Fórum - Téma


nabídka prodeje 300 ZX TT ze zdrav.důvodů


Fórum 300ZX nabídka prodeje 300 ZX TT ze zdrav.důvodů

Informace o modelu: Nissan 300ZX



2012-06-02 12:57:55

Tak to výpadá že nebudu na tom s nohama lepší(poškozené nějaké nervy od páteře)chodím-dá-li se tomu říct chození čím dál horší a ztácím cit v levé noze na spojku.Proto ač nerad čím dál víc uvažuji o logičnosti vlastnit takové auto a jen se na něj dívat v garáži.

Chtěl bych tedy po úvahách jen dát na vědomí případným nadšencům jako já - že jsem ochoten tento skvost prodat-nechám tomu zatím volný průběh-ne za každou cenu a určitě zatím jej nedám nikde do bazaru či na bazarové weby.

K ceně:

mě přišlo auto (koupení,dovoz+se všemi úpravami-investicemi) na 510.000 Kč-vše doložím!

To znamená že auto je nyní bez jakékoli nutné insvestice-TOP-napíšili ve stavu zánovního auta,nebudu lhát.Stačí když kdokoli uvidí interier,maličkosti jako stav koberců,plastů,gumových těsnění,ovladačů atd.nido nevěří stáří 21 let!Jediná investice- že by jste chtěli navyšovat výkon,což je vysokým potencialem tohoto auta(možno až do 600 PS)-ne srovna levné!(upgraede-Turba,střiky,jednotka,Intercooler atd.)

Jsem srozuměn ze ztrátou za 1/2 roku(koupeno 9/2011 a přes zimu stálo v garáži u mechanika,ujeto jen 1.000Km-stav ted 95.000 Km) -110.000 Kč,

tedy za 400.000 Kč

Ještě bych chtěl říct-prosím o reakci jen vážné zájemce-pochopí každý,že nejsem zvědav na jen zvědavce se zájmem se svést tímto autem.

Vážný zájemce by si měl uvědomit,že to není obyčejné a jednoduché auto-na svou dobu je celkem složité,plné elektroniky a že vyžaduje svou péči.

Zdraví všechny Vita

2012-10-25 23:59:51

nový dodatek:

Prodám nissan 300 ZX TT sběratelský skvost-Serv. Knížka- 350.000,- nebo Nabídněte?

Prodám exkluzivní super sporták,který nemá každý a jste centrem pozornosti! bohužel ze zdravotních důvodů(ochrnul jsem po operaci) raritu kult-top auto s výjmečnou jasnou historii od 1. Dne do dnes-od fandy-nutno vidět-stav auta označující se jako zánovní. Vynikajicí stav-stk na 1* - 300 ps/zrychlení-5.9 S/maximálka-omezovač 250 km/hod. Original-motor-nečipován! Vše doložím-orig. 95 tkm-servisní knížka+celá dokumentace(jezděno jen 4-5 tkm ročně v létě)! Mnoho investic + komplet velký servis-vše vyměněno od a do z. (rozvody, termostat, pumpa, remeny, svíčky, filtry, náplně, oleje, brzdy, nový chladič+chlad. Kapalina, světla-žárovky led, pneu atd. )exkluzivní kousek připraven na sezonu bez investic! Abs, aut. Klimatizace, nové cd-radio retro pionner, centrál, el. Okna, el. Seřiditelná sedadla, el. Zrcátka, litá kola 18", manuální převodovka, sport volant kůže isotta + tempomat, ostřikovače světlometů, střecha targa-roadster, přečalouněn interier-kůže černá, sportovní podvozek-koni, sportovní sedadla, tempomat, řízená zadní náprava "hicas", 2 x turbo, brzdový kit brembo, 2x vzpěry xparts, blow off ventily bailey kit, chlazení moshimoto, 2 x intercooler+hosen kit, folie, nové pneu 235/265 18", sportovní spojka "jim wolf technology", výfuková sada - "fujitsubo dual 100mm" nerez atd. Celkové investice a práce přes zimu-520.000,-. Nově - rozumné prosím nabídky(je ze mne invalidmí důchodce)

2016-02-04 23:17:57

komarlukov: Kde vlastne skoncilo toto auto? Nejak neregistruji ze ho nekdo provozuje.

