Fórum - Téma


N16 - výměna nabojů


Fórum Almera N16 N16 - výměna nabojů

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2008-06-19 07:34:26

Když vyndáš destičky, tak ti někdo zkusí jemně šlápnout na brzdu a podíváš se jestli se ti pístek vysouvá. Ale jn jemně, aby ti nevysunul celej. Pak ho tam kleštěma zatlačíš zpět. a třmen se ti musi lehce pohybovat do leva a doprava po těch 2 šroubech, co je tam 12 ka klíč. Po lehkém vysunutí pístku se dá ohrnout manžeta a podívat se jestli je pod tím pístek čistej, nebo je rezavej, a zkontrolovat, zda ta manžeta není někde roztržená.Totéž ty 2 malý manžetky na těch šroubech co se posouvá celej třmen.

2008-06-27 19:02:06

no a tim nejspis vyresime ten smrad nebo to ma neco spolecneho s tim hukotem? jj ty aaackovsky auta asi fakt stoji za

Honzo ted kdyz tedy vycistim brzdy od rrzi i skotouci a zjistim ze ten pistek je zarezly.. mam vymenit trmen nebo muzu ten cely bazmekt dat do olejove lazne? predtim jsem to mel sundane a uvazoval jsem o tom a jeste jeden dotaz kdyz jsem menil lozisko tak pri tom byla pribalena vazelina typek z prace menil lozisko a kdyz sem mu rikal at tam da tu vazelinu tak mi rek ze lozisko uz je namazne a ze se tam nema davat vazelina zda se mi to krapek postavene na hlavu.A uz tusim ze vymename opet brzy nemine! chci jen vedet davat ci ne?

2008-06-28 14:32:00

Na n16 je lozisko uz s trvalou naplnou maziva.Original lozisko nema pribalenu ziadnu vazelinu.Vazelina sa pouziva na namazanie naboja pred montazou loziska a na drazkovanie poloosi.N16 skoro vobec netrpi na prednych brzdach na zahrzavenie piestika.na zadnych je to bezne.Na prednych upne bezne zahrdzaveju platnicky.Niektore extremy mas problem vyrazit aj kladivom.Obcas byva zahrdzaveny niektory cap pod manzetou.Strmen do oleja nenamacaj.

2008-06-28 15:21:16

serzino: jestli jsem to pochopil spravne tak ta pribalena vazelina je na namazani te hridele nioliv loziska. ale me ted to kolo piska a vubec nevim co snim mam delat no a pri prudcim brzdeni huci a je to poradny kraval! tak mohl bys prosim poradit?

2008-06-28 18:35:48

Za predpokladu,ze lozisko je nalisovane spravne a zaistene segerkou najpravdepodobnejsiou pricinou piskania budu platnicky.Bud su pridrete,alebo spalene a pod.Uz som sa par krat stretol s hucianim pri brzdeni.Vzdy pomohlo vymenit platnicky .Niekedy sa musely vymenit aj kotuce.Vacsinou to robia lacne brzdy.Velmi dobte skusenosti su ,Lucas,Bendix,Brembo,Textar

2008-06-28 20:48:21

no prave ze tam jsou uz lucas snad od novosti.ale po desatem je urcite vymenim! lozisko je dane sverakem a zajisteno segerevkou! a neni natlacene az na doraz stim ze si ma sednout samo! kotouce vypadaji zdrave! to piskani se projevuje po delsi jizde,ale kdyz trosku zatocim tak v ten moment nepiska, mozna to vazne bude temi destickami! n uvidime. moc dekuji vsem!

2008-06-30 07:37:26

Pokud máš přidřený pístek, tak sundat destičky a někdo ať ti šlape pomalu na pedál a pístek půjde ven. Pak ho očistit, já používám nějakou dvoutisícovku smirkový papír, který namáčím do brzdovky. V úpřípadě potřeby vyměnit i těsnící gumičky a manžety. Tak yse podívej, třeba není přidřenej pístek a jsou přidřený ty 2 šrouby (jezdce) po kterých se posouvá ta pohyblivá část třmenu.

