Fórum - Téma


Náklady na provoz a údržbu SR20DE


Fórum Technický koutek Náklady na provoz a údržbu SR20DE



1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 23

2013-02-09 10:50:26

120 a 144ka se moc primo srovnavat nemuzou, protoze jsou i jinak zprevodovany. Takze napriklad neni tak lina v nizkych otackach, ale zase se nekona zadny nakopnuti po prekroceni 4tis ot. 144ka akceleruje naprosto plynule, az to evokuje pocit, ze vubec nejede a netahne, ale postavte se vedle TDI PD, kde mate pocit, ze to je zavodni raketa, jak vas to macka do sedacek, a na sprintu zjistite, ze to je jen pocit, protoze 144ka ma drtive navrh.

V praxi to znamena, ze se 144kou se nemusi tolik radi po meste, pomerne dlouha 3ka a 4ka znamena, ze se macka povetsinou jen plyn.

2013-02-09 15:03:42

A sakra..tady to stále žije Tak k tématu,souhlas s Jagym,že Primera P 11 144,už není to pravé ořechové(nicméně stále lepší průměr)A taky bych si jí už nekoupil..to je zas téma v jiné diskusi,co koupit po P11 .

Jinak tedy,nyní mám Primeru 1,6 ale pokud by se naskytla zachovalá Primerka 2,0 tak bych jí rozhodně uvítal,ale pouze zminovanou verzi P11 120(do r.v. 1999)

Taky zde tazatel na začátku uvedl,že schání auto od r.v. 2001 tak za 60-70 tis.....Tak můj skromný názor je,

že už by to v téhle relaci nebyl Nissan...

Jednak se u P11 144 zhoršila kvalita(koroze,elektronika,ale třeba i ten rozvod.řetez),a potom je nabízena převážně

s "proslulým" motorem 1,8

2013-02-09 15:08:06

Jak nebyl Nissan v téhle relaci? Jako že bys koupil něco jiného?

To jestli se 144 o tolik proti 120 zhoršila je podle mě značně subjektivní hodnocení. Někdo na netu chválí 144 a někdo zas 120.

Proto jsem taky ještě nic nepořídil, protože zatím co jsem našel tak ve dvoulitru to bylo moc staré na mě a nebo to bylo s 1.8

2013-02-09 15:29:13

Ano do budoucna už si koupím jen auto jiné značky(respektive když budu chtít novější auto)

Vše zde psané je pravda....Jagy má pravdu že P11 144 má větší výskyt závad(ale v techto lelech se to zhoršilo skoro u všech značek,např Mazda i jiné)

zárověn je pravda že P11 144 stále ještě patří k solidním a nadprůměrně spolehlivým autům(P12 je horší)

Právě že je problém sehnat P11 144 2,0 a ještě bez CVT...

Jinak ještě k autům všeobecně....dřívě byly nejspolehlivější osmiventilové OPely a VW(taky sem v nich jezdil)

v letech (rv.tak 96-99) je nejspolehlivější auto střední třídy právě Primera P11(zaostávají Vectra,Laguna,Mondeo,P 406),v nišší střední třídě Almera N15.

No a jaká auta jsou nejlepší(dle různých časopisů,a recenzí)od r.v. tak 1999-2000 ??(asi mě tu všichni ukamenují)

http://www.tipcars.com/#m...i-zcela-jiny-vuz-881.html

2013-02-09 17:56:48

... mam v primere po 209 tis. km povodne vsetko - este aj klinovy remen - v mojom okoli teda nikto nic spolahlivejsie nevlastni ... akurat sa mi porucal pravy zadny tlmic - ale uz su u chrenera kyb excel G - bude to prva investicia po viac nez 12 rokoch aj to cca 60 € ...

2013-02-09 18:37:31

Vasku a to jsi slysel kde, ze 144ka ma vsechno tohle horsi? Elektronika? Od kdy, vzivote se v elektrice nic nepokazilo. Jagy mluvi o vecech kolem motoru, a tam je kamen urazu pouze asi ta vaha vzduchu, jinak je vsechno skoro stejny co se tyce poruchovosti.

Pokud nekdo chce prmeru jen na jezdeni a ne na tuning, tak 144ka je oproti 120tce proste o kus modernejsi. Kastle hnije uplne stejne, neb na ni zadna technologicka zmena oproti predchudkyni neni.

Podle me ten okecavany splyn o 144kach je to, ze nikdy nejsou v dobrym stavu. Nevim proc, ale kdyz vidim 144ku, tak je chudak obouchana a totalne dodelana, takze bez udrzby.

