Fórum - Téma


Načasování rozvodů


Fórum Primera P12 Načasování rozvodů

Informace o modelu: Nissan Primera P12

Diskuze o vozidlu

2004 Primera P12 1.8

2 fotek  |  6 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, QG18DD.



2015-03-28 16:15:13

Ahoj. Před měsícem jsem si koupil Primeru P 12 1.8, rok 2004. Svítila tam diagnostika - jako závadu to psalo lambdu a špatné načasování ventilů. Usoudili jsme, že ta lambda hlásí zbytky benzínu právě kvůli tomu načasování. Netušíte, kolik stupňů má správně na vačkách být a co to mohlo způsobit? Po vymazání se závada znovu objevila po najetí 200 km. Motor má najeto 130 tis. a byl servisován ve značkovém servisu... Děkuji

2015-03-28 16:19:31

góťa: To bude spis vytahany retez.

2015-03-28 16:28:35

jagy: A to už na tolika kilometrech? Co jsem zatím vyčetl, měl by vydržet déle, jsem myslel... Je to akutní?

2015-03-28 16:34:53

góťa: Ano, muze byt i po tolika km. Je tady o tom dost obsahla diskuze, potka to kazdeho, je to bolest techto motoru.

2015-07-19 23:52:59

Mohu se ještě zeptat? Konečně jsem už nechal vyměnit ty rozvody, ale po cca. 70 Km se znovu rozsvítila diagnostika - mechanik říkal, že by to mělo být ventilkem, jež tlakem oleje nastavuje časování / prý až o tři zuby na každou stranu /. Prý nový stojí okolo 5 tis. Má cenu shánět starší z vrakoviště? Navíc, při cestě ze servisu začal blikat imobilizér a auto původně ani netočilo, potom nechtělo chytnou a když nakonec nastartovalo, ozývaly se z něj divné zvuky. Je možný problém v imobilizéru a jak ho odstranit, nebo v těch rozvodech, když nefunguje to nastavení časování? Děkuji...

2015-12-25 23:41:58

Dobrý den. Prosím, poradíte mi? Po výměně rozvodů se zhruba do dvou tisíc ot. ozývalo rachocení od rozvodů. Nebyl vyměněn napínák, ani nastavovací kolo - to zůstalo původní (v sadě to nebylo a mechanik to tam prostě zadělal). Po cca. 2 tis.Km se mi to potkalo. Na rychlo jsem teď přes inzerát našel motor 1.8 84 KW QG18DE. Prodejce mi tvrdí, že stačí pouze přehodit jistý kroužek se zuby na klice, jež snímá otáčky - ten je jiný, než u mé 85 Kw verze. Je to tak? podle čeho poznám, jaký typ tam můžu mít, aby to fungovalo a na STK nebyl problém? Co a kde musí být za kód na motoru? Rok výroby mám konec 2003.... Děkuji.


Odpovědět