Fórum - Téma


NEMÁM SLOV!!!!!!!!!


Fórum O vozech našich členů NEMÁM SLOV!!!!!!!!!


Diskuze o vozidlu

2002 Silvia 2.0

162 fotek  |  422 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový, SR20DET (165kW).

Protože se mi Silvie S15 moc líbí, postavila jsem si je alespoň jako modely v podání japonské fy Aoshima. Jedná se o Nissana 200SX S15 s upraveným bodykitem v různých verzích. Kromě těchto krasavců jsem vytvořila i papírové modely vlastní tvorby, nap...


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 22

2007-08-08 22:28:27

Zadní část interiéru je hotova, plato i sedadla jsou potažená semišem dvou barev. Výplně dveří jsem potáhla koženkou a částečně i semišem. Jsou tam i miniaturní kliky v chromu, stejně jako na skutečném autě. Ještě chybí spodní část s reproduktory a bezpečnostní pásy. I strop auta je již hotov. Zítra mě čeká to nehorší - palubovka cca 5 cm velká. Na tom se fakt vyřádím, páč je tam velké množství různých tvarů a spousta detailů. Titanový dekor bude samozřejmostí, holt věrná kopie originálu.

Na posledních dvou fotkách je nový model v poměru k bílé Primce v měřítku 1/18. Ta sice nemá takové detaily, ale zase jezdí a má plně funkční podvozek včetně odpružení. Na to, že je z papíru, dokáže jet rychlostí něco málo přes 40km/h s plně nabitými bateriemi. Stavěla jsem ji před šesti léty a byl to jeden z prvních modelů, kde jsem místo laku používala barevné fólie.

Dux
Radek
2007-08-09 00:24:36

funkcni radio?

2007-08-09 09:37:00

Dux: A má být s CD nebo stačí kazeťák? Ono nevím, jestli se dělají cédečka s průměrem tak 3,5 mm.

Dux
Radek
2007-08-09 11:59:45

Doris: na cd by to bylo moc jednoduchy, udelej pekne klasickej Nissankazetak

2007-08-09 12:07:19

Dux: O.Ki. Máš to mít, origo Blaupunkt, jaký tam máme. Už mám základ palubovky a teď dělám na podlaze a středové konzoli, nejhorší je to přesně vyměřit, abych se při vlepování podlahy trefila středovou konzolou do střední části palubovky a to bez vůle. Na fotkách to pak bude vidět, je to docela nářez.

Dux
Radek
2007-08-09 13:36:01

Doris: zapoj webkameru at muzeme sledovat online.

2007-08-09 16:44:07

Tak tuhle vymoženost zatím nemám, ale nadělám víc fotek.

2007-08-10 00:07:41

Výroba palubovky:

Dux
Radek
2007-08-10 00:49:29

Uf, uf, uf.

Kolik ma najeto? Nejak to nemuzu zaostrit.

2007-08-10 06:28:44

tak to je slusna piplacka.Nedokazu si predstavit,ze bych neco tak maliho mel delat

Mik
2007-08-10 08:38:26

Doris klaním se před Tvým uměním, to je naprosto...ehm došli mi slova, fakt jenom nevěřícně koukám....

2007-08-10 08:53:07

Kluci děkujiiií, se teď červenám... To nejhorší mám za sebou, protože jsem ráno dopasovávala podlahu - tu středovou konzolu ke spodku palubovky a sedlo to parádně, žadná škvírka ani přesah. Už tam je i komplet zadní sedadlo z měkkého semiše a koberečky na podlaze, takže pohodlí je zaručeno. Za chvilku dokončím detaily na středové konzole, řadičku, ruční brzdu a skupinu spínačů, co tam mají být a pak už jen sedadla a střední zrcátko na vrchu čelního skla. Čím dříve to celé skompletuji a uzavřu, tím lépe kvůli prachu, který se usazuje na sklech zevnitř. Dnes bude interiér už hotov. Přes víkend bych měla vyrobit motor a osadit miniaturními dílečky celý motorový prostor. To bude nářez, už se na to těším.