2013-02-09 19:37:39

no dovol, Arteee :)

2013-02-09 19:37:45

Však píšu že P11 144 je stále nadprůměrné auto.To že je P11 120 jednodušší(např 144 má dvě lambdy,plní vyšší Euro)lehčí,a i ten motor 96 kw se chová více živě(po 4000 ot)to tu ví více lidí.

Taky je to tím,že v tech letech všechny automobilky začly šetřit....proto občas koroze,ale třeba i rozvodový řetez(občas u některé,u P12 už běžně...)

Ono pokud by se sehnala zachovalá(nerezavá kastle)moc neulítaná,pěkná P11 144,ale ještě pouze s motorem 2,0 16 v(v tom se snad schodneme,že 1,8 nedoporučovat)a ještě bez CVT ,tak to bude určitě suprové auto...

Ale kolik takových je. Třeba tady Míra Urban,má to štěstí,takový kombík by se mi taky líbil

2013-02-09 19:41:31

taky co to dalo covece prace

Pravda, ze tehdy jich bylo i na mobile.de vic, ale kdyz jsem rekl, ze chci 144, 2,0, kombik, cernou a nesocialni vybavu, tak se dovozce orosil :)

2013-02-09 19:46:38

tak si pospeste...

http://suchen.mobile.de/a...tures=EXPORT&colors=BLACK

2013-02-09 19:53:38

No pěkná,ale momentálně do auta neinvestuji,a to moje o pár let starší mi bohatě vystačí

Jinak koukám dělají v P11 144 i můj motor

http://suchen.mobile.de/a...6-arnsberg/167854110.html

2013-02-09 22:06:10

Osobni zkušenost, vlastnil jsem asi 9 měsíců souběžně P11E 96 kW a P11-144 103 kW.

U P11E po koupi investice do prorezleho středního dílu výfuku, jinak vse zcela v pořádku. V podstate bez koroze.

U P11-144 jsem řešil MAF a skrtici klapku a lanovod ruční brzdy. Už opravováne 5 dveře, lehce chyceni podvozkové díly.

V původním stavu jela subjektivně 96 kW lepe, hůře ale brzdila, tam byla 144 s kotouči 280 resp.278 mm lepší. Bylo také cítit těch par kilo navíc u 144.

Úplně jiné zprevodovani, u 96 kW nádherný Kick ve 4.000 ot/min, u 144 naopak rovnoměrnějsi tah a možnost točit lehce přes 7000.

Interiér u 144 jednoznačně hezčí a modernější, exteriér je věci každého a nemá smysl hodnotit.

Zásadní úprava u 144 byla instalace SSAC svodu a vyhození těch šílených parohu s integrovaným katem. Spolu s JWT to 144 jízdní dynamiku výrazne posunulo a od té doby byla dynamictejsi než P11E. Samozřejmě, podmínkou jsou perfektní MAF, klapka a také svíčky, platinové NGK. Tím jsem ale jaksi potenciál vyčerpal....

Pro normální ježdění chápu lidi, kterym se 144 líbí, na druhou stranu, P11 neni horší, jen vypadá opticky jako starší vůz. Po technicke strance nevidím moc výhod v novější 144 a proto jsem nyní zpět u starší verze, která je o chlup kvalitnější, jednodušší a nabízí více moznosti následných úprav (což je pro me té hlavní důvod).

Oba to jsou skvěle vozy, ale pro me je starší P11 historická kultovni zalezitost, zatímco 144 jen dobre auto ....)))

2013-02-09 22:52:30

jinymi slovy, kdo se v tom chce starat, tak voli starsi P1E, kdo se chce akorat vozit tak voli novejsi p11/144 :)

aneb funguje ten kram ? Tak se v tom nestourejte :)

2013-02-11 10:58:01

ja ked som pokukaval po Primere tak so stastim sa objavila 1 co splnala podmienky

a to uz budu 2 roky, teraz ked som pozeral, tak SK/CR nic a DE kedtak za dost vysoku cenu

2013-02-11 12:56:22

Kdo ví, co chce a dá si čas s hledáním, bude odměněn ... spěch se v těchto věcech prostě nevyplácí ... je lepší čekat na pořádný kus, však on přijde.

2013-02-11 13:10:06

Vasku, 1.6 by mi na kombi uz prisla trochu dychavicna

2013-02-11 22:25:12

ŽÁDNÝ VÝMLUVY ŽE NEJSOU PRIMERY S SR20DE

http://aukro.cz/nissan-pr...del-2000-i3011037130.html

2013-02-11 22:38:51

pred casem tu byla jedna s 750 000 na tacho

2013-02-11 22:42:12

....s 1,6 se jezdit dá brzda provozu ani se -144 kombikem nebudeš, ale SR je proste lepší.

2013-02-12 06:34:28

1.6 jsem mel na mitsu colt z 1990 a prislo mi to tak na hrane :)


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 23