Fórum - Téma


Náklady na provoz a údržbu SR20DE


Fórum Technický koutek Náklady na provoz a údržbu SR20DE



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 23

2013-01-20 22:06:57

Tak cernou P11 jsem za ty penize nabizel komplet po repasi... nove brzdy, podvozek komplet, bez koroze... tohle si troufam rict, nikde nesezenes. VE je uz jen bonus, staci se podivat do Nemecka, kde jsou takove auta za 150tis...

2013-01-20 22:10:13

Ono i v Polsku za ne chtej docela ranec. Na foto napr. pekna GT a cena byla pres 100tis.

2013-01-20 22:15:59

To jsme tady už řešili, že si někdo myslí, že za P11 dostane tyhle peníze. Ale je blbost je za to dát, jedno jestli je to E,

  • 120 nebo -144.

Stejně je třeba se o to auto starat a věnovat mu péči, pokud je zdravá karoserie, vše ostatní se dá relativně levně řešit.

Pořád bych viděl jako cílovou cenu za P11 ve výchozím stavu kolem 40 ....)) ... pokud je tam prokazatelně investváno (nová spojka, brzdy atd.) tak malinko víc ...

2013-02-05 10:15:16

Tak už mám zkouškové za sebou a teď už se budu věnovat hledání nového mazlíka.

Jen jsem zjistil, že bohužel v čechách se prakticky od roku 2000 do 2002 (P11 - 144) nedá sehnat něco rozumného ve dvoulitru. Jeden inzerent z brna prodává za 40 tisíc s údajně najeto 140 tisíc km, ale s poznámkou rozvody nutné. Což mě popravdě trochu děsí , protože s tím autem se asi nejezdilo nejlépe.

V německu toho taky moc není k sehnání.

Začínám přemýšlet jestli by nestačila i 1.8 84kW, ale zase je to poruchovější motor co jsem četl tady na fóru (jestli jsem to četl a chápal správně ) A teď babo raď ....

2013-02-05 10:24:18

jojo, sehnat p11-144 / 2.0 a jeste v kombiku byl nadlidsky ukol.. ale nelituju - vytecne auto

2013-02-05 10:25:22

Po kombíku netoužím , mě by stačil liftback ale i sedan bych zvládl, jen s ním nemám zkušenosti

2013-02-05 10:28:28

Komu neni rady...

2013-02-05 10:32:36

To bylo na mě?

2mato  
Mato
2013-02-05 16:37:37

Ked som cital nazov temy a klikol na 1tku cakal som, ze uz pri 9 strane tu budes pisat spevy na svoju novu primeru 2.0. Uz to tolko neries, benzin tu nebude na veky bud si chces uzit vela zabavy a zazitkov za 1-2 litre spotreby na vyse alebo sa na to vyser.

Ja som si kupil primeru 2.0 ako prvak na vysokej (a to som teda obcas pekne sockaril s peniazmi ako student) a sluzi mi do dones a nikdy som lepsiu kupu nemohol urobit... vdzy mi tych cca 8-9l za pekne svizne zvezenie stalo, ked sa posnazis nie je problem chodit okolo 6-7l a to je na 2,0 motor tejto kvality rarita tak neviem co este chces ... kup si vw golf 3 1,9tdi 66kw ked chces chodit za 5 litrov a po ceste sa len viezt a nie jazdit

2013-02-05 17:25:27

já už s tím motorem souhlasím, teď jen řeším kde to auto koupit protože nic není ke koupi Rakousko jeden kus ve verzi kombi za 6000eur. Německo kolem 2500eura a nahoru. V čechách nic.

Proto jsem se ptal na ten motor 1.8, ten se dá sehnat nejčastěji a pokud neseženu v dvoulitru tak budu muset udělat kompromis

2013-02-05 17:57:28

Jo, bylo to na tebe... nevim, proc to hrotit a kupovat neco, co vlastne ani nechces (1.8l). Pockej si na svuj kus, at pak nelitujes.

2013-02-05 18:45:58

Mne to zerie ako podla technicaku, teda 10+ mesto a dialnica, 7 okresky a cca 8,5 priemer.

Mesto su u mna kratke trasy, do 5km, takze studeny motor a caste statie.

Kazdopadne, pri mojich 5000km za rok nie je benzin nejaka vysoka polozka, poistka do 150€.

Udrzba a servis je v serviske, takze si to pozri, bude to zhruba rovnake ako u 144.

2013-02-05 20:01:03

No kde koupit, zrovna v inzerci je pěkná v plný palbě .. a řekl bych, že za super cenu..

2013-02-05 20:43:35

Myslíš tu s automatickou převodovkou ? Já bych radši manuál

2013-02-05 20:46:23

Ale ta z inzerátu vypadá velice suprově.Hned bych do ní šel.Ale bohužel nejsou chechtáky navíc.

2013-02-05 21:09:29

CVT ... dá se použít i manuálně ;), dle mého je to jen o zvyku .. a todle by byl fakt dobrej kup. Škoda, že to neprodával když jsem sháněl Primušu já...

tady je to pěkně vysvětleno: http://www.autorevue.cz/p...y-cvt-nekonecne-prevodu_1

2013-02-05 21:33:31

...akorát ta ztráta v tom variátoru zůstává ....)

2013-02-05 21:54:35

CVT nebrat, nema zadnou vyhodu... vyssi spotreba, caste poruchy, drahe opravy, nejede to, hrozny projev "zrychleni"...

2013-02-05 22:09:41

Někde psali, že každé auto s CVT má zvuk skútru bez ohledu na značku a motor ... ))

Nejkomičtěji prý CVT působila u Murana, skútr s 3,5 V6.

2013-02-05 22:14:42

Já bych taky CVT nechtěl, jak jsem říkal. Přece jen bych si rád ve dvoulitru řadil sám a byl sám sobě, teda Primeře pánem No pohledám na internetu a až se mi podaří něco koupit tak se pochlubím Jen fakt poslední dotaz a trochu off topic, která místa prohlédnout při koupi? Prahy a co dál ? Co jsou takové ty nejchoulostivější problémové partie?


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 23