Fórum - Téma


Na predaj?


Fórum O vozech našich členů Na predaj?


Diskuze o vozidlu

1998 Primera 2.0

31 fotek  |  22 servisních knížek  |  29 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) při 6100 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (110kW).

P11 2,0l GT ¨TopSport¨


1  2

2008-03-19 23:04:31

Vidim, ze jedno z najkrajsich GT z klubu je na predaj a s rozbitym predkom Chudak sestricka, co sa stalo? Teda ak sa ti vobec o tom chce hovorit

2008-03-20 11:12:01

au au au, to ma zabolelo Krystof uprimnu sustrast

2008-03-20 11:23:46

Jo,jo.....škoda toho auta S Kryštofem se znám už z Pandory na iDnes, do Nissanclubu jsme přišli ve stejnou dobu. Vím že měl to auto hodně rád, takže tuším jak hodně ho to musí mrzet

2008-03-20 11:41:51

tak to je smola

2008-03-20 12:01:56

Krystof mi to psal, jak se to stalo... neprijemne.. je to skoda, auto bylo moc pekne, ale hlavne, ze je ok.

2008-03-20 14:53:05

Zdravíčko zvážení nissan přátelé!

Panejo, tady se rozpoutala hotová tryzna za sesterské GT...děkuju Vám za projevenou účast! A zároveň Vám všem veřejně popíšu, jak se to vlastně semlelo....

Cca 3 týdny zpátky jsem se potkal v jedné krásné zatáčce se stromem. Nejhorší na všem je, že jsem pořád nerozluštil jak a co se vlastně stalo. Bylo to v serpentýnkách, stoupání v lese, které velice dobře znám, 100xpředtím jsem jí projel rychleji a v pohodě-v létě v zimě a po 101. se "cosi" stalo, nepříznivá konstelace hvězd či co a já dostal ve zlomku vteřiny smyk, nestihl jsem se ani leknout a už jsem čuchal smrad z airbagů a hledal brejle na podlaze...opravdu neskutečnej fofr! Bylo cca 10stupňů nad nulou, dopoledne, lehounce mrholilo, nazuté zimní pneu, sice na konci životnosti, ale pořád s dostatečným vzorkem...prudší pravá zatáčka, najel jsem jí bez chybky na dvojku, pomalu přidával plyn, ke konci razantněji, ale nikolv "na doraz" nebo jakkoliv hrubě a přesně na konci výjezdu při cca 50-60km/h se auto úplně nevysvětlitelně utrhlo všemi čtyřmi naráz-pneu ani nekvikly, stihnul jsem dát jen lehoučké kontra a vyšlápnout instinktivně spojku-byl to opravdu zlomeček vteřiny, úzká silnička - a už jsem byl na stromě. Skorem o 180stupňů obrácen do protisměru... tak takhle neslavně jsem završil 3 krásné roky a 43tis. km s mým milovaným GT.

Pro lepší představu přidávám i fotečky přímo z místa nehody a zároveň podotýkám, že jsem jel směrem odspodu nahoru, nikoliv naopak , jak se zdá z fotek..tam jsem totiž skutečně prakticky obrácen do protisměru.

Shrnuto podtrženo zřejmě sehrálo svou osudovou roli několik faktorů naráz: lehounce zvlhlá silnice, poměrně teplo na sjeté zimní pneu (cca 4mm vzorku), a především moje špatné vyhodnocení situace....možná byla i nějaká pneu lehce podhuštěná, nebo zamaštěná, jelikož jsem jel právě ze servisu, kde mi myli motor....prostě kdyby jeden z těch faktorů nebyl přítomen, tak se to pravděpodobně nestalo. Vždycky mě Primka podržela a zvládla mnohem brutálnější jízdu i za mokřejší silnice atd atd....prostě to nechápu. Moje řidičská sebedůvěra a vůbec důvěra v různé nevyzpytatelné faktory je na bodu mrazu a jezdím teď jak 70-ti letý kloboučník

Na druhou stranu jsem si alespoň vyzkoušel v praxi pomíjivost hmotných statků a už jsem se s tím celkem vyrovnal, protože to opravdu mohlo dopadnout mnohem hůř. Nakonec už dovedu ocenit i to, že jsem nikomu neublížil, nezpůsobil žádnou škodu a sám vyvázl jen s pár modřinami...no zkrátka když se na to dívám z odstupu, tak to dopadlo nejlíp jak mohlo. Jen jak říkám tomu pořád nerozumím....prostě mi chybí to hlavní PROČ k tomu došlo.

Nechť Vám všem zůstanu jen odstrašujícím případem a podobné kousky doma rozhodně nezkoušejte

Ale nakonec ta lepší zpráva.....členem nissan rodinky zůstávám, jelikož jsem před týdnem koupil odsud z nissan klubu P11C/144 2,0l combi Sport r.v.2001

Zdraví, Kryštof Skočdostromu

2008-03-20 15:25:14

a co oprava. podle fotek to není zas tak nejhorší, ale podle fotek se špatně posuzuje

2008-03-20 15:41:24

Oprava - no nevim, ale asi by to bylo docela drahe.. naraznik, kapota, blatnik, podbeh, lak, airbagy, chladic,... tezko rict, nekdy je lepsi to prodat a koupit jine. Ale jsou sikovni lide, co si to dokazou poshanet sami a sami i opravit. Neco podobneho treba pekne opravil fi.lip co ma v Praze ten Nissan vrakac.. taky to bylo GT, oranzove, trefene podobne, jen na druhou stranu a opravil si to moc pekne.

2008-03-20 15:44:09

Ahoj tak to je mi moc lito skoda auti . A opravit se ho nechystas?

2008-03-20 15:47:29

Jo jo, šikulové se najdou, ale já nemám jak potřebné prostory, tak ani šikovnost a znalosti...a pokud bych to svěřil servisu, tak vyčíslili opravu na cca 120tis ... a to byl samozřejmě neznačkový, a cena dílů byla kalkulována 60%origo. Celkovou cenu opravy poměrně dost zvedne cena práce, času a lakování + spousta serepetiček, ketrý je ve finále nutno taky vyměnit (např. pyrotechnický předpínače pásů, nový čidla bagů atd atd) Zkrátka opravu jsem definitivně vzdal....

2008-03-20 15:53:32

Je to škoda a je mi to líto i za Tebe, ale nejdůležitější je zdraví a že jsi z toho vyváznul v pořádku.

2008-03-20 16:01:18

Děkuju Ti Dorísku...ale marná sláva, je to tak, že zdraví máme opravdu jen jedno. Samozřejmě jsem hned po nehodě řešil hlavně auto, ale když mě druhý den postupně rozbolel celý člověk, tak jsem si konečně začal uvědomovat, jak dobře jsem z toho přeci jen vyváznul a jakou zatracenou pravdu mají mojí blízcí, že to jsou opravdu jen ty plechy a když už se to stalo, tak to nakonec bylo vlastně ono pověstné štěstí v neštěstí.....

2008-03-20 16:10:17

Nejhorsi je ze auto jako GT proste priroste k srdci. A nebyt tich airbagu tak by oprava tak draha nebyla ,kdyby si videl jak to mel bourany Tata a stalo to 100 ,ale nemel vystreleny vaky a mel vse nove krom narazniku zadniho.

Ale naraznik by si asi musel origo :( po tich je jak vykradeno a sehnat komplet airbagy ty nejlip z vrakace (taky slozity ) ale pokud mas trochu znamy a schanel bys tak do 50 tisic Kč bys to spravil

2008-03-20 16:11:36

Škoda velká škoda, moc hezkýho autíka, ale asi máš pravdu v tom, že by se to nevyplatilo spravovat. Hlavu vzhůru život jde dál i když je to k nasrání Z těch obr. to taky moc nechápu jak k tomu došlo zřejmě jen místní, pár metrů námraza jedeš na suchu a najednou jako když tě někdo potáhne zezadu za prdel to už se mě taky ne jednou stalo a měl jsem dost nahnáno je to smůla no hlavně, že jsi dále naším členem a v novém autíku Ti ze srdce ALMERKA přeje, aby Tě nic podobného nepotkalo.

2008-03-20 16:32:16

Svobi: Ano, to je přesně o tom...jen ty samotné vystřelené bagy to dost prodraží a navíc nemám žádného kamaráda zabývajícího se čímkoliv okolo aut...natož konkrétně Nissanů. Věř mi, že to pro mě bylo hodně kruté rozhodování a probděl jsem hodně nocí, než jsem nezvratně a definitivně dospěl k rozhodnutí NEOPRAVIT. Ale jak se říká, život je otázkou priorit a když jsem tu narazil na inzerát s krásnou P11/144 ve výbavě Sport a navíc combi, po němž jsem už hodně dlouho pokukoval, tak nebylo co řešit. Rozdíl mezi P11 GT a P11/144 je sice opravdu propastný, ale jak už jsem někde psal, věděl jsem do čeho jdu a byla to z mé strany změna žádoucí, poněvadž jsem se nedávno přestěhoval a jezdím denně přes celou Prahu a kus za město do práce a s GT jsem doslova trpěl a prožíval každý výmol a přejetí tram. kolejí...bylo to pokaždé jak když mi někdo trhá kusy masa z těla, jak když ty výmoly žehlím vlastními chodidly a koleje přejíždím po vlastním břiše...prostě mi bylo GT natolik líto huntovat, že jsem už byl rozhodnutý jej prodat a koupit něco komfortnějšího. Leč osud mne takto nepříjemně předběhl a překvapil.....myslel jsem, že GT stihnu prodat jaksi v celku a že bude ještě dělat radost jinému člověku, který taky tak rád opojnou vůni benzínu...zkrátka asi to byl opravdu osud.

Almerka: I Tobě děkuju za účast Taky doufám, že už jsem si pokud možno onu bourací smůlu vybral na celý život dopředu a teď už budu silnicemi plout v nádherně komfortní Primerce P11/144 bez jakýchkoliv karambolů....kéž by! Za zatím ujetých 700km si rázem v P11/144 opravdu medím...rozmazluje mě teda svým komfortem a na rozdíl od Gt perfektně utlumeným podvozkem, úplně neskutečně! Motor SR20 není sice samosebou taková "pila" jako SR20DE z GT, ale momentálně mě to sebemíň nevadí

2008-03-20 17:32:45

Krystof som rad ze to beres takto, pomyslim si na teba ked sa to nahodou stane mne. Tiez som hlavne v zime casto uz myslel 1000 krat nato ako to auto trpi a chcel ho predat. Jazda cez koleje, rolety, nahodne diery je ako si povedal ako by sme po tom bosymi chodidlami slapali.

Videl som to kombi v inzrcii pekny kusok, tak nech ti dlho sluzi a snad uz si si tento rok buraciu dan zaplatil: aj na roky dopredu-)

2008-03-20 17:42:18

tak koukam ze tomu autu nic moc neni,ale hlavne ze se ti nic nestalo,koukej jak dopadlo moje gti

2008-03-20 19:01:24

blesk666: Tak tak...snad už mám s bouráním na pěěěěkněěě dlouho vybráno Pokud mi navíc vydrží nějaký čas ten současný silně defenzivní styl jízdy, tak na mě maximálně spadne ze stromu veverka nebo do mě z boku vrazí kanec .... ale znáš to, nikdy neříkej nikdy! Jinak to combi z nedávné inzerce tady v clubu je přesně ono...

primeros: No kamaráde koukám, že to musela být teda slušná pecka, což? A tys to přečkal nezraněn? Měls to rozbité dost Mě úplně stačila ta moje stromová kolize a byla to rána jak z děla

2008-03-20 19:13:13

krystof-pecka to byla hodne slusna,a to tam neni zadny airbag a jeste jsem nebyl pripoutanej a ten traktor jel moc pomalu tak jsem ho postouch ,akorat trochu hlava bolela od celniho skla a ruky,jinak v poho aji

2008-03-20 21:05:53

Tak kdyz poterebujes auto jine koncepce tak to pak jo. Za 50 by se podle me spravilo vsak blatniky a haupna je jako na p11 ne . Vaky jedine sehnat starsi nebo to udelat bez vaku. Ale za 50 to podle me neprodas i kdyz to ma malo jeto


Odpovědět

1  2