Fórum - Téma


Nefunčný, čiastočne funkčný otáčkomer...


Fórum Note Nefunčný, čiastočne funkčný otáčkomer...

Informace o modelu: Nissan Note



2007-09-04 14:43:19

Zdravím,

moj problem spociva v tom, ze asi pred 2 tyzdnami sa mi zacala "zadrhat", zasekavat kontrolka otackomera na pristrojovej doske, jednoducho ostal stat na urcitu dobu na nejakej hodnote, ked som pridal plyn tak sa trosku posunul nizsie alebo vyssie. Potom to zase prestalo, asi po tyzdni znova.

Na slak trafenie to zacala robit aj kontrolka, ktora ukazuje rychlost, ostane stat na urcitej rýchlosti a nepohne sa pokial prilis nepridam alebo nebrzdim???

Da sa to nejak odstranit bez toho aby som siel do servisu?

2007-09-04 15:40:22

Osobní zkušenost s tím nemám, ale většinou tacho ručička funguje rozdílově = pokud nedostane impuls, tak zůstane tam kde je. Je to snad z důvodu, aby se dalo po havárii zjistit v kolika došlo k nárazu. Otáčkoměr má naopak pružinku a bez signálu spadne na nulu.

Z toho usuzuju, že asi nebude problém s ukazovateli, ale s čidlem otáček.

2007-09-04 20:22:29

test pristrojovky:

zatlacis oba koliky co trcia z pristrojovky a zapnes zapalovanie

Vsetky rucicky prejdu svoju drahu rozsvietia sa kontrolky a na display sa objavia servisne kody...

2007-09-06 00:05:08

RS myslis servisne kody k funkcii palubneho pristroja? co vsetko sa tym da zistit?

2007-09-06 13:49:58

Tak som vyskusal ten test, ale nic sa nestalo. Obidva koliky som zatlacil, ale žiadne kody sa mi neobjavili. Inak mam Almeru N16 2003??

2007-09-06 15:17:54

Mne to fungovalo takto:

Pri zapnutom zapaľovaní (asi poloha "On", teraz neviem presne) stlačíš obidva gombíky, vypneš zapaľovanie a potom ho hneď vrátiš do tej istej polohy a pustíš gombíky - potom by sa ti mali rozsvietiť všetky segmenty na digitálnom ukazovateli. Potom nasledujú ďalšie testy a jedným z nich je aj pohyb ručičkových ukazovateľov - dva krát za sebou prejdú celú dráhu. Kódy aj postup máš vysvetlené v manuáli (EL96)

2007-09-15 17:11:30

Tak teraz mi uz ten test fungoval, ale pohybovali sa len kontrolky palivomeru a teploty motora, otackomer a ukazovateľ rýchlosti sa pohyboval len trhano.

Vyhodilo mi to tieto kody : U7, 32421, EE001, HA002, PC002

Neviete niekto co to znamená ?

Diky moc.

2mato  
Mato
2007-09-15 19:06:42

Ludia dam to sem nechcem zakladat new temu ,neviete co moze stat lambda na primku 2,0 rv 93 ? mam taku pomuku ale ze je zla lambda a ani ju nevie zohnat....vraj bosch to na nissany nerobi a v nissane chcu za nu 12tis

2mato  
Mato
2007-09-15 19:08:49

jo a este vraj mu to sposobuje ze ked je studene tak bud mi nedrzi otacky ,alebo mu padaju a ked sa zohreje na cca 60 stupnov vraj je to uz OK....co si o tom myslite?

2007-09-17 09:37:00

nitro33: tie kody co si uviedol nemaju ziadny vyznam, su to len servisne kody pre EEPROM, Hardware a PCB.

Dolezite su kody, ktore ti vyhodi po tom, co sa hybu rucicky. Pocas pohybu ruciciek ale musis stlacit jedno z tlacidiel. Lebo ak ziadne z nich nestlacis po dobu 20 sekund, tak testy sa prerusia. A ten test ruciciek je zrejme dlhsi ako 20 sekund. Teda aspon mne sa to stalo, ze pocas pohybu ruciciek sa test proste prerusil.

Potom vyhodi dalsie kody, ktore su dolezite pre teba "Error 1" a "Error E".

Ale ak sa ti rucicky pohybuju trhane, je to chyba. A pokial viem opravy budíkov sa obvykle nerobia, proste ich asi budes musiet vymenit.

Pozri tie kody v manuali a uvidis, ci tam je skrat abo co.


Odpovědět