Fórum - Téma


Něco Vám ukážu


Fórum Technický koutek Něco Vám ukážu



1  2

2010-12-09 21:23:58

Ztratil se mi výkon na 2,2 TD. Motor točil max. 2300 otáček, max rychlost cca 87 km/hod.

Váha vzduchu OK, turbo Ok, intercooler v pohodě... no nic, nakonec jsme zjistili, že je vypadlé táhlo od škrtících klapek. (Tady podsud to není nic neobvyklého) - když se rozdělalo potrubí za škrtícíma klapkama, vypadalo takhle (viz. foto)

a to: z 99% jezdím delší trasy (cca 45 km), dávám kvalitní naftu, kterou ještě aditivuju VIFem (v létě letní, v zimě zimní), pravidelně po 15000 km měním olej (plná syntetika), nehoním motor studený, nejezdím jak prase...

A TEĎ MI ŘEKNĚTE, Z ČEHO JE TO TAK ZASRANÝ?! (jo, najeto mám 150.000 km)

Kdo by se chtěl na fotku podívat pořádně, mohu poslat na email, má 4 MB, je to celkem pěkně vidět

2010-12-09 21:35:02

PRoblem vsech naft co maj EGR ventil ,zpetne vedeni vyfukovych plynu do sani kvuli emisim. Ten samej problem je casto taky klidne u novych medaku a presne ty klapky jenze tam jsou eltronicky ovladany a stoji batoch oprava u nekterych aut je reseni nechat je stale otevreny nebo je vymlatit . To bys mohl udelat ´,almera je nema . A taky bys mohl zaslepit EGR ventil . Ja to budu delat v lete na brachovo spolecne stim cistenim sani

2010-12-09 21:40:10

Napiš mi jak, jdu do toho

2010-12-09 21:48:31

Kdyz se podivas na svody tak tam bude odbocka takova trubka a povede do sani urcite si ji musel odpojovat kdyz jsi sundaval sani . No a tak jak mas tu odbocku ze svodu tak si udelas zaslepku (plech vyrezes toho tvaru a soupnes to tam ,proste zamezit tomu aby ty vyfukovy plyny nesli do sani . A pak pokud ty klapky rozchodis a toto zaslepis tak by meli chodit uz snad naporad nebo je proste zajistit otevreny nebo je nejak vykuchat ,ale asi bych je tam nechal. Pak uz ti to sani muze zasirat max olej ,ale to je minimum a pokud tam neni sracka z vyfuku tak ti to takle nezadela .

Dalsi vec je ECU u nekterych aut to pozna ze zaslepis EGR nebo klapky ,ale tadyta nissanacka prej ne a je to OK..

2010-12-09 21:50:52

Takže jen takovej špunt?

Ten EGR ventil odpojit by nestačilo??

2010-12-09 21:53:05

Hele, ale to takhle podobně může bát zasraný i dál, ne? Ventily, pod hlavou...

2010-12-09 21:54:54

Jak myslis odpojit jako konektor? To asi ne a jednotka by asi kecala.

Jo bud spunt nebo proste jako mas tvar tesneni tak takovej plech udelat ,ale bez diry pro ty plynu a mam pocit ze snad nekdo rikal ze tam pasne snad 10 koruna do trubky a ucpe to ,ale nevim lepsi ta zaslepka poradne bych se bal ze to nekam spadne ta desetikoruna a urcite by tolik netesnila i kdyz by to moc nevadilo. Tak tam mas uz akorad saci kanal a konec ventilu ze vnitr a tam bys mel videt jak to tam vypada(kdyz mas venku to sani), pod hlavou ne tam mas spalovaci prostor( pisty) a tam to neni

2010-12-09 21:57:14

No právě, aby to tam někam nevletělo a neudělalo to daleko větší škodu.

Jo, myslel jsem vytáhnout konektor, ale to je asi blbost

2010-12-09 22:01:39

Kdyz tam udelas ten tvar priruby a vlastne to chytnes sroubama tak se nemuze nic stat

tady mas foto 5 obrazek http://www.mitsubishiclub..._posts.php?topic_id=41893

2010-12-09 22:01:55

Mě právě mlel v tom servise, že by to chtělo vyčistit celý, že můžou být podpálený ventily... ale že to je sundat hlavu (problém kvůli řetězu), pak jí přebrousit, vyměnit sedla ventilů, všechno vyčistit... prý práce na 2 dny

2010-12-09 22:08:31

Vycistete jenom sani ,zaslepte egr, a podivej jak vypada vstup do hlavy ted kdyz tam nemas sani tak to uvidis ,kdyztak bych to tam vyskrabl trochu jenom sroubovakem kam vidis a dobry pripadne postrikat sprejem na cisteni klapek a utrit hadrem (fouknout kompresorem) nebo tak (kdyz nalita trochu do valce skrz otevrenej ventil tak by si stim mel poradit vpohode ).Tim bych cistil i sani jde to dobre ,v praci na to mame specialni micku s roztokem . Ventilu bych se nebal ,meli by bejt ok neni to fabie HTP

2010-12-09 22:11:38

Já už to mám zas v hromadě! A dělali to v Nissanu v Pelhřimově (dneska už vlastně KIA), takže ani nevím jak to tam vypadalo a jakej je k tomu přístup

2010-12-09 22:12:18

No a uz jede normalne ne ? Tak to neres treba zaslep to EGR akorad

2010-12-09 22:16:30

Jo, jede to v pohodě Ale právě uvažuju o tom zaslepení EGR, abych zase za chvíli nebyl tak kde před týdnem

2010-12-09 22:18:40

Heleďte mistří sportu sorry že vám do toho tak vstupuju, můžu udělat to samý na mým CD20T? Předpokládam že EGR je řešený stejně jako u kolegovo 2.2DTI - od svodů trubka do EGR ventilu... takže stačí si udělat jenom záslepku na přírubě a dál nic? co ta hadička co vede od horní strany EGR někam dozadu? o tu se nemusim starat?

2010-12-09 22:22:44

Pokud ma EGR tak muzes . Nejpodstatnejsi je zaslepit ten vystup ztich svodu . Zadny hadicky nezaslepuj.

2010-12-09 22:27:07

oukej. až se pude na emise, tak ho zase zprovoznim ne, ať nemaj držky a já nemusim chodit 2x

2010-12-09 22:45:06

Bys prosel asi i stim . Hlavne jsme emisema jsme nemeli nikdy problem maj vitr ztoho to vytacet do maxima

2010-12-09 23:23:49

Hele a neměří se u nafťáků jen kouřivost ? emise jsou Benzín

2010-12-10 11:10:46

to je trochu blbost se mi zdá. od testu benzínu se to liší jenom v tom, že to několikrát po sobě vytočí do maxima. prostě vyhnat pavouky z vejfuku ..no jdu v červnu na STK+E, tak jsem na to zvědavej. posledně s W10 (1.6 LPG) to byla pěkná epizoda. na emisích mě vyhodili, že prej to má emise na benzín jak kráva a na TK z toho byli úplně paf, že 15 let stará kára nádherně brzdí, neni shnilá a přežila minutový cloumání s přední nápravou tam a zpět


Odpovědět

1  2