To Dux: Na tachometru je 264.000km.

Mimochodem to ukazuje, že motor běží, až teď jsem si toho všimla, protože jsem to fotila během včerejší projížďky, kdy byl zapnutý motor. Holt Primerku nesmím zanedbávat, když tak ráda jezdí a já s ní.

2007-08-10 14:46:55

Tak, poslední záběry z práce na interiéru. Středová konzola dokončena, spínače o velikosti tak 0,5mm X 1mm jsou na svém místě, řadička v poloze neutrálu a ručka zatáhnuta do parkovací polohy. Vytvarovaná sedadla jsou komplet obložena semišem a doplněna zácvaky bezpečnostních pásů, koberečky ze stejného materiálu jsou již na svých místech. Pod vrch čelního skla se nalepilo miniaturní zpětné zrcátko (poslední fotka) a samozřejmě nechybí pedály - spojka/brzda/plyn. Poslední tečkou jsou 3 kulaté budíky na A -sloupku řidiče, stejně jako u origo předlohy.

2007-08-10 14:51:16

Interiér je hotov. Za krátko začne práce na motorovém prostoru a podvozku, protože bez pořádných kol to není ono.

2007-08-10 15:37:53

2007-08-10 19:58:50

Pokud se to dá vůbec spočítat, kolik hodin trvá stavba takové krásy? Nebo pro snažší představu pracovních dnů?

2007-08-11 09:15:51

pavel53: No začala jsem s tím minulou sobotu, tedy v pátek už byly nějaké přípravy, ale samotná stavba do této fáze na fotkách trvala 7 dní. Mám prázdniny a volno, takže na tom mohu dělat celkem dost, v průměru tak těch 5-7 hodin denně. Minimálně na tom budu ještě jednou tak dlouho pracovat, motorový prostor, podvozek a funkční/pohyblivé zavěšení kol + samotná litá kola... Nakonec ještě detaily jako zrcátka, stěrače a další, což zabere dost času. Něco mě zdrží i zasýchání laku, včera jsem ještě jednou přelakovala celou karoserii pro vyšší lesk a zpevnění nalepených černých pásků kolem dveří. 12 hodin se s tím nesmí pak hnout ani na to sahat, aby lak dokonale vytvrdnul. Odhadem bude mít model něco kolem 500 dílků, papír bylo třeba vrstvit pro dosažení lepších tvarů a zaoblení a místy tvoří 4 -5 vrstev, model je díky tomu i dost pevný. Jeho propracovanost vzhledem k velikosti bude nadprůměrná v porovnání k jiným modelům, které jsem stavěla (200SX , Mazda6). Když to ale srovnám s některými modely lodí, je to spíš taková předehra. Třeba papírový Bismarcku 1/200, který mám na fotkách v profilu, jsem stavěla přes půl roku a čítal cca 10.000 dílů.

2007-08-11 18:01:02

kdyby to šlo takhle v reálu

2007-08-11 18:54:41

Markus: To by se mi taky líbilo, ale co naplat. I tohle musí stačit. Za chvíli se vrhám na motorový prostor, základní blok + nosná část podvozku a podběhy jsou již dokončeny.

2007-08-12 08:46:02

Takže přináším další fotky z postupu práce na modelu: základní blok podvozku a nosníky jsou dokočeny, jejich povrch je kompletně polepen fólií s imitací černé koženky - obdoba strukturovaného nástřiku na skutečném podvozku, osadily se podběhy a dokonale zaizolovala kabina proti průniku prachových částic. Nyní pracuji na motorovém prostoru, který jsem rozdělila horizontální přepážkou kvůli zajištění pevnosti karoserie a dalším pracem na funkčním podvozku. Už je osazený motor, část svodů a palivové čerpadlo, chladič, dále motorek stěračů, nádržka brzdové kapaliny, část brzdových trubiček za ní, palivový filtr a akumulátor. Jsou již částečně zpracovány části rámu pro horní uložení tlumičů. Nechybí ani měrka oleje .


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 22