2016-02-05 01:05:28

Vždy sa divím že si niekto kúpi X6 a nie takéhoto krásavca... nádherné auto

2016-02-06 03:05:43

vmille: Čau.Koupil jej takový jeden vyzrálý mladík(+-30 r.,kousek ode mne-Kojetín/Morava)slibující mě rovněž jak já se o miláčka starat.Nevypadal na to se někde prezentovat a honit fraera.Mimo to vím že pravidelně odjíždí za prací někde daleko(snad latin.Amerika nebo kde)tak s určitostí auto vždy dlouho stojí zaparkované.Tím pádem jsem si jist,že auto vydrží dlouho stále Super jak u mne!Asi po roku techdy 2014 mě zavolal a znovu děkoval za takové auto,ale ted už nevím co je s ním.

Já jak jsem se dal po 1/2 r. v Nemocnici a ochrnutí trochu zase zdravotně a psychicky do cajku-začala mne znovu v lůžku svrbět noha(i když nefunguje)a začal jsem se dívat opět po nějakém sil.kočáru pro invalidy(řízení na volantu,široké dveře pro přesedání z invalid. vozíku + nutný AUT.). No a........trefil jsem na vyhovující +včetně PS jak měl 300ZXTT,stav i cena!

Tak jsem ted asi nejrychlejší ZTP/P v čechách MB CL500-AT, 8Valec - 330PS

Samozřejmě mě nedalo(mercedes-nemercedes)a pár tunning změn již provest, NO a.......zasraný omezovač-přes 255 Km/h mě nepustil,ale stačí s 1 rukou na volantu-2.musím držet plyn.

Tak opět po 3 letech zdar na cestách-mám opět kočár-nezaměnitelný,kdy mě na dálku poznáte.

komarlukov

2016-02-06 11:05:27

A porovnanie? Výkonovo asi inde ale jazda? Kde je vačšia radosť? Inak želám nech sa miecha zlepší aj ked je malá šanca ale všetko je možné...

2016-02-06 11:47:23

To jsem rad ze jsi se i pres nemoc nevzdal a jde si za svou laskou=sportovni auta.

V te pridavne páce i integrovana brzda a plyn dohromady?

2016-02-06 21:53:33

slabostka: No tak výkonově (Ps) dalo by se říct skoro stejně ALE : Točák - MB má 460 Nm a 8V / Nissan 300ZX ten jen 385 Nm a 6V, zato má 2 turba a hlavně je o 400 Kg lehčí a to je důležitý! MB S-Coupé je rychlí lux. tank/ 300ZX je zato agilnější a rychlejší v rozjezdu a zatáčkách(má přece i natáčecí zadní nápravu) i když v cíli se oba potkají na 250tce!

a ještě jedno srovnání (mám 1.9m-120Kg) : S-Coupe je pohodlnější+Lux.kočár=mám Air nast. vzduch.pérování / a 300ZX je menší,tvrdší ale zato zase mrsknější,můžete s ním driftovat(s 2t MB těžko)a přináší víc požitku s jízdy.Kdybych neochrnul,radši bych bral 300stovku

2016-02-06 22:30:01

vmille: Ano-děkuji.

Přídavná páka ano sdružuje brzdu i plyn.

Pohyb:

  • k sobě(dozadu) je plyn(bohužel bez aretace)ale nevadí-mám Tempomat

mínus: jedeš rychlou zatáčku jen s jednou rukou na volantě !

  • dopředu - je brzda(ta má aretaci)

mínus: -paradox-ruční brzda právě u této značky aut je nožní-jak to dělám?

mám trubku od vysavače a zaparkuji tedy levou rukou s trubkou

Víte jak dopadla málem moje první jízda do Zlína?

, přijížděje si svižně ke Křižovatce měje dát přednost a zastavit, ano, zareaguji a místo dopředu zatáhnu páku dozadu(plyn)+k tomu připočtěte ještě 300koňovou akceleraci ,myslel jsem že se poseru ,naštěstí jsem se auta minul(těžko na cvičišti-lehko na )

Zdarec

Komárlukov

2016-02-06 22:50:42

Máš hezkýho číňana vedle Tebe.

