Fórum - Téma


N16 - utopený motor


Fórum Almera N16 N16 - utopený motor

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2009-07-26 21:37:10

Tak jsem včera standartním postupem umyl motor (arva, wapka) tak jak to dělám vždy. Asi po šedesáti kilometrech začlo auto cukat okolo 2 tisíc otáček. Po dalších desti kilimotrech se rozsvítila proslulá oranžová kontrolka a auo jelo čím dál hůř. Ta jsem vytáhl svíčky, všechny svorky porospojoval, vše řádně vyfénoval a nic.... Kontrolka svítí dál. Auto v nízkých otáčkách cuká acelkově netáhne.... Poradíte?

2009-07-26 22:24:57

Ohrej ji a pak ji dej poradne zahul ,aby se poradne ohrala a ono to vyschne a kdyz ne tak pak hledacka .

2009-07-26 22:31:18

No těch šedesát kiláků bylo poměrně aktivních (dálnice). Každopádně hned ráno jsem objednanej na diagnostiku. Před chvílí jsem ji ještě zkusil protáhnout a to cukání v nízkejch otáčkách je čím dál větší.

Jsem z toho docela špatnej. V pátek chceme jet do Chorvatska.

2009-07-29 15:05:36

Od té doby, co jsem Nissana odtahovali z myčky, kde jsme nechali před prodejem umýt motor, již motory zásadně neumýváme!

nebo mu zkus dát umělý dýchání z úst do motoru nebo do výfuku!! Ale pozor žádná transfuze aby se z něj nestal člověk, to by byl konec vodníků v čechách!! (pardon almerek)

2009-07-29 21:12:56

Pre panajana! To je čo za nápad motor umývať vapkou.... To bolo otazkou času kedy to nastane... A to takto čistíš aj interiér? Mne to príde ako keby si si čreva čistil klistýrom. Ono to funguje dobre, ale skôr či neskôr sa doserieš.

2009-07-29 21:43:56

prej červa klystýrem, to je docela morbidní když si to tak představim ale jinak souhlas, stříkat vodu přímo na motor bych se bál.... to by tam nemusela být kapota a mohl by se rovnou mýt vždycky za deště....

2009-07-30 07:59:07

včera jsem umýval taky motor wapkou ale u 30 let starýho mercedesa kde jediná elekronika je startér

Každopádně motor v Almeře vodu nikdy neviděl,každýho přece napadne že ta tlaková voda se dostane všude a pak ty konektory oxidují a dělá to zbytečný prasečiny.

Platí jedno starý pravidlo,čím víc se do hovna rejpe tím víc smrdí,proto kapotu otevírej jen když meníš a kontroluješ olej.

2009-07-30 13:06:14

Tak vyřešeno

Diagnostika odhalila nefungující dva válce. Tak jsme odmontovali svíčky. Vyfoukáno kompresorem a je klid.

Nicméně motor už raději příště umývat nebudu.

2009-08-02 00:27:55

Nevím jak kdo, ale já s tím měl kdysi taky problémy, myslím, že to bylo u Mitsubishi Lancer 98, to jsem motor umyl a pak nechal tak, bez žádného vyfoukání a vysušení - CHYBA Nyní můžu s klidem říct, že od tý doby motor na svý Almeře umývám tak jednou, max. dvakrát do roka, ale vždy se to snažím dělat za teplého slunečného počasí, vše postříkám čističem na motory, nechám působit, během tý doby "šmudlám" špinavá místa zahnutým dlouhým štětcem a poté vše operu wapkou. Po důkladné omytí chemie z motoru si vždy beru na pomoc ofukovací pistoli a na kompresoru otočím kohout na max. 10atmosfér a vzduchem vše vyfoukám, každý konektorek, všude kde je voda, dám si záležet na altíku, vše od elektra a prostě to celý ofučím vzduchem snad víc, než tou wapkou. Důležité je to, že je po nastartování klid, žádné problémy. Dodatek: moje auto Nissan Almera 1.4 16V 64kw.


Odpovědět