2008-06-30 12:51:03

na ty dva pistky jsem se uz predtim dival vycistil jsem je a namazal ty jsou ok to bude urcite tim pritlacnym pistem!

2008-07-01 07:52:55

Při nasazování ničím nemazat, žádnou vazelínou apod. jen to natřít brzdouvkou!! a pozor na přiskřípnutí těsnění, už se mě to taky stalo

2008-07-03 21:34:39

tak desticky jsou jiz vymeneny bohuzel nema zadne stech co mi byly doporuceny. budu se muset spokojit se starline pekelne smrdely pri zajizdeni ted uz jen jde slyset jak se nejspis vydrhavaji, brzdny ucinek +/- stejny! jeste uvidim zda budou kola za tepleho pocasi piskat! a Honzo tvou radu jsem taktez pouzil a moc ti za ni dekuji ted ten valecek jde zatlacit i prsty! vsem moc dekuji a mnoho stastnych kilometru

2009-03-27 20:21:27

Pánové mám dotaz,

dnes jsem měnil zadní destičky. Zkoušel jsem ruční brzdu a na prvním zoubku mi pravé kolo brzdí ale levé ani v polovině cesty. Až když mám ručku jak robertka teprv kolo brzdí.

no a teď k věci dá se někde seřizovat ruční brzda na každé kolo zvlášť? Nebo je na to jen ta jedna matka u ruční brzdy? Díval jsem se jestli by šel natáhnout bovden, něco jak u silničního kola, ale nikde nic..

Děkuji za rady a nápady

2009-03-29 16:18:47

No tak už to nemusíte řešit zbrousil jsem hrany na kotoučích!

2009-03-29 20:11:34

No jo,měnit destičky a dát je na vydřený ,ojetý kotouče je pěkná blbost. S tímhle nešvarem se čas od času setkáváme. K novým destičkám patří přetočené nebo nové kotouče.

2009-03-29 22:46:20

no tam byl problém už před výměnou že ručka nebrzdila. Sm myslel že to je sjetými destičkami, tak jsem 50% vyměnil za nové...

2009-03-30 07:30:20

¨Na brzdový účinek nemá vůbec vliv to jestli máš destičky nový (100%) nebo zcela ojetý (5-10%). Samozřejmě nesmí být sjetý až na kov.

2009-03-30 14:15:01

HonzaBK: Já jsem se domníval, že už jsou sjeté, ale bohužel nebyly jen ručka nebrzdila. Ale už je to vyřešené!

2009-07-21 11:58:13

Lidi mám dotaz sice už je to opravené,ale...

Loni jsem řešil přidřené brzdy a letos znova...

Dá se tomu nějak zabránit? Už mě nebaví každoročně obíhat auto rozebírat čistit a zpět skládat...

Děkuji

2009-07-21 12:07:39

každá technická věc chce svoji PRAVIDELNOU údržbu!

2009-07-21 15:24:45

Tak to potom byla zlatá škoda 125L u té jsem nemusel nic udržovat a fachalá o 106

Jen je škoda že věčně byla ráno odemčená

2009-07-23 18:31:10

Ahoj,

jsem sice laik, ale z toho jak to popisuješ co to dělá, tak jsem zažila něco podobného a byla to vadná pneumatika. Normálně to nešlo vůbec poznat pouhým okem, všechno bylo jak má jen při jízdě to chytalo vibrace od levého kola. Měli jsme taky podezření na vadný kloub a tak, protože tlak v pneu byl dobrý neměli jsme podezření na vadu pneu ... pak ta pneumatika prostě jednou nevydržela, dali jsme tam náhradní a bylo po problému.

Možná je to u tebe něco jiného, ale kdo ví...?


Odpovědět

1  2