Fórum - Téma


Náklady na provoz a údržbu SR20DE


Fórum Technický koutek Náklady na provoz a údržbu SR20DE



1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 23

2013-01-20 20:34:47

Když si vezl dědu Drchlíka z Kamenice...))

Nivu neznám, jen 2101 a 2105 a u těchto bylo 9 normálních.

2013-01-20 20:35:02

mira.urban

a vsak si jazdi, aspon je koho predbiehat a neni nuda ked clovek nekam ide

2013-01-20 20:35:57

No je to proste asi fakt o aute a o tom jak s tim clovek jezdi, to je jasny. Ale povetsinou co jsem se s lidma bavil, tak jezdi za super spotrebu kdyz jezdi normalne svizne (jagy, tofoj, slooter, atd., atd.). Dnes jsem tankoval, dal to do telefonu do toho svyho pocitadla a v tyhle zime s fakt studenyma startama, par prejezdu, pak mesto a dalnice a vyslo to opet na 7,1 litru na cca 350km. Musim ale rici, a uz jsem to tady nekdy nekde drive psal, ze mi spotreba jeste trosku klesla po odstraneni katalyzatoru. Predchozi zimy, kdyz auto bylo v zakladu jsem jezdil pravidelne tak 7,5-8 litru, spis to ale k tem 8 moc nebylo a pres leto 7-7,5. No a ted jezdim proste 6,6-7,5 litru pri standardnich jizdach (zadny pomaly, nemam moc rad pomaliky, takze predjizdim).

Ale je to asi fakt o aute a o cloveku a taky kde se jezdi. Je jasny ze jen mesto to soupne nahoru. Ale kdyz to vidim u sebe i okolo, tak fakt nam ty dvoulitry zase tak moc nezerou.

A dalsi vec, hadat se tady takhle muzeme vselijak, ja jen za sebe dotycnemu (co zalozil tohle tema) fakt SR20DE doporucuju, at si to ozkousi sam a pak nam da vedet.

2013-01-20 20:37:49

kdyz specham, jedu, kdyz neni treba spechat..proc zbytecne platit navic

2013-01-20 20:45:12

Hlavně se tu nehádejte

Děkuju za odkaz na spritmonitor, ale tam ta almera co jezdím vychází na 7,4 +- a já s ní jezdím za 6,5. Takže teoreticky když tam primera P11-144 vychází na 8,7 tak bych s ní mohl jezdit za 7,8 Já jen zas beru, že ty auta jsou i z německa a dost jich jezdí po dálnici a tam to asi nešolíchaj 130 jako my tady...

Já jediné co taky řeším je to, že ty dvoulitry nějak nejsou teď k sehnání. Nejvíc co se dá sehnat jsou 1.8 ale to nevím jestli je to pravé ořechové. Holt asi budu vyčkávat a koukat co se kde objeví

2013-01-20 20:48:47

..tak jsme po 8 stránkách diskusí skončili na plus minus 8 litrech .....))))

2013-01-20 20:49:11

tak uz vies ako to je, v podstate vsetky info mas

a nehadame sa, islo o to nesirit kraviny co sa tyka spotreby

2013-01-20 20:50:55

Ne nešolíchají, tam jezdí většinou tak 120, neb po 70% německých dálnic je omezení právě na 120. Jinak tyhle starší auta většinou jezdí po německých dálnicích ještě pomalieji, nevím proč, ale Primer P11-144 jsem předjížděl poměrně dost, a snad jen jedna si to hrnula 150+, jinak jezdily do 120ti.

I ja s P11-144 jel do Řecka a zpět (4000km) a spotřeba byla 7,2, ale to bylo 3000km po dálnici do 120ti (zákoné omezení, nebylo kam pospíchat).

Těch 8 - 9 je prostě Praha, nevím, co furt řešíte, tak prostě umíte jezdit ekorally, jezdíte ve vhodném prostředí, ale už jsem přestaňte podsouvát názory, že když já mám tuto spotřebu, tak jí musí mít všichni! Spritmonitor přitom dáva exatní důkaz o tom, že tomu tak není (ještě kokejte na záznamy, které mají červenou a modrou staničku, žluta a bíla jsou do 10 tankování, což už není vhodný vzorek).

2013-01-20 20:55:34

Jojo, pokud Praha, tak 8-9 nejspis odpovida. A kdyz se to smicha, tak o ty 2 litry to vyjde min. A jsme na tom na cem jsme byli. Proste usporne auto

2013-01-20 20:57:54

dvoulitry se tu blbe shanej, moc jich tu neni, ono je to tim, ze tady sou lidi z cehokoliv nad 1,4 posrani skrze spotrebu a povinne ruceni.

Kdyz jsem si to auto chtel nechat dovezt, tak mi to rekl i clovek, co ho dovazel, ze na 2,0 by rad zalohu, abyv pripade ze ho nebudu chtit, tak na tom nebyl tratnej, protoze by se mu blbe prodavala

2013-01-20 21:06:09

Nechystá se Chmeldoslav na prodej?

2013-01-20 21:10:56

Jagy nabízel Primeru,takže ke koupi by byla,a to asi ta nej ...

2013-01-20 21:21:02

No ja bych tu od jagyho bral, rozhodne ted asi nej nej koupe. Otazkou ale je, jestli se ji fakt zbavi, myslim ze se bude cukat, je to totiz fakt klasa.

2013-01-20 21:21:53

Bohužel Jagyho primeře bych nedokázal věnovat potřebný čas a něhu jakou si zaslouží.

2013-01-20 21:24:35

Přesně tak, to není auto pro "začátečníka" .... navíc stojí cca 55 s potřebným dodělaním, nebo min 70 dokončená.

Slušná P11 s SR20 by se měla dát koupit kolem 40.000 v solidním sériovém stavu.

2013-01-20 21:27:48

Ja nabizel i seriovku s par km... urcite budu neco prodavat na jare. To, o co bude zajem se proda. Musim snizit pocet vozu...

2013-01-20 21:32:12

Slušná P11 SR20 se v německu sežene kolem 60tisíc +dovoz, +techničák, stk, registrace atd.

V čechách se nic moc nedá sehnat. Chtěl fakt asi spíše tu P11-144 protože přece jen se mi nechce dávat za auto z roku 96 nějakých 50tisíc byť s legendárním motorem

2013-01-20 21:32:41

Tak jagy ma hlavne tu funglovku co ma cca 23tis., ale nevim jestli se ji nakonec bude chtit zbavovat, preci jen tohle nikdo nema.

2013-01-20 21:37:13

Norma jsou 3 ks Primer v domě .... ))

2013-01-20 22:03:05

Nj, u nas je to bohuzel jinak, ale alespon toho jednoho Nissanka a Primeru si stale obhajuju a snad i nejaky rok jeste budu.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 23