urcenu na tesnenie) Tych veci som robil este viac ak mas zaujem pozri si moj dennicek ak som na nieco zabudol. Teraz je auto prakticky nevrzajuce a nehrkajuce. jedine zostava dosriesit to uchytenie zadnej casti radia o trubkovy ram. Inak este zaujimavost ktora potvrdzuje ze auto sa casom vyhrkava a to to ze nejaku dobu po kompletnom dotlmeni bolo uplne ale uplne ticho auto aj pri prejazde rozbitych kolajisk a to do tej miery ze to bolo lepsie ako vacsina najnovsich aut. Casom sa ale hlavne asi vplyvom toho blbo uchyteneho radia ozve pri vacsich nerovnostiach mierne hrknutie, ale pocas beznej jazdy je to ticho. A to mam tvrdsi podvozok ktory je standardom vybavy verzie GT. ak je to od napravy tak treba riesit ramena ako tu uz bolo spomenute. Podotykam ze na vacsinu bude posobit co som vsetko robil ze som magor a ze by to nikdy nerobili, ale hovorim som extremista a kedze P11 a specialne GT povazujem za vyborne auto rozhodol som sa do neho vrazit svoj cas aj nejake peniaze. ja ho mam totiz pre radost aj ked teraz stoji s ulomenou poloosou. ale to uz sa dufam v najblizssich dnoch zmeni

2007-09-25 12:54:36

Mne zacala N16 vrzgat uz cca rok po kupe s najazdenymi asi 12000km. Holt slovenske cesty stoja za prd a Nissan sa kvalitou vypracovania s novsimi modelmi tiez nemoze chvalit....

Pocas zaruky som rozne pazvuky riesil zarucnou opravou, ale vacsinou sa pazvuky po mesiaci-dvoch znovu vratili, tak som sa na to uz vykaslal. Najviac mi vadi zvuk, ktory vychadza zo stropneho svetla, ktore je v strede stropu. Mal som ho niekolkokrat rozmontovane, vypodlozil som penou a podlozkami co sa dalo, ale svetlo stale obcas dost vrzga

HSV
2007-09-25 13:18:16

to je rozsiahli popis, ale kazdopadne dik. skusim nieco poriesit. mne to vrzga vpravo pred spolujazdcom tak skusim vybrat schranku.

blesk jednu otazocku mam na teba este - kde si zohnal hlavicu radiacej paky?

2mato  
Mato
2007-09-25 22:35:11

Ja som sa stal cerstvim majitelom P10 a len ju spoznavam a vzdy chodim s natiahnutymi usami s vypnutym radiom a z predu asi z napravy mi pocut take slabe povrzgavanie obcas ako ked sa pneu sucha o plech ,inak z predku absolutne nic nebucha co som moc rad ale zozadu pocujem take basovejsie buchnutie ked prejde zadna naprava cez hrbol...ked som aj mal niekoho v zadu tak som poprosil ze nech to cekuju ci to nieje zadne plato lebo uchytenie tam uz nedrzi ale nevedeli to zistit...tak som na vazkach ze ci take nieco robi naprava v zadu alebo len nejaka prkotina ,ale vsetko vyzera byt ok....je to skor take tlmene basove a tazko sa to rozoznava lebo pri prechode hrbolom aj zo zadnej napravy normalne by siel tlmeny zvuk...ma niekto nejaky typ ??

2007-09-26 22:41:38

matrin.sofi: Mna by samozrejme vobec neprekvapovalo, keby mi "nieco" odislo, ale bolo toho viac ako by som cakal. Ale tieto problemy som riesil v inych vlaknach, takze sa k nim nebudem vracat. Tym 112tkm pri kupe verim, pretoze mam vydokladovanu historiu a predstav si, ze moja primca velku vacsinu casu stravila s pani, ktora mala 60, ked auto predavala. A naco dvojliter? Zere mi to 7,5 na sto nech jazdim ako chcem a pri predbiehani, alebo nalozenom aute je to ovela lepsia volba ako 1,6-ka, ktora zere mozno aj viac a pritom je to oproti dvojlitru lenoch. To, ze teta nenabehala niektore roky ani 8000km je jej vec. Navyse som pozeral asi 20 Primer pred tym, nez som kupil tuto a nech mali na tachometri akekolvek cislo (budes prekvapeny, ale neverim vsetkemu co vidim), ziadna nemala taky zachovaly interier ako ta moja. Takze nemam dovod neverit. Mimochodom kamarat mal isteho casu 13 rocneho favorita s 50000km. Bol ako novy. Mysli si co chces, ale objektivne vzate nemusi kazdy jazdit na aute dlhe streky, co sa proste prejavy tym, ze aj taketo zdanlivo absurdne pripady sa stavaju. Za pol roka vlastnictva som najazdil skoro 10000km a odhliadnuc od zavad (nech boli sposobene cim chceli) som max. spokojny.

2007-09-27 17:04:29

marek 007:: Aj ja mam 2.0 takže viem načo dvojliter a 1.6 do Primery si ani neviem predstaviť, je to proste slabe na tak veľke auto. 2.0 mi príde akurat. Ja som to myslel s tým že načo by si ta pani kupila 2.0 keď s tým nejazdila. Ale aj výnimky sa nájdu ako tvrdíš tvoj prípad. Inak ja mam cez 250 000km a nemam ju od nova a interier mam tiež max zachovaly. Na sedadlach ani jedna špina. Koberec ako nový. jedine kde vidno skut km je veniec volantu.

