Fórum - Téma


Náklady na provoz a údržbu SR20DE


Fórum Technický koutek Náklady na provoz a údržbu SR20DE



1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 23

2013-02-12 11:30:05

Tu P11 1,6 combi co mám jsem koupil náhodou(byla levná)a překvapilo mě jak je to hbité.Dle mých zkušeností

a za běžného provozu,má Primera s motorem SR 20 navrch hlavně na dálnici při vyšších rychlostech(i s 1,6 se nechá cestovat 150-160)a při plně obsazeným autě....Já co jezdím po městě a meziměsto,tak třeba meziměsto mám uplně stejné rychlostní průměry jako s 2,0(jízda lehce nad předpisy)

2013-02-12 11:31:31

v tomhle to bude na jedno brdo, samozrejme,

2013-02-12 13:55:34

mira , ja som mal predtým cca 4 roky dozadu Mitsu Galant 2liter 4x4 89 rok výroby. To auto hoci malo vtedy 20 rokov bolo proste šupa a dovolím si tvrdiť že aj pohodlnejšie než Primerka .Škoda ho , lebo mi odišla ECU a zohnať druhú bolo skoro nemožné-teda aj som ho predal nakoniec , lebo sa mi ju ani zohnať nepodarilo. Čo ma po čase nasralo,že som sa dozvedel že ECU tam pasuje aj z Hiundaju , ale teraz typ auta si nespomeniem. Mitsu malo nalietané skoro 500 000 a išlo a štartovalo na škrt či bolo vonku +50 alebo - 30. Aj to dačo vypovedá o Japan autách. Teraz som sa trochu odklonil , pôvodne som sa chcel opýtať či si v tom čase keď si mal Colt bol na Mitsubishi klube , tak ako teraz si na Nissan klube. Na fotke môj Galantík čo som mal.

2013-02-12 14:01:19

jj, samozrejme byl jsem na mitsu klubu

2013-02-12 14:32:06

Presne takovy Galant 89rv. 4x4 2.0 benzin mam taky a v luxusnim stavu po pani, ktera nejezdila a zbyl ji po manzelovi... budu ho davat na prodej casem.

2013-02-12 14:35:39

Jagy ty musíš mít víc aut než áčkaři

2013-02-12 15:03:50

Moje miva podobne komentare jako ty Ale ne, fakt to musim zredukovat...

2013-02-12 15:24:22

2013-02-12 15:38:39

jagy, bud v pohode, mam kamarada od Svitav, ten ma aut tolik, ze by mohl poradat sam sobe srazy. Vtip je v tom, ze je to blazen do amerik, takze vse jsou V8 a zadne nema pod 5 litru objemu

2013-02-12 17:25:22

No sranda je v tom , že ja práveže plánujem opäť taký Galant kúpiť, hoci aj len predohrab. Mne to auto bohovsky sedelo a chýba mi, neviem čím si ma získalo , ale proste , no ja neviem... 4x4 bola v zime iná káva a to človek čo v štvorkolke nesedel ani nedokáže pochopiť. Raz v zime kolega v robote zapadol do takej diery pri ceste a ťahali ho kadejak a nakonec volali mňa že či neprídem pomôcť. Dal som lano za mojho Galiho a trošku kolá pohrabkali a kolega bol von. Všetci čumeli jak buci že čo to .... a ja im nato-chlááápci , štvorkolka darmo je. A to nikto nevedel že mám Galiho 4x4. Odrazu ten starý Galant mal velký rešpekt u všetkých.Dovtedy v tom nikto nič nevidel len starý Galant. Proste to auto je už staré ale stále po ňom poškulujem na inzerciách a dajú sa tie autá kúpiť fakt za smiešne prachy.Na mitsuklube je pár ludí čo ich má, napríklad Benitranz . Jeho sa mi páči. Prvý Galant čo som mal ,ten mal nastavitelný podvozok , to bola bohovská vec , ale baba mi ho "narvala" totálka a potom som mal ten 4x4. určo si ešte Galiho kúpim , proste je to pre mňa druhá srdcovka , prvá je primka.Priateľka je až na 3 mieste booože keby ma počula júúúu´.

2013-02-12 17:49:17

Trochu mimo téma. Zde je toto téma. Náklady na provoz a údržbu SR20DE

2013-02-12 19:22:02

Brouček , máš pravdu len som sa nechal trochu uniesť , to vieš spomienky. Ale japan autám som verný A asi to aj tak ostane. Ale vrátim sa do témi - ako pokročil náš možno budúci majiteľ Primeri ????????????? Teda "mad" .

2013-02-12 19:43:21

Chápu.Vzpomínky jsou věčné.

2013-02-13 07:36:01

Porovnání s jinými kvalitními vozy může být chápáno jako součást tématu ...

2013-02-13 08:30:20

Včera som išiel do Prešova za bratrancom a cestou som stretol toto,čo je na obrázku.(samozrejme obrázok je len ako príklad) Bolo mi jasné že je to starý Nissan , ale tak ma v duchu napadlo , že na tolko rokov čo to auto má a ide si to 120km/h a nedymí a ani nič podobné. Pomali si začínam myslieť že tie staršie autá boli snáď kvalitnejšie ako tie novšie. Ani hrdzavé to nejak velmi nebolo,proste OK. Tak asi čím staršie aj lepšie - teda v úvodzovkách. Možno aj P11 120 je lepšia oproti P11 144.

