Fórum - Téma


Náklady na provoz a údržbu SR20DE


Fórum Technický koutek Náklady na provoz a údržbu SR20DE



1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 23

2013-02-13 14:32:20

a 144 kastle je pro me proste hezci 120 mi prijde vzhledove nudna

spotreba je dle spritmonitoru i papirove o 0.4/100 vyssi, coz je jedno

2013-02-13 14:37:35

protlak: to mě zas nudná příjde 144. takovej fádní polorenault design, kdy auto už neví jestli je japonec nebo evropan. 120 mi příjde bližší P10 takže ještě takovej skoro japonec.

2013-02-13 14:42:23

Chmeldo, nechci ti kazit naladu, ale Nissan se nikdy netajil tim, že Primerou vzhledove vytvari konkurenci BMW rady 3, proto ty ledvinky, a proto taky ten vzhled 144ky, to byl takovy posledni stek v evrope zvysit prodejnost primer, ze se k BMW jeste vic priblizi, ale bohuzel byl znacne lichy. Ale nutno dodat, ze spis BMW si vzalo pozdeji vic z 144ky nez obracene

2013-02-13 14:43:39

však proto se mu říká japonské BMW ve všech recenzích snadakorád si spletli v nissanu poháněnou nápravu

2013-02-13 15:01:12

Arteee > s kontrolkou airbagu umim pomoct, aby se umravnila

2013-02-13 15:20:07

Teda lidi, že tady založím vlákno které bude mít několik set příspěvků jsem skutečně netušil

Ale jen pište, čím víc toho tady píšete tím víc věcí vím

Osobně čekám a hledám až se něco pěkného objeví a až bude čas se tam zajet podívat.

Prostě ať jsem hledal jak jsem hledal, tak jsem se vždycky vrátil k primeře. A chtěl bych 144 protože chci prostě novější auto než je rok výroby 99.

Jinak takový trošku dotaz mimo protože to je stejně jedno, ale jak to je s plněním normy EURO? Co jsem četl tak motor by měl plnit EURO3, ale někteří inzerenti uvádi i EURO4 u motoru SR20DE, neporadil by někdo co je vlastně pravda?

2013-02-13 15:26:19

rekl bych, ze je nutne vychazet z udaju v technickem prukazu

dle meho EURO3, norma EURO4 vznikla pozdeji

2013-02-13 15:32:28

Mira, Sponge uz i propajoval palubku, v ramci moznosti. Proste v zime zhasina casteji, v lete defacto trvale sviti... Zaclo to blbnout az tak po 5ti letech, to zacla laskovat, pak jsem to roky ignoroval, pak zkoumal a vzdal to

2013-02-13 15:37:40

v ramci moznosti = co ? Ja jsem rozebiral cely tachometr vcetne demontaze motorku raficek a propajel jsem jak konektor,tak i nasledne srazeci odpory a LED diody a pote byl klid.

Predtim jsem jeste rozdelal konektory po ceste (na ABS jednotce, v pojistkove skrini a u tachometru) a prostrikal je. Reseni to neprineslo, tak prisla na radu rozborka tachometru

2013-02-13 17:24:34

mira.urban: Můžeš mi říct co všechno jsi propajoval ? Tachometr byl venku a co mi přišlo divný jsem přepájel, ale neměl jsem schema a nechtěl se v tom moc vrtat abych něco Znova se na to chystám jak bude teplo.

Pozoruji závislost na teplotě a na vlhkosti (čím větší teplo a vlhkost, tím větší pravděpodobnost svícení) nepomáhá troubení pomáhá poklep na plexi tacho, takže jasný špatný kontakt podle mě, ale zaboha ho nemůžu najít.

