Fórum - Téma


Nejlepsi svíčky do P11.


Fórum Primera P11 Nejlepsi svíčky do P11.

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 7

2007-06-05 17:07:13

RS: myslim, ze moje odpoved na otazku "... nebo co mate vyzkouseno jako nejlepsi pro P11 2.0 ?" je zcela adekvatni

2007-07-10 13:45:24

tak sem dneska vymenil svicky, dal sem tam zpet NGK BKR5E-11 , vlastne stejne co tam byly (1,8 ) ... vytah sem stare a jaksi na ne koukam ze elektroda je trosku vice opotrebovana,ale zarazi mne to ze jsou po bokach cerne totalne od sazi ...pritom pred mesic stk+me proslo auto bez chyby,takze moc bohata smes tam asi nebude...co ja vim ... hazim foto

2007-07-12 13:07:34

vi nekdo mi odpovedet na ty me cerne svicky od saze ci co tam je ? docela mne to zajima co kdyz mi motor odchazi po 115 tkm do vecnych lovist

2007-07-12 14:16:03

Příčin může být několik:

http://qquatro.wz.cz/mazdatech/svicky/1219.htm

2007-07-12 14:26:14

Ale když tak koukám na ty tvoje svíčky, tak bych netvrdil že se děje něco mimořádnýho, saze tam asi budou vždy. Spíš je jasný že už jsou zralý na výměnu, ale po určitý době zkontroluj ty stávající. Taky jsem měl ty starý "špinavý".

2007-07-12 15:47:08

Tiež som mal sviečky v takom stave (obr v profile). Mám 173 tis km. STK bez problémov.

Vymenil som ich za Denso Iridium. Po čase ich skontrolujem.

2007-07-13 08:39:41

Odporucam Denso Iridium (vyssia cena, ale uz by som ine nechcel....mozno este ngk)

2007-07-13 09:13:02

Denso IRIDIUM jsou skutečně vynikající, též jsme je měli a byli jsme moc spokojeni. Takže též doporučuji.

2007-09-23 18:30:49

mam dotaz: lze do P11/144 - tedy do motoru SR 20 DE se 103 KW pouzit svicky denso iridium IK20? na strankach densa jsou IK20 specifikovane pro SR 20 DE s 96 kW - tedy pred faceliftem. pro 103 kW motor jsou specifikovany svicky, ktere stoji 2x tolik nez IK20.

lze pouzit i do 103 kW motoru ty IK20? mate to nekdo ve svem aute? nemuze to delat nejake potize?

diky.

2007-09-23 19:58:28

prinad nadych vydych sviecku na obrazku su v normalnom stave a motor urcite neodchadza do vecnych lovist

postrehol si nejake veci okolo motora nekulturny beh trhanie atd?

pozri sa na moje sviecky v profile ten isty typ motora (tusim aj ty ma qg18de) take iste sviecky

okrem toho ked sa na to pozries stav sviecky sa posudzuje podla iskrista nie podla okolia takze nadych vydych

bo keby si sa pozrel cez otvor sviecky dnu a uvidel by si zacierneny piest tak by ta

neboj ja mam 130t pomaly tak ti dam vediet co mi odislo ako prve aby si bol pripraveny

2007-09-23 20:22:56

Jak často měnit svíčky? Závisí to také na počtu studených startů, jezdím -li krátké nebo dlouhé trasy atd? Ono pozvolné zhoršování chodu motoru se mnohdy ani nepostřehne. Interval dle servisní knížky je tuším 60000 km?

2007-09-23 20:31:35

Měnit cca po 30tis.km, podle stáří motoru nebo preventivně jednou ročně

2007-09-23 21:04:49

ja mam na predepsane ngk platinum najeto 45000 a je to presne tak - "pomale zhorsovani chodu". drobne skubani, hlavne pri studenem motoru a nizkych otackach. proto tak chci hodit ty densa iridium - jen se stale bojim, jestli muzu do svoji 103 kW SR 20 DE svicky ktere jsou specifikovane do starsi 96 kW verze. Podle me je to uplne stejny motor, takze odpoved je ANO???

