Fórum - Téma


N16 - unik kapaliny ze serva


Fórum Almera N16 N16 - unik kapaliny ze serva

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2011-03-26 15:15:30

Ahoj,

dneska jsem pri 70 000 km menil svicky, zadni desticky a brzdovku. Pri te prilezitosti jsem si vzpomnel, ze jsem nedavno doleval kapalinu do serva (byla hodne pod minimem, ale kupodivu to nevydavalo zadne zvuky). Takze jsem sel po uniku.. U leve predni poloosy jsem nasel jedine misto na podvozku, ktere nebylo suche. Tudiz si to spojuji.. Nemate nekdo sajnu, co to je za dil? A pripadne predstavu o cene ci zpusobu opravy?

Predem diky za odpovedi.

2011-03-26 15:26:43

vyfotil jsi řízení, může to být jeho netěsností, nebo se může jednat o netěsnost ve spoji hadic, nebo trubky do tělesa řízení, po něm to může stékat a tam kde jsi to zakroužkoval to kape dolů. Ale beztak to vidím na netěsnost v samotném řízení, od r.2003 výše Nissan moc kvalitu nevyráