Fórum - Téma


Nááádhera.


Fórum Pokec všeobecný Nááádhera.



1  2

2010-02-23 18:13:39

Je pravda že dnešní auta vyfukují čistější vzduch než nasávají.

 Svobi
2010-02-23 18:22:24

Ale ten 3 litr novej v nafte vtom infinity vypada luxusne prej je odlitej i z nejakyho spesl matrose . Ale 3,7 z 370Z to je je jina hodit to do plynu a si na tom samim . Nebo FX50S s poradnim V8

2010-02-23 18:41:21

Wooffy - važ slova své

Nicméně nafta je nafta, ať si říká kdo chce, co chce a ještě asi dlouho smrdět bude. Prostě když jedeš za ním, tak to cítíš a může mít nabušenou technologii jakou chce !! Nadarmo to Amíci nechtějí. Prohlásily, že naftu možná nejdříve za 4 roky, ale jen když půjde vývoj takovou cestou, jako Subaru boxer !!

 Svobi
2010-02-23 18:43:39

Tak zase u velkych aut a tazeni je nafta k nezaplaceni a neni vubec spatna. Ale i z benzinem se muzes dostat na naklady diesla hold si koupis V8 a budes to mit i silnejsi na tahani i ve spod ,ale on i ten V6 benzinovej neco utahne a kdyz chces setrit hodis to na plyn a neni nic lepsiho nez zvuk benzinu a otacky

Vývojové práce byly zahájeny v roce 2005. Mezi zvažovanými konfiguracemi byly V6 i V8, nakonec se konstruktéři Aliance Renault Nissan rozhodli pro šestiválec s neobvyklým úhlem sevření válců 65°. Důvodem byly kompaktní rozměry a také nutnost zástavby agregátu do současných modelů Infiniti, které nemají motorový prostor dimenzovaný pro podélnou instalaci velkého turbodieselu.

Výsledkem je motor V9X. Úhel sevření válců 65° je dostatečně malý, aby měl motor přijatelnou šířku, zároveň však umožňuje umístit turbodmychadlo mezi válce. Blok motoru je, na rozdíl od mnoha moderních turbodieselů, vyroben z grafitové litiny CGI a ne z hliníku. Volba CGI zajišťuje dostatečnou tuhost a pohlcení hluku motoru při použití menšího množství materiálu, než by bylo nutné u hliníku. Grafitová litina má navíc lepší tepelnou odolnost. Hlava motoru je z hliníku, ventilový rozvod je poháněn řetězem.

Motor je osazen vstřikováním common rail Bosch s piezo-elektrickými vstřikovači, které mají maximální tlak 1800 bar. Ze zdvihového objemu 2993 cm3 (vrtání 84 mm, zdvih 90 mm) dává nejvyšší výkon 175 kW, maximum točivého momentu 550 Nm je dostupné mezi 1750 a 2500 min-1.

Volnoběžné otáčky jsou nastaveny jen na 650 min-1.

Tak i pata dostane trilitr http://news.auto.cz/zenev...5-novy-3-0-v6-diesel.html

2010-03-01 22:28:27

Je to ještě Patrol? Co vy na to:

http://auto.idnes.cz/konk...00217_115424_ak_aktual_jm


Odpovědět

1  2