Fórum - Téma


Nečekaný pokles výkonu motoru


Fórum X-Trail T30 Nečekaný pokles výkonu motoru

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2009-11-21 16:59:05

Ahoj. Nevíte někdo kde hledat závadu? Při otáčkách 2500 došlo zničeho nic k okamžitému poklesu výkonu.Když jsem vyřadil, motor při sešlápnutí plynu reagoval velice neochotně a pouze do 2000 otáček. Když jsem vypnul zapalování a ihned zase nastartoval, motor běžel naprosto normálně. Díky

2009-11-21 18:26:43

tak si myslim ze mas problem z AGR ( riadi spätne nasavanie vyfukovych plynov do motora)

2009-11-21 21:37:38

Pokial sa jedna o2.2 najcastejsie vadna niektora tryska.System zaznamena pokles tlaku v sustave a prejde na zalohu.Tento isty problem sposoby aj zaneseny palivovy filter.

2009-11-21 23:00:36

Už se mi to párkrát stalo na novém X-Trailu. 01/2009, 36 tis km. Přesněji 3x. Zatím to nemá logiku, protože to vypadlo v klidné jízdě na nižší otáčky, asi jako se vypne turbo režim. Takže restart a jedeme dál. Párkkrát se ni stalo v podstatě totéž na octavii, když jsem ji chipnul. Podle názoru odborníka nestihalo turbo zvýšené požadavky motoru, tak se odstavilo a motor přešel do nějakého nouzového režimu. po vyp a zap klíčku (restartu SW v ŘJ) se vše vrátilo do normálu. Opakovalo se to asi 4x v průběhu prvního měsíce po přečipování. Tak jsem občas pořádně prohrábnul rošt a poslední více než rok a půl už nikdy. Tuto praxi používám i u nového X-Traila. Zatím se to projevilo 2x hned ze začátku během prvníc cca 3000 km a pak asi čtrnáct dnů po výměně nového motoru při 23 000km. Jinak zatím je klid. Myslím si, že je nutné udržovat motor "pohyblivý" v plném rozsahu otáček a výkonu.

2009-11-28 07:38:21

Na diagnostike budu zaznamenane chyby.takze to by bolo prvorade,a nevylucujem chybnu funkciu regulacie turba.V zakarbonovanom turbe sa zasekne regulacia a to bezi na max tlak uz pri cca 2000ot.Vtedy boostsenzor zaregistruje vysoky tlak a riadiaca jednotka chrani motor pred znicenim a vypne ho...a samozrejme sa to stane prave tedy ked treba rychlo dokoncit predbiehanie nejakeho auta pretoze v protismere sa zjavil kamion

2009-11-28 08:17:22

to rs955ito: mohl být případ octavie, tam jsem tunil jetý motor. to je ok.

Na X-Trailu 9.1.2009 měl 5 km byl nový. během prvních 1000 km se mi to stalo 2x. V servisu jsem jsem to říkal, udělali diagnostiku (nevim jakou) a nic nenašli. od té doby se to neopakovalo, při 20 000 km servisní prohlídka. Při 23 000 při předjíždění se ozvalo z motoru klapání. Vylágrovaný. Výměna půlmotoru a za dalších 1 000 km mi to vyplo při normální jízdě na dálnici. Zase v sevisu nic nenašli. Teď mám 36 000 a zatím se nic neděje. Myslíš že na diagnostice "přechod" do nouzového režimu se zaznamenává? Vždy? Nebo jenom trvalé poruchy?

Jinak ještě i tady:

http://www.nissanclub.cz/...605&lang=cze#message99973

2010-05-22 15:38:19

Ahoj. Nezistil si nahodou pricinu tej poruchy? Mam r.v. 2004 a auto kupene 3 tyzdne a uz sa mi to stalo dva krat. Presne co popisujes. Bolo to dva krat na pocitaci, ale nic to nevypisuje. Mechanik hovori, ze to moze byt viac veci, ale menit vsetko doradu je nezmysel, nedoplatim sa. Palivovy filter sme uz menili, aj ked ma mechanik upozornil, ze v tom ten problem nebude. Prosim porad, ak uz si na to prisiel. Dik

2010-05-24 17:26:33

Ahoj. Povýměně palivového filtru mi to už neudělalo. Občas se stalo, že v určitých otáčkách, většinou při 3000, motor nechtěl jít do otáček, ale když jsem ubral plyn a zase přidal, jelo to normálně. Na vině bylo nejspíš turbo, které jsem musel vyměnit. Kolega má taky X-Traila a jemu se stávalo přesně co tobě. A nakonec to dopadlo tak, že museli vytáhnout nádrž a v ní bylo skoro 20% vody. Od té doby to už nedělá. Tak to taky zkus. Není to tak finančně náročné. Hodně zdaru Gagi.

2010-05-25 07:36:05

První Nissan co jezdí na vodu!! . jinak s terrena máme podobnou zkušenost, úplně zasraný palivový filtr. Auto nepřed jelo normálně, pak jelo avždy se zastavilo po cca 500 metrech a pak už přestalo jet úplně. Po výměně palivového filtru (nafty) vše OK. Jinak u X traila se nám stalo, že poklesl výkona auto začalo hrozně hulit a nejelo. Po vyčistění EGR ventilu vše OK!

2010-06-07 19:30:02

Jízda jen do 2000 otáček motoru, je tzv nouzový stav , který udá řídící jednotka, pokud vyhodnotí nějakou elektrickou chybu . Může toho být mnoho příznaků , Od paliva, přes turbo , až po cokoliv . Nejlepší rada je načíst závadu , a dle toho se zařídit .

2010-06-07 23:24:52

Před dvěma měsíci se mi to stalo v něděli, v pondělí mi v servisu našli chybu turba, ale nic víc. Všechno zkontrolovali se závěrem "špinavého" filtru vzduchu. ten vyměnili (ujeto 48 tis. km) a od té doby se to neopakovalo za 8 tis. km. Pouze se mi snížila celková dlohodobá spotřeba ze 7,9 na 7,4 l/100 km. Auto se zdá, že jezdí stejně.

2010-06-13 12:07:02

No jasně , ale je právě proto potřeba znát tu závadu . Protože vypnutím a zapnutím klíčku provedeš znovu start, a tato závada pokud se znovu neobjeví ti dál nebrání v používání , ale zůstává uložená .

2010-06-14 00:27:26

Závada má chybový kód P2263, pokud se včas nevyčte a neopakuje se, po několika startech se automaticky vymaže. K tomuto kódu se nic jiného neprojevilo. Jinak po vypnutí a zapnutí zapalování se resetuje ŘJ a vše je OK. Od 26.2.2010 se mi to ještě neprojevilo.

2010-06-14 06:28:26

Nepodařilo ser mi najít tento kod závady . Jak jsi hi zjišťoval ???

2010-06-14 21:49:28

Mas asi poskodene turbo

2010-06-14 22:33:27

Přečti si můj příspěvek trochu nahoře, A mám vyměněný motor, K dnešnímu dni najeto cca 57 000 km. S tím turbem si nejsem jistý.

2010-06-15 06:32:47

Prověř ovládání turba podtlaky

2010-06-17 00:14:48

Je to v záruce, ať se stará ser vis

2010-06-17 06:32:27

Tak to je úplně nejlepší řešení


Odpovědět