Diagnostika vždy bez chyb. Někdy svítí trvale, ale většinou mění intenzitu. Díky

2013-02-13 17:44:10

tzv. cinovy mor = zaletovany spoj vytvori mikrotrhlinu,ktera ma vysoky prechodovy odpor. Vzhledem k tomu, jak je kontrolka airbagu zapojena,tak ten prechodovy odpor zpusobi, ze se ztrati kontakt od jednotky airbagu a kontrolka se rozsviti. Nevim zda jsi studoval schema, ale kontrolka je zapojena tak, ze v tachometru je mezi plus a minus polo zapojena dvojice LED diod(odpor k +, dioda k - polu), kazda pres jeden predradny odpor a bod mezi diodou a odporem je zavedeny k jednotce airbagu. Pokud je vse v poradku, jednotka airbagu tenhle bod pripoji na -pol, cili dioda nesviti a pres odpor tece nejaky maly proud, pokud jednotka detekuje chybu, tak tohle propojeni na - pol odpoji, analogicky, kdyz je jednotka mrtva nebo ji odpojis, tak se to pripojeni taky ztrati a pak zacne teci proud pres odpor do diod a ty se rozsviti.

nekde jsem tu snad i posilal obrazek,kde byly sipky, zkusim to najit a poslu odkaz

2013-02-13 17:45:20

btw, to je pracicka, odletovat ty vyvody ze servomotorku co ? ja je poprve dokazal odletovat, jenze jsem pak neco zapomnel a musel to rozdelat znova a to uz jsem to trochu ocvakal

2013-02-13 18:28:32

Tady je obrazek tisteneho spoje tachometru vcetne vyznaceni prvku na schematu a na tistenem spoji. Funguje to nasledovne. Mezi vyvodem 5 a 1 je 12 V, na ktere jsou pripojene dve svitici LED (cerveny krouzek) pres predradny odpor (zeleny krouzek).Kdyz bude vyvod 12 nezapojeny (treba vlivem studeneho spoje nebo cvakleho dratu), tak diody budou svitit. Kdyz je potreba aby nesvitily, je potreba vyvod 12 pripojit na - pol, potom tece proud mezi vyvodem 5 pouze pres odpor proti vyvodu 12. Diody v ten okamzik zhasnou, protoze maji na obou koncich - pol. Cili kdyz chce ridici jednotka airbagu kontrolku zhasnout, pin 12 uzemni, kdyz ji chce rozsvitit, vyvod 12 "odpoji" a kontrolka se rozsviti.

na desce jsem soucastky taky naznacil, s nejvetsi pravdepodobnosti bude problem v prasklem letovanem spoji vyvodu 12. Ale nic se nezkazi, kdyz se opatrne prohreji i ostatni spoje, ale ty budou dle meho OK, protoze jinak by kontrolka vubec nesvitila. Samozrejmosti je mikropajecka, ne transformatorova, tam hrozi, ze spickama pri zapinani a vypinani transformatoru pajecky se statickou elektrinou poskodi integrovane obvody na desce. Pokud potrebujes,tak v Brne ti to mohu proletovat.

http://img261.imagevenue....5_IMG_7701a_122_382lo.jpg

http://img7.imagevenue.co...9_IMG_7701b_122_435lo.jpg

2013-02-13 19:08:24

Paráda díky moc, že sis udělal čas a takhle to rozepsal, jak bude teplo tak na to vlítnu.

To odletování mi ani nepřipomínej, já to dělal na chatě a zapomněl jsem odsávačku cínu ! Já myslel , že mě klepne těch 16 vývodů jsem dělal půl dne, Primuše rozházená po celý zahradě a začalo pršet

Teď koukám na to schéma, tak to vypadá že jsem se netrefil o kousek, doháje mohl jsem to už mít hotový

2013-02-13 19:33:13

ja jsem napodruhe ten plisek s dirama odstipal a pak jsem kolem vyvodu z motorku omotal silnejsi zvonkac, proletoval a priletoval ho ke zbytku toho plechu, jinak by me asi taky trefil slak

2013-02-13 21:08:59

Artee ... krásně si popsal, jak vysvětluju, proč jsem si koupil E90 .... vždyť to vlastně vypadá skoro jak -144...)))

2013-02-19 21:27:01

Kdyz jsem jel i jinak, nez po meste... takze da se a jde i min. Tohle je s daily P11, kde nemam nastaveny predstih a celkove nefunguje zdaleka tak, jako moje stribrna. S tou zmerim nejaky trip na jare, verim ze pujde i pod 6l.

2013-02-19 21:30:02

96 kW jde v klidu pod 6 pri 50/90 bez akcelerací ....

2013-02-19 21:30:48

Tohle je ale realna spotreba, ne palubak...

2013-02-19 21:37:51

Nas jagy klobouckar


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 23