2007-09-24 07:51:39

anatopij mozes pouzit.

mam pocit ze u tej n16 by sa mali co 30t menit ale nie kazdy to tak robi a chce robit.

2007-10-21 16:38:44

no prisla doba kdy mne Denso iridium lakaji

akorat na strankach vyroce jsou celkem 3 typy pro muj motor a ted ktery vybrat ? podle ceho to poznam ?

PRIMERA 1.8 (P/W11) i 16V 84 QG 18 DE (DOHC) (19.0mm thread) 02/'00-'02 K16PR-U11 IK16 VK16 1.I

PRIMERA 1.8 (P/W11) i 16V 84 QG 18 DE (DOHC) (26.5mm thread) 02/'00-'02 K16HPR-U11 IKH16 VKH16 1.I

PRIMERA 1.8 (P/W12) i 16V 84 QG 18 DE (DOHC) (26.5mm thread) '02-> K16HPR-U11 IKH16 VKH16 1.I

cena tady v uk za 4 ks je v prepoctu 1700 kc takze v poho ...

2007-10-22 11:50:01

dej NGK,denso iridium zadnej zazrak,nebo spis neni znat rozdil.rozdil pozna jen tva penezenka

2007-10-22 13:09:12

obyc. NGK tam mam ted .

Vazne jsou Denso iridium vyhozeni penez ?

2007-10-22 14:53:28

podla servisneho manualu maju ist do P11 so SR20DE sviecky Platinove. z toho podla mna vyplyva ze je mozes dat vsetky lepsie sviecky, ale minimalne Platinove. Origo som tam mal v P11GT NGK Platinum, teraz Denso Iridium. Po vymene sa mi zdalo ze tam nejaky drobny rzodiel v kulture chodu motoru je (zdalo sa mi ze mi menej chveje volantom pri stati na volnobeh. Vykonovy rozdiel som nezbadal ziadny a podla viacerych referencii tam ani neni. Mas ale vacsiu istotu ze v extremnych podmienkach (vysoke otacky, studene starty...) by mala byt iskra pravidelnejsia, a aj obtekanie zmesou u IK 20 by malo byt optimalnejsie ako u obyc sviecky. jej antikorzona uprava by mala tiez snad domoct dlhsiemu zachovaniu povodnych hodnot a tvaru. Ked das do auta napr nekvalitne lozisko tiez nebudes poznat ze to ide horsie, ale skor sa vysype, tiez jeho trecie vlastnosti (horsi sucinitel trenia) neprospeju idealnym vykonom. Ked bude clovek pristupovat tak ku kazdej vymenenej suciastke v konecnom dosledku moze byt vysledok aj na vykone, resp nizssej spotrebe, resp vyssej maximalke predsa len objektivne citit (byt meratelny).

2007-10-23 10:58:05

jen pro zajimavost.kamos motorkar rikal ze do motorek byli denso vzdy nejvetsi shit

2007-10-23 12:29:51

ale David, motorka je predsa nieco dost ine. Co som pochopil najdolezitejsie je ako je sviecka "tepla" su sviecky tzv studene a sviecky tzv "teple" toto je zasadne pre to ci zvolena sviecka je vhodna. ak si niekto narve do motorky ci auta sviecku ktora odvadza zo spalovacieho priestoru, viac, alebo menej tepla ako je optimalne je problem (a hned niekolko problemov) jednak pri napr nedostatocnom odvzadzani tepla moze dojst k samozapalom kedy je zdrojom samozapalu samotna sviecka (konkretne jej hrot zasahujuci do spalovacieho priestoru). Toto cele sa da empiricky celkom jednoducho overit a to najlepsie na novej ci mal jazdenej sviecke a kratkej ostrejsej jazde kedy sa vybere sviecka a ked ma svetlo hnedu farbu spicky a bez usad, je jej zvolena teplota OK. Ak je napr cierna s usadeninami znamena ze tepla odvadza vela. samozrejme je predpoklad ze motor nema ine chyby, ako napr prilisne netesnosti kedy ide do spalovacieho priestoru prilis oleja ktory bude ciernit aj teplotne spravne zvolenu sviecku...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7