Fórum - Téma


Navara - CRASH TEST


Fórum Navara Navara - CRASH TEST

Informace o modelu: Nissan Navara



2008-03-06 15:42:31

Ja to říkam pořád... Je to RENAULT!

http://www.youtube.com/watch?v=ab1t_Eg0UoI

2008-03-06 20:27:49

to co je za blbost.Navara nema s renaultom nic spolocne

2008-03-07 12:57:55

Serzino: Vsetky NISSAN, ktory maju r.v. 2001 a vyssi su pre mna RENAULTY Ale to vies A nic ma nepresvedci o opaku.

2008-03-07 19:16:37

semtex- tak to bych nerek je rozdil mezi osobnim autem a 4x4. Vys o nejakem renaultu podobne konstrukce ve 4x4 ? Nevis co to bude tim ze to Renault nema tudiz stim nic spolecnyho max motor

2008-03-07 19:42:32

Nema spolocny ani motor.U NAVARY bol jediny problem neskore odpalenie airbagu .Tykalo sa to aut vyrobenych zhruba v polovici roku 2007 a po koniec roka.Toto bolo odstranene kampanou a preprogramovanim jednotky Airbagu.

2008-03-07 21:00:39

A to preprogramovani ridici jednotky airbagu uz delate ? Nebo se to teprve pripravuje ? Stejne jinej pristup nissanu oproti treba skode ,ktera to nechava plavat

2008-03-07 22:09:24

Robime to asi 2-3 tyzdne.

2008-03-07 22:13:36

A jak tto vubec je lidi se to musi dovedet sami nebo jim nejak date vedet ?

2008-03-07 22:22:31

Najcastejsie sa posle dopis .Uz som to robil aj pri zastaveni zakaznika koli vymene ziarovky na pockanie.som to aj preprogramoval.Mame zoznam vin ktory do toho spadaju.

2008-03-24 18:27:25

pokial viem tak vsety offroady nemaju valne crash testy,ale asi je to dane vahou vozidla a koncepciou, ta kineticka sila je podstatne väčšia deformovatelna cast ktora by mala stlmit naraz je mala kvôli nosnému rámu

2008-03-26 11:14:23

pri tych videach na youtube je aj crashtest mitsubishi L200 a to podla mna dopadlo horsie.a ked by sme mali hovorit o 4x4 ze je renault tak renault ide robit nejaku stvorkolku a prave pohon a povozok ma mat z X-trailu.a tieto crashtesty su v podstate z casti smerodatne ale podla mojho nazoru pri inych rychlostiach by to dopadlo inak.nemyslim tu navaru ale celkovo.auto s 5 hviezdickami by mozno pri 100 km/h dopadlo horsie ako auto so 4 hviezdickami,lebo to zo 4 ma mozno pevnejsiu karoseriu a nestlmi tak naraz ale pri vyssej rychlosti by mozno ta tuhost zachranila zivot.nevravim o ziadnom konkretnom aute.

2008-03-29 06:40:19

nie vsetky nove nissany su renault hehe....navara uz vobec nie...pokial viem navara ani path nema nic z renaultu...ked sa mylim opravte ma prosim....semtex kebyze povies ze P12 je cisty renault tak suhlasim ale navara nie ...P12 ma aj motor karoseriu vsetko tvarovo cisty renault aj tie pridzubane budiky ma v strede...ale navara to nie...navara patri medzi spickove vozy vo svojej triede a kazdy si to auto chvali...niektory hovoria ze motory su tam slabe hehe ale pre niektorych su az moc silne ...tie motory maju fakt bombasticky vykon...u nas na navarach robime akurat tak prehliadky a sem tam brzdy abo tak lenze ked to niekto na plno vyuziva v terene neni sa co cudovat ze kotuce sa zodru tak isto aj dosky...a nove P12 co je renault tak tam nedavno odisiel zhavic a auto v podstate nove stahovanie okien tiez zdochlo ...aspon vidno ze to nerobil cisto sam nissan ale uz do toho zadrbali aj renaultaci a tak to aj dopadlo...

2008-04-01 14:38:26

Při reálné bouračce bude určitě rozdíl v hmotnosti , když sejme 2,3 tumovej Pathfinder čelně megana, asi ten rozdíl hmotností bude pro megana znamenat mnohem větší problém než na PF ikdyž PF má jen 4 hvězdy a megan 5, potože crash testy se dělají do pevné překážky , která se nepohne, ale auto na silnici se prostě pohne ( a o kolik? to zaleží jak rychle a jakou hmotností ) jinak motor u Navary a PF je přepracovanej starší motor do Navary, ale moct tam toho nezůstalo, spodek je ze stare navary , Common Rail je nový od Densa atd... .. už jsem se pokoušel sehnad někaké info, ale marně ... jen na STK mi řekli, že označení pochází od Opela .. no to mě přišlo uplně uhozený ( jesli si to nepomotaly???

2008-04-05 00:09:46

Crash testy u pathfindera dopadly, na to že je to velký auto s prakticky svislým čumákem, poměrně dobře, ale ne úplně nejlépe. Za čelní náraz získal 12 bodů, což znamená 75 procent, boční náraz EuroNCAP ohodnotilo 18 body, to znamená 100procentní výsledek.

Převedeno na obligátní hvězdičky Nissan Pathfinder získal za bezpečnost posádky čtyři hvězdičky. Za bezpečnost dětí si velké SUV vysloužilo tři hvězdičky (65 procent) a bezpečnost chodců solidní dvě hvězdičky (50 procent). Což je víc než srovnávaný Fiat Idea. Ať se to vezme tak nebo tak, jsou to auta určitě dost pevná na to, aby při případný bouračce dopadla posádka líp, než v protijedoucím autě. Pokud to nebude autobus. Hůř už asi dopadnou chodci skákající bezhlavě před auta ať je tam přechod nebo ne. Mimochodem, už jste slyšeli o tom, že chtějí zrušit přednost tramvají před chodci na přechodu. Už teď vidím ty blbouny napíchnutý jak ražniči na háku tramvaje...

2008-04-21 20:59:47

raz u nas v nissane bola Navara rozbita skoro na cucky...kotulala sa skoncil v priekope a da sa povedat ze aj letela...oprava bola nehorazne draha auto stalo 3 mesiace v servise...ten chlapik na tom aute siel minimalne 190 no vysiel na nejaky ten nadskok a to ho vyhodilo a este oproti mu sla Avia ktorej sa chcel vyhnut a skonicil v priekope...no vysiel z auta zivi a nic mu nebolo takze neviem ale podla mna to je dost bezpecne auto.a vela ludi podcenuje silu toho motora ono to fakt ide ako sip a rozprava to mnoho ludi ...ja z celej spoluprace medzi renaultom a nissanom tazko znasam ale co uz sa da robit ksefty su ksefty... :D:D:D:D

2008-11-30 22:19:05

http://autoviny.zoznam.sk...ruhy-pokus-Nissanu-Navara

2009-02-12 13:07:00

....no a je to 4*........


Odpovědět