Fórum - Téma


Nad 2000 otáček netáhne, jinak OK


Fórum Primera P12 Nad 2000 otáček netáhne, jinak OK

Informace o modelu: Nissan Primera P12

Diskuze o vozidlu

2003 Primera P12 1.8

34 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui).


1  2

2015-11-12 16:43:24

Ahoj Jámám docela stejný problém s Primerou P12 1,8 .Už nad tím bádám nějako dobu a docela mi došly nápady

1.start za studena musím delší dobu točit starterem pak po vypnutí chytne hned, se zahřátým motorem po chvilkové pauze taky chytne až po chvíli.Volnoběh pak v pořádku ,při přidání plynu se otáčky zvedají plynule .

Ale při jízdě vůbec netáhne to a při přidání plynu dusí už Favorit od mojí tchýně jede líp.

na diagnostice vše Ok ,vyměněné oba snímače(na klice i na vačce),vyzkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu za novou ,beze změny,katalyzátor se zdál v pořádku ,ale zkusil jsem tam přehodit vykuchaný - žádná změna ,Filtr nový,hadice přívodu vzduchu v pořádku.

Chová se to stejně na benzín i LPG

Auto diagnostiku ale neumím spustit je to ročník 2002 bez navi.s monochromem diplejem.

Takže uvažuju že to tchýni vyměním za Fáčko nahřbitov a zpátky dojede.

2015-11-16 05:34:58

Ahoj.Tak jsem zkusil jinou váhu vzduchu

Mel jsem ji pujcenou na vyzkoušení,ale není to tím .Problem porad stejný.Dokonce horší .Po nastartovani chvilku motor bezi a pak zhasne.Startovani v pohodě.Tak už vážně nevím Přemýšlím,ze ji dam na dily.Vypada to ,ze zdedim po dědovi p10.1.6.Ma ji garazovanou a pravidelne servisovanou,tak uvidím.Ma už 25let,ale porad dobre slouží a je na ni spolehnuti.Nikde žádné složitosti.Na silnicích moc vidět nejsou.No,uvidím jak to dopadne.Lukas

djmj  
Michal
2015-11-23 04:12:01

roboo: Ja by som dal zmerať tlaky. Za studena aj za tepla.

2015-11-23 21:01:53

gagulka: No, je fakt že narušená váha vzduchu je prevít, ale opravdu nemůže za všechno. Mechanik říkal,že když to po normal startu za chvíli zhasne, obvykle to bývá čidlo klikovky - vespod v motoru u nápravy.. nebo konektor,napájení atd.. Pak je tam ještě čidlo na vačky z boku motoru. Nevím jak se chová čidlo klikovky při startu u nafty, ale u benzinu prý jo. Třeba to pomůže...

2015-11-23 21:14:34

stylex: Takže vyřešeno a nebudete tomu věřit. Do nouzáku to dává i jednotka ICC přes kterou jsou prohnány signály z čidla brzdy, tlačítek tempomatu a .... brzdového osvětlení. Celou dobu jsem jezdil bez zadních světel brzd, diody za zadním sklem svítily takže jsem si toho vůbec nevšiml a večer jsem prakticky nejezdil. Na jednom světle spálená žárovka a na druhém konektor spoj. Výměna, oprava, vymazání paměti a auto frčí. Takže nepodceňujte ani žárovky, ještě teď jsem z toho vyvalený

2015-11-23 21:29:08

roboo: Taky mám Primeru P12 1,8, podobné problémy- jen se to nedusilo. Určitě ti to spadlo do nouzového režimu. Do nouzáku to může hodit i čidlo teploty, vše kolem tempomatu, čidla motoru, škrtící klapka atd. Mně taky diagnostika nic neukazovala a nakonec to byly pitomé světla. Nevymazal jsi chyby ? Ale protože se to dusí.. chtělo by to poradu z mechanikem ( ERG ventil, škrtící klapka, napájení vstřiků( konektorky za svíčkama,nebo i elektronika svíček nebo třeba úplná blbost. Pak dej vědět....

djmj  
Michal
2015-11-28 11:53:20

stylex: Tak to t čumím ... zaujímavé to je aj preto, že obe svetla naraz odišli ...

2015-12-04 11:26:59

stylex: Ahojik .Já už to taky rozchodil ale pouze asi na 60 KM .Byl vadný nový snímač otáček na klikovce tak jsem ho poslal na reklamaci.Auto jelo super i starty super.

Pak to ovšem po cestě občas chvíli nešlo nastartovat a Včera mi to ale už nenastartovalo vůbec na diagnostice bez závad . Takže jedu na novo .

2015-12-04 11:40:57

Takže změna teď jsem to zkusil startnout na poprvé to škytlo a chcíplo ale napodruhé to startlo a běží v pořádku kontrolka poruchy motoru taky nesvítí.Už uvažuju jestli nemuže být nějaký zoxidovaný kontakt na konektoru k řídící jednotce.Budu ji muset najít a prověřit kabeláž.Ukostření svazku jsem našel jedno v pravo na karoserii vedle baterie a druhé na sání motoru ty jsem vyčistil už dříve ale nevím jestli tam ještě nějaké není.

2015-12-04 14:55:45

Tak uz tomu vubec nerozumim.S primcou jsem nic nedelal a ted jsem 14dni jezdil uplne bez problemu.Ani malej naznak nejakeho skobrtnuti.Ale dneska jsem jel nakoupit a bylo to tu zase.Cukani,skubani,az se zastavil motor.Tak jsem se dodrncal domu.odpoledne jsem to byl zkusit a zadnej problem.Tak proste nevim v cem je zrada.Jednou to jede pak zase ne,fakt nevim.Uz nevim na co se podivat.Lukas

2015-12-06 22:31:08

gagulka: ahoj vypadá,to nato že máme stejný problém.Mám podezření na snímače na klice a na vačce,já je vyměnil obě a 100 km v pořádku teď to někdy startne někdy ne .ale když jsem předtím laboroval s čidly tak když bylo jedno vadné na klice tak to tohle dělalo vyskoušel jsem jich několik starších a pokaždé se to chovalo jinak a někdy to cukalo a ani nehlásilo chybu Zkus ho úplně odpojit pak pokud máš dobré čidlo na vačce tak by to mělo jet bez škubání ale se slabým výkonem po delším startování to ale chytne skoro vždy.

des123  
2015-12-07 09:15:36

gagulka:bol si na diagnostike ? ake mas chyby ? ak nemas ziadne tak skontroluj ci ti prisava vzduch do palivovej sustavy , a ak ta je v poriadku tak napis jagymu nech ti posle druhe ventili na cerpadlo .


Odpovědět

1  2