2016-02-06 23:14:16

brouček: Ano to je naše druhá dcera "Betinka"

zdarec Komárlukov

2016-02-06 23:35:37

komarlukov: Vím o čem mluvíš.Taky máme dítě.

2016-02-06 23:40:56

Omlouvám se všem za OT.

2016-02-06 23:58:25

komarlukov: blahopřeju za zdravotní a psychický vzchopení se a chutě do života Auťáky jsou na tohle dobrý

Musím podotknout,že takhle zmrskaný auto šachovnicema jsem snad ještě neviděl o MB nemluvě Ovšem funguje to spolehlivě jako odrazovač okolí od závisti,poškození a zcizení. Znám totiž takový případ z okolí

2016-02-07 10:21:03

Automat sa asi prerobí na ručné ovládanie ľahšie ale nešlo prerobiť nissana? Pre chrbát je lepšie menej tvrdé auto... Nepoznám mercedesy, v záplave ich modelov mi pripadajú tuctovo, keby som stál pred týmito dvoma beriem Z.

2016-02-07 10:42:36

slabostka:

Správně-proto jsem ho takhle prerobil a už nejsem tuctoví-dokonce už vícekrát policie při kontrole místo kontroli prohlíží mé auto jako takové a vyptávají se na výkon atd...+já jako invalida v takovém autě-padá jim brada.Dokonce ředitel měst.policie byl unešen že takového MB ještě neviděl! Ale můj sen je tato úprava-foto čer. nebo ta černá.

2016-02-07 10:54:16

Predpokladám že Z si môže držať cenu hlavne taká 300... Mercedes?

2016-02-26 14:47:19

Zdravím a musím uznať, že obe autá majú niečo doseba. Aj keď aj mne sa vždy páčila 300-ka aj SL-ko tak musím povedať, že tá 300-ka bola vo vynikajúcom stave. Krásna práca a starostlivosť. Ja som k tomu SL-ku a ručnej brzde chcel len povedať, že sa dá prebiť na elektrickú na gombík umiestnený hoci kde a potom nebude treba tej rúry od vysávača. Aj keď aj to sa v aute len tak nevidí: Mal som totiž náhodou auto po invalidovi kde bol plyn pod volantom na páke čo vyzerala ako riadiaca páka na volante na Amerických autách a ručná bola elektrická na gombík a pedál bol odmontovaný.

Tak všetko dobré prajem a ešte veľa zábavy s tátošom.

2016-02-26 20:07:19

mobili6482:

Díky za příspěvěk ,jen jsem koumal co znamená slovo "tátoš",už jsem bohužel za ty roky ze slovenštiny vyšel,kort když jsem (před ochrnutím)posledních 17 let mluvil v Tirolích (Kitzbühel / Innsbruck)jen německy.

K tej ruční brzdě-aha,dobrý nápad, to mě nenapadlo i v MB - hlavně že to mám vlastně už originál v mých 2 osobních (také upravených) sanitkách.Hlavně v Transitu jsem se vyřádil nejen zdravotně(elek.inval.sedák,Rampa,volant atd.)ale i kožená poloh postel-pilot sedáky.Solár na střeše-centrála-220V,TV,Lednice,Hifi DVD,DVB-T,Vše na LED světla,AT/Tempomat atd.už nevím co vše.Bohužel mě jen štve,že každou blbost co bych zvládl udělat zdraví sám,jsem musel zadat do servisu.Což tedy mě tu nemoc zase prodražilo.No už si nebudu stěžovat,jsem spokojen co mám,jen kdyby mě mé bolestné stavy nechali více jezdit.

Zdravím!

2016-02-26 22:14:15

Krásny vozový park. Každé auto je originál. Vidím, že nálepky sa Vám páčia. To kožené lehátko by sa aj mne zišlo.

Tie bolesti ale nezávidím. S tou ručnou brzdou nie je začo. Podľa zvuku za to lanko ťahal nejaký elektromotorček a fungovalo to. Tak snáď bude dobre slúžiť aj v SL tátošovi. A ten tátoš je krásny a rýchli kôň ale používa sa to ako prirovnanie aj k autám.

Tak všetko dobré prajem.


Odpovědět