Fórum - Téma


Na predaj?


Fórum O vozech našich členů Na predaj?


Diskuze o vozidlu

1998 Primera 2.0

31 fotek  |  22 servisních knížek  |  29 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) při 6100 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (110kW).

P11 2,0l GT ¨TopSport¨


1  2

2008-03-20 23:10:47

Plech je plech s...át na něj hlavně že si zdravej Ale asi to zamrzí nechci to zažít . Jen mi udivuje že si ve 144 připadáš pohodlnějš zaprvé má uplně stejný podvozek (krom pružin) za druhé oproti GT ošizené sedačky a nakonec u kombajnu bejvá hlučný zavazadlový prostor???? Ale možné to je P11 v kombiku sem nikdy neměl třeba se víc pohupuje

2008-03-21 00:42:41

sedacky v P11 144 moc osizene nie su lebo Krystof kupil verziu Sport a su to prakticky tie iste ako ma GT len nemaju kozene bocnice, cize vedenie tela rovnako dobre, al evsak to dobre poznas, len si si asi nevsimol ze ma sport

2008-03-21 08:05:43

Primeros: Aha, takže traktor, já jsem si tak říkal, cože to máš na tom předku obtisklého Připoutanej jezdím málem i při přeparkování, takže to bylo celkem štígro, jinak by mi bagy nafackovali asi o poznání víc...i takhle mi sestřelili brejle tak šikovně, že jsem je vůbec nemohl najít, až po nějaký chvíli jsem je našel pod sedačkou řidiče zezadu Ale kupodivu přežili v pohodě, ani sklíčko nevypadlo, takže Titanflex technologie opravdu funguje

Svobi: Je to tak, že GT jsem si zkrátka užil téměř do sytosti a na denní ježdění už jsem zkrátka pokukoval po něčem komfortnějším. Hned jak bude sucho a teplo, tak se mi po něm bude asi pekelně stýskat, ale na druhou stranu při každým průjezdu Práglem hladím volant svého nynějšího combi a říkám si v duchu, je to vůbec možný? Takový pohodlíčko!

fi.lip: Zdravím příležitostného dárce nissan orgánů Mimochodem do tohoto GT jsem od Tebe kupoval letos v lednu převodovku z té vínové rozstřelené GT cos měl vzadu na skladě....ironie osudu, což Je to opravdu tak, že mi po té době strávené v dost přitvrzeném GTčku přijde rázem P11/144 jako úplná žehlička. Ale je to dáno taky hodně tím, že Gt dle mě nemělo prakticky vůbec odhlučněný podvozek, zatímco díky tomu faceliftu je 144 mnohem méně hlučná při jízdě po kostkách a prakticky jakýchkoliv nerovnostech nebo horším povrchu. A pak i samotný přejezd výmolu, nebo kolejí, je v 144 celkově takový měkčí a plavnější a celkový dojem z auta je pak úplně někde jinde. Na druhou stranu i když jezdím na zimních pneu stejného rozměru jako mělo GT, tak v každý prudší zatáčce je znát, že 144 se jemně nakloní - Gt náklon prakticky neznalo a to samé platí i při prudším brzdění. 144 dokáže přeci jen trošku "ponořit" příď, zatímco GT se prakticky nehnulo. Ovšem pořád se bavíme o rozdílech mezi špičkovým autem (GT) a vynikajícím autem (P11/144)...oproti např. služební Octavii I TDI se i P11/144 zdá mnohem klidnější a méně houpavá - dá-li se o něčem takovém vůbec v souvislosti s ní bavit

Jo a toho hluku ze zadní části od combi jsem se taky krapet obával, ale krom kufru s nářadím uloženým pod dvojitým dnem a uchycením roletky, kde to občas lupne, je jinak božsky tichá. Nečekal jsem to, takže jsem příjemně překvapen Možná kdybych srovnal 144 sedan a pak bezprostředně combi, tak by asi byl sedan přeci jen ještě o kus tišší, ale jak říkám po tom relativně hlučném GT je tohle jak balzám ranhojiče A jak píše blesk666, mám verzi Sport, takže alespoň sedačky zůstaly až na polokožené provedení, prakticky stejné .... hnedle jak přezuju na letní alu a autiko vypulíruju, tak udělám fotečky a vyvěsím ho do profilu

2008-03-21 11:30:17

To odhlučnění je fakt ,P11 má jen koberec a kus filcu ale 144 tam má ještě 1cm tlustou pěnu něco jako tvrzený molitan,já to do té své dával také,a i dveře mají lépe izolované.Ty sedačky sem si nevšiml jaké máš ono totiž ty klasické sou dost ubohé .Jinak co sem si stavěl tu svou tak největší rozdíl v tuhosti nastal po namontování rozpěry mezi tlumiče ani ty péra nebyly takovej rozdíl!!

2008-03-21 12:43:24

Mno vidíš čéče, tak v tom to bude. Já jen četl v oficiálních materiálech Nissanu, že zkrátka u 144 zamakali na odhlučnění, ale takhle do detailu a hlavně na živo jako ty to neznám....můžu jen na vlastní kůži potvrdit, že to zkrátka funguje a je to citelný a hlavně slyšitelný rozdíl Na tu Tvou si pamatuju dobře....dokonce jsem jí viděl před nějakým čáskem někde na tunning fóru, kde jí prezentoval současný majitel, takže Tvoje práce je celorepublikově slavná A co se rozpěry týče tak mám kliku, jelikož bývalý majitel mé současné 144 jí tam už nainstaloval...právě origo z GT. Takže rád čtu od osoby nejpovolanější, že to opravdu má markantní smysl a vliv na tuhost auta

Ještě mě tak napadá, že ta plavnost při přejíždění nerovností je možná dost daná i zimními pneu Nokian 195/60 R15 .... jsem moc zvědavej, jakej pocit z auta bude po nazutí na letní 205/50 R16 Pirelli Zero Nero

2008-04-02 08:18:02

Ehm...tak jsem snížil cenu na inzerátu.... 27tis.kč za komplet auto, tak jak leží a běží .... rozumná dohoda jistá!

2008-04-11 20:52:59

Teď je na prodej i Brunova Primera GT. Já to auto chciiiiiii!! Šťastný příští majitel.

2008-04-11 22:11:00

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html

?id=41188213&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASC

ENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchI

nFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&

minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=

Car&minFirstRegistrationDate=1997-01-

01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=

NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

cena je az podezrela ,ale vypada fajn ,jeste dat kridlo

2008-04-14 17:01:15

az n ato ze ta STW je stale ta ista 2x za 2800EUR a raz za 5990EUR a stale je to ta ista sporna 4/200 a rok uvedenia do prevadzky 1999. Pekna je ale zrejme je to len namotavka a realne sa predava za tych 5990


Odpovědět

1  2