Fórum - Téma


Náklady na provoz a údržbu SR20DE


Fórum Technický koutek Náklady na provoz a údržbu SR20DE



1 ......... 19  20  21  22  23

2013-04-03 11:10:41

svobi: jsi mistr ja jezdim vetsinou sam nebo s 60kg pritelkou a prazdnym kufrem a stejne mi to nesleze pod tech 8 ale litr sem litr tam

2013-04-03 11:22:15

Já jsem osobně zvědavej na to co to udělá až přezuju na letní kvalitní gumy. Teď jezdím na nějakých Champiro GT radial, kterým je 13 let a jsou tvrdé jak kámen... Jen škoda, že Primera neukazuje aktuální spotřebu.

2013-04-04 12:06:00

PP 8,9/100 dotankovanie na prve vypnutie 8,6/100

Dialnice nejazdim, mestu sa snazim vyhybat, ale akonahle tam pachnem uz to leti nad 8

snad ked sa otepli to bude pod 8

aktualnu ti ukaze napr. ELM 327 v OBD a potom Torque vo fone :))

ja to radsej moc nesledujem, lebo kazde stlacenie plynu ide nad 10/100

2013-04-25 01:00:01

P11GT 97 LPG: cca 11litru plynu na 100km. Nesetrim, tocim.

2mato  
Mato
2013-05-01 23:06:37

Cesta z mesta do mesta 65km... obce 50, mimo mesto 80-90 kludny styl, ziaden vykon

takto hlboko pod 6l to zacalo klesat hned po vymene oleja na Liqui Moly race tech GT1 10w60 odporucam pekna zmena aj v jemnosti a tichosti chodu motora

btw spotreba sa este asi zlepsi, lebo mi drhnu dosky na vsetkych kolach trocha, tak sa chystam to dat na poriadok

2mato  
Mato
2013-05-01 23:12:55

glider: toto s tym to docvaknutim je haluz... ja som natankoval plnu, vytiahol pistol a este ju tam raz strcil a vosiel tam este asi liter a druhy cvak... po 100km som to iste na tom istom stojane spravil tiez na 2cvak a spotreba od PP bola mimo asi o liter vyssia v reale

teraz neviem comu mam verit, mate niekto skusenosti ci je PP na P11 GT presne ?

navyse aspon na primere ked jazdim rychlejsie ze jej obcas davam plny kotol tak ukazuje cca 10l ked takto nabeham 60km a potom zacnem setrit a chodit na spotrebu a dole kopcami dojazdy do dedin vzdy brzdene motorom tak to klesne az na 6,5 - ale vysledna spotreba po tych KM urcite nie je 6,5 to len na konci celej trasy poslednych 30-40km to dokazem spustit az na 6,5, ale real tomu neodpoveda

2mato  
Mato
2013-05-01 23:14:48

Ked som skusal jazdit tak iba orientacne ze za 20e som natankoval a presiel 180km cca / rucicka sa dostala na hodnotu kde bola pred tankovanim tak mi to sedelo aj podla PP aj v reale teda nejakych 7,3l na 100km s obcasnym vypekanim na max vykon

2013-05-02 08:05:40

2mato: jedine, jak to zmerit, je plna-plna http://www.spritmonitor.de/en/detail/544105.html

jinak mi taky prijde, ze posledni xx kilometru bere PP s mnohem vetsi vahou nez zbytek

2mato  
Mato
2013-05-02 08:17:19

protlak: No ale to som pisal prave, ze nie je plna ako plna... na prve cvaknutie ? na druhe ?

ja si tiez ratam km a litre je na to jednoduchy vzorec (100/najazdene km X litre paliva), ale prave je problem to, ze kolko do tej nadrzi vlastne das...

2013-05-02 09:17:43

2mato: Pokud sleduješ spotřebu dlouhodobě, tak je asi jedno na které cvaknutí je plná, ono se to prostě vyrovná. Taky tankuju LPG vždy do plný, ale různý čerpačky mají rozdílnej tlak, tak to vychází různě.

Jinak moje spotřeba LPG u SR20DE tady http://www.spotreby.cz/ni...r20de-96-kw-131-hp-a1775/

2013-05-02 09:40:13

ferdikf: Co tam máš za systém ? Nějak málo ti to žere na plyn , jezdíš hodně lehce ?

Já jsem furt tak 10 plynu

2mato  
Mato
2013-05-02 09:58:44

svobi: tiez pozeram, ze 7-8l plynu je extremne malo...

skusim nabuduce dotankovat na prve cvaknutie a uvidim, kamarat na golfe to vie natankovat /doma z bandasky dotankuje po nacerpani plnej na cerpacke este/ az tak, ze vidi naftu v hrdle, je tam odvzdusnovak, tak si vie spotrebu zmerat celkom presne

2013-05-02 10:27:49

Jezdím tak nějak normálka, okresky cca 110 tacho, občas i odost rychleji. Rozhodně nejsem brzda provozu, spíš všichni brzdí mě. Je fakt, že jezdím převážně trasu do práce, kterou mám naučenou a vím kde vyhazovat kvalt, nebo brzdit motorem. Třeba cesta do Chorvatska po dálnicích, plně naloženej, ve čtyřech lidech jsem měl spotřebu 8,5l LPG. Jakej mám systém nevím, ale na vstřikovací liště je Waltec. Teď mám na plyn najetých asi 88tis km a zatím se do toho systému nešáhlo, jen každej rok revize.

2013-05-02 10:55:00

Důležitý je tankovat na cvaknutí u jednoho a toho samýho stojanu a ne na padesátý svaknutí

2mato  
Mato
2013-05-02 10:58:07

bmarcellus: to vzdy na tom istom stojane, ale teda OK budem na prve cvaknutie vzdy a uvidime

2013-05-02 11:40:27

ferdikf: svobi měl spíš na mysly co máš za jednotku, jinak vetšinou je že na dobře vyladěnej plyn je spotřeba 10% nahoru

2013-05-02 11:42:16

xxxmichal: Já jsem plus 2 litry na LPG . A další lidi s SR také,ale mají myslím ten samej systém .

Brácha u maxe 3.0 V6 ten zas je tak o ten litr

2013-05-02 11:52:56

svobi: To je zajímavý, možná by to stálo zato vyměnit filtry a znova to zkalibrovat, když ferdik je na tom líp.

Nebo fakt jezdí usporně, co já mám plyn tak jezdím spíš naopak, protože rozdil tam není tak razantní jako když se hlemejždím.

2013-05-02 11:57:50

xxxmichal: Tak žralo mi to tak od novoty plynu i po seřízení . Je fákt ,že díky ceně plynu a minimálnímu rozdílu to neřešim a držim to dost no . Dálnice furt aspoň 160 ...

Te´d tam musim stejně přestal fungovat plyn

2013-05-02 12:06:01

xxxmichal: tak to fakt nevím, jednotka je schovaná myslím někde pod baterkou, zkusím to zjistit. Já jezdil na benzín za 7l, ale jezdil jsem mnohem úsporněji. Těch 10% u mě asi tak odpovídá, ona se taky musím připočítat navrch spotřeba benzínu na starty, která je v zimě okolo 1l na sto, teď tak necelej půl litr.


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23