Ak by aj moja Primka tolko rokov prežila čo ten starý Datsun , no klobúk dole. Takže Madman , kúp P11 120 v 2litri , alebo rovno niečo také ako na obrázku

Len či by to nebolo aj drahšie ako Primera , ak by to bolo v perfektnom tip top stave.

2013-02-13 10:07:23

Mirko ... -120 neni "možno" ale určitě lepší než -144 ...)))

2013-02-13 10:41:34

144ka ma velké mínus za vše od Valea a Boshe Ale můj známý je ředitel výzkumu ve Valeu, a když sedl ke mě do auta (144ka), tak začal ťukat na ovládání klimy a začal říkat (jen předesílám, že je naprosto v pořádku): "Jé, to znám... ty voe, to je děsný, fakt děsný ... jaký je to rok výroby?"

"2000", řekl jsem.

"Aha, rok designu 98, tak to je dobrý, to je hodně dobrý". No a pak následovalo malé seznámení, jak to ve Valeu a zakázkama od automobilek vlastně je. Jakože třeba Ford si přímo diktuje, aby všechny kabinové ovladače měly co nejmenší počet garantovaných cyklu, atd. Nakonec vnitřek Primery (to co mělo Valeo nasvědomí) pochválil. Dokonce jsem se snažil z něj vytáhnout, zda se mu pod stolem neválý pár xenonových světlometů, tak se jen pousmál, a řekl, že se přestaly vyrábět tak 2002.

No pochybuju, že v Continetalu to funguje jinak

Add fotka, tak z téhle doby bych jednoznačně sáhl po AE86 od toyoty, to je zase moje srdcovka.

2013-02-13 13:45:00

Arteee ... to není jen o Valeu a nějaké klimatizaci nebo světlech, je to bohužel o celkovém přístupu ke konstrukci a výrobě auta.

Úspory úspory a zase úspory.

Inovace = levnější výrobek, aby byl prostor pro nějaké zásadní vychytávky, jako je třeba dešťový sensor nebo všemožné asistenty.

Ten konec 90.let je tím typický, že to jde i jinak, ukazazuje aktuálně třeba Mazda se svou platformou Skyactive.

2013-02-13 14:04:41

Současný trend je jasný a není smysl o něm diskutovat, další vnější činitel je samotná EU se svým ekozmrdismem.

Ale pořád tak nějak nechápu zasadní vadu na kráse 144ky, pominuli emisní platformu OBD2, kvuli emisním nařízením toho roku (což pro běžného řidiče krom elektroniky od Boshe, a právě toho MAFka, který vydrží určitě min 8let nemá vlastně žádný dopad). Mechanicky/konstrukčně je to stále P11E/GT, což je vlastně malé plus, má GT brzdy, včetně velkého boosteru a novějšího ABS/EBD systému.

Chasi, stejné, zde si myslím, že na reznoucích P11 se zakladní pozink úpravou už moc ožulet nemohli. Tuhostí naprosto na stejném levelu jako P11E, protože vše je konstrukčně stejné.

Interiér vesměs stejný, až na výhřev sedaček, klimatizační jednotku, a trochu víc poruchová palubku (Valeo).

Motorově se to soudit nedá, je to prostě SR20DE RR a díky jiným mapám a převodovce má jiný jízdní projev, ale osobně mě, který přešel z Hondy, vyhovuje víc, než v P11E (Honda měla taky kontinuální zátah až na omezovač).

Ekonomika, stejná, možná víc žere, ale to je daň za větší výkon (a váhu, i když to je diskutabilní) a řekl bych i tu převodovku, která vás nenutí tolik neřadit, a proto se často človek hrabe zbytečně z nízkých otáček, a to si vezme víc paliva.

Jizdní vlastnosti: najdi 5 rozdílů (a prosím provnovávat sedan - sedan, lift - lift, měl jsem obě, mezi těmito chasi jsou zásadní rozdíly, ale opět mezievolučně ne. Sedan je prostě tramvaj, lift bez výztuh - nonGT je prostě paštika a vzadu se citelně kroutí).

Furt prostě nevidím ten zásadní rozdíl, abych mohl říct, že P11E je lepší auto. Ano já, současně co by člověka, co má bastl, lituji, že se nevycházelo z P11E, protože zde jsou možnosti právě a jen motor-managementu úplně jinde. I když v americe G20tka po roce 2001 jezdila už taky s OBD2 Bosh jednotkou (aktuálně se snažím zjistit, zda ze stejným typem), tak možnosti tuningu zde prostě jinak než přes piggy backy nejsou. Ale jinak vše co platí na G20/Sentra, platí i na mojí 144ku.

Po dobu 10ti let znám jednu kterou jsem prodal Spongemu, krom neustáleho boje šotka v palubce a kontrolkou airbagu, která si dělá co chce, s autem nikdy nic nebylo, přežilo dokonce i 9500rpm, výlet do pole, několikrát Most a šlape furt jak hodinky (MAFko měněno nedávno, ale fungovalo, jen byly vyšší volnoběžné otáčky). Teď mám druhou, o rok starší, má o 100tis km víc a stav je takřka stejný, až na to, že v ní tiká už téměř tři roky SR20DE+T a byla trochu víc shnilejší, ale placl jsem se přes kapsu, a holku vyvřil, což si to auto prostě dneska stále zaslouží.

2013-02-13 14:17:33

bych taky řekl že mezi p11 120 a 144 je největší rozdíl asi ve vzhledu. ze 140 by šla opticky udělat 120 když to jde obráceně?světla, nárazníky, kapota...


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 23