2mato  
Mato
2007-09-27 17:13:13

martinsofi ja mam tiez nieco cez 250tisic ale neviem kolko lebo na tachaci ma 125tis ale interier je super ,vidno ze vtom jazdil vacsinou jeden clovek a vzadu sa aj dvere tazko otvarali lebo to nebolo vyuzivane...inak 2,0 sr20di je super pekne ide za plynom je pruzny a ma super zvuk hlavne za 3tis otackami :) Akurad ze je tazke odolat a potom zerie ,ale ma na to kubaturu tak je to tak...inak sa niekto mrknite na ten moj problem s buchotom od zadu ,zistil som ze to nieje plato ,co to moze tak buchat v naprave ??

2007-09-27 18:01:44

2Mato. Môže buchať hocičo, asi budeš musieť zajsť na zdvihák a s niekym na to mrknúť.

2mato  
Mato
2007-09-27 22:19:41

martinsofi ach jo zial nemam komu musim sa poobhliadat po servise

2007-09-28 11:10:49

matrin.sofi: presne tak, veniec volantu ti povie naljlepsie ako je to s kilometrami. A ten moj vyzera oproti inym, co som pozeral fakt super. V podstate jenina oblast, kde je hladky a nevydno tam povodnu strukturu je nalavo hore kde ma zvyk drzat volan skoro kazdy. Inak nema daleko od noveho. Osobne si dvojliter naozaj neviem vynachvalit. Perfektna kombinacia sily, krasneho zvuku a vzhladom na to nizkej spotreby. Minule som dva krat absolvoval cestu Brno-Blava (dvaja na palube) a spat za 7,42 l/100km. Po dialnici som isiel 150-160 km/h a ako to je s premavkov v BA asi nemusim nikomu hovorit. Proste super. Ale to sem uz nepatri.

2007-09-29 09:48:00

Suhlas, výkon a spotreba u SR20De je . Ľudia tej spotrebe až nechcú veriť, ale to su neznalci. Väčšina ľudí ma predstavu že dvojlitre žeru, ale my vieme že nie všetky

2mato  
Mato
2007-09-29 10:21:39

martinsofi moj sr20di je taky vrtkavy az som prekvapeny ze na to staci raz ci dva krat slapnut a vytocit a spotreba ide dost hore ked radim pri 2500ot a tj tak aby otacky spadli aspon na 2tisic po preradeni a slimacim tempom zrychlujem tak zerie takych 7-8 litrov... je mozne ze si to musim este nacvicit ...

2007-09-29 11:53:39

SR20Di mal vyšiu normovanú spotrebu, predsa len je tam iné ECU. Tiež bol inak sprevodovaný, mal "kratšie prevodové stupne". Záleži na tom aj akú trasu maš na mysli, ak po meste tak tam žere najviac, ale mimo mesta aj keď sa na to "dupne" spotreba nestúpa extra nahor.

2mato  
Mato
2007-09-29 12:32:33

podla tabuliek co som videl mala Di mensiu spotrebu pri 90kmh ,v meste vyssiu o 3desatiny a pri 120 tiez vyssiu neviem uz o kolko ... tak vezmi si to tak ze trasy okolo mesta najcastejsie 2 3 4 stupen...nejazdim viac ako 90kmh takze ked na to slapnem tak na 2ku alebo trojku mozno po 100 inak mam pierko na plyne preto mi je to cudne... tj teda sem tam mu nalozim a potom pierkom na plyne a aj tak sa na tych 7,5 v priemere moc nedostanem...ale to bude asi tym ze ustalena rychlost tam nieje dlho ako ked si mimo mesta...

2mato  
Mato
2007-09-30 21:25:34

pozeral som sa na ten buchot a zistil som ze asi ked menili new vyfuk tak ho zle umiestnili lebo je o kusok blizsie ku stredu auta a a pri prechode nerovnosti bucha o nejaky kus zeleza pri nom...niesom si este 100% isty ze to bolo ono ale vyzera to tak lebo je tam fakt mala medzierka a ten vyfuk tam moze buchat...foto prikladam

2mato  
Mato
2007-11-17 13:33:41

Ludia poradte prosim ,asi pre dvomi dnami mi rano po starte a rozbehnuti zacalo nieco vrzgat v oblasti volantu smerom k palubovke. Je to tocivy zvuk a zacalo sa to prejavovat ked som sa rozbehol na 50 a viac...tusim cim prudsie tym to skor zacalo. Na otacky to vplyv nema aj ked vyradim tak pokial idem napr 60 tak to pocut ,z motora to nejde je to urcite nieco vo vnutri a hlavne ked sa prudsie rozbehnem na tych 60 vtedy to ma vacsiu tendenciu...po zahriati motora to uz nerobi...este pridam ze rucicka tachometra mi troska `tancuje` nie moc ale tak sa pokyvkava do tych 80km/h potom uz nie...myslite ze to je tachometrove lanko ?? co ine by sa tam mohlo tocit zavysle od rychlosti

2mato  
Mato
2007-11-17 13:36:54

este dodam ze ventilator kurenia to nieje...

2007-11-18 14:01:00

mne po vymene hlavice radiacej paky drnci uz iba stropne svetlo potom niekedy stropne svetlo s puzdrom na okuliare a sem tam ten stredovy bazmek (odkladacia skrinka na vrchu) ta sa da pekne povytiahnut a mozno priesit(prisiel som na to nahodou ked ma chytali nervy ze co to drnci tak som tym lomcoval) a dalej mi hrkoce cosi v oblasti pasov na mojej strane. hrkotalo mi este aj zadne celo to bolo zle prichytene uz je to odstranenie.znacky su podlozene tou pu penou s uzavretymi bublinami aby to nedrzalo vodu.

2008-01-02 18:56:00

horne ramena Febi stoja 2200sk /kus.


Odpovědět

1  2  3