Fórum - Téma


napätie na konektore snímača teploty


Fórum Primera P11 napätie na konektore snímača teploty

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-12-12 12:30:34

Ahojte potrebujem poradiť aké je (resp. má byť) napätie na konektore snímača teploty chladiacej kvapaliny?

Jedná sa o Nissan Primera P11. Ďakujem

2010-12-12 12:49:55

tohle je čidlo k budíku.... hodnoty budes mit v manualu...

2010-12-12 12:54:39

Má tam byť odpor.Odpor sa mení podľa aktualnej teploty chladiacej kvapaliny.Pri izbovej teplote je približne 1500 ohmov.Ked sa motor ohrieva tak odpor klesá.

2010-12-12 13:04:20

Áno je to snímač k budíku. Nemám k dispozícii manuál, tak keby bol niekto ochotný mi to pozrieť

čidlo mi nevykazuje žiaden odpor, tak skúsim zohriať motor a potom ho znovu zmerať.

2010-12-12 13:19:36

60°C 70-90 Ohm

100°C 21-24 Ohm

to miros:

spletl sis to s cidlem pro ECU tam je to jinak

20°C 2,5 kiloOhm

80°C 0,33 kiloOhm

2010-12-12 14:05:19

Tak snímač mi ukazuje hodnotu 2,17 kiloOhma pri zohriatom motore. Je to normálna hodnota? A to napätie na konektore mám 9,22V....

2010-12-12 14:29:59

a kdyz mas zapojeny budik kolik to ukazuje?

na budiku....

2010-12-12 14:34:58

budík mi neukazuje nič preto to riešim...

2010-12-12 14:39:00

udelej to takhle dej drat misto na cidlo na blok motoru na max 2-3s pri zapnutym klicku musi budik okamzite letet na maximum... podle toho poznas jestli je ready budik....

2010-12-12 17:07:32

no tak som to skúsil a budík sa ani nepohol

2010-12-12 18:26:11

tak to je v riti budik nikoliv cidlo... predpokladam ze draty mas promerene... (zda jde do cidla napeti)...

zmer si podle manualu budiky a budes chytrejsi...

2010-12-12 19:14:48

do čidla mi ide 9,22V je to správne napätie? kde sa dá zohnať ten manuál?

2010-12-12 22:49:36

no nekde na netu bud v pdfku nebo online... mozna i tu na NC.

2010-12-14 20:40:36

Ani za ten svet nemôžem nikde zistiť aké napätie má byť na tom konektore pri zapnutom kľúči v polohe ON bol by niekto ochotný zmerať pre mňa to napätie na konektore voči kostre??? Veľmi by mi to pomohlo

2010-12-14 22:08:11

Ešte raz:

na konektore čidla nieje žiadne napätie. Napätie ide jedine do budíka - tu pravdepodobne spolu pre celú prístrojovku.

Budík má tri konektory +,-, a odpor z čidla, podľa ktorého sa ručička budíka pohybuje... Čím menší odpor čidlo vykazuje tým vyššiu hodnotu čidlo ukáže. Preto pri ukostrení kábla od čidla ukáže budík MAX...

Takže by som skôr rozobral prístrojovku a skontroloval konektory a dráhy k budíkom... Prípadne ho vyskúšať zapojiť "nakrátko" či vôbec funguje...

Ak by bolo treba mám dve prístrojovky na P11 mohol by som Ti ten budík predať alebo komplet prístrojovku...

Buď si to prepájkuješ alebo prehodíš celé...

2010-12-14 22:49:07

Práve že, ja na konektore nameriam 9,22V keď je kľúč v polohe ON. Tak ako je potom možné??? Pozriem ešte tie budíky a keď to nepôjde, budem to musieť vymeniť...

2010-12-14 22:56:33

Nějaké napětí tam musí být, protože tam tím odporem(čidlem) protétá určitý proud který se díky proměnlivým odporem také mění, tudíž tam vzniká na něm ubytek napětí proto si tam naměřil právě 9,2V

2010-12-14 23:44:41

Chrener trafil ...... data z APM TEC ...

2010-12-15 04:35:21

Na obrázku je snímač teploty pre ECU, tam má byť na konektore napätie 5V. Ale ja potrebujem vedieť, aké napätie má byť na konektore snímača teploty priamo pre budík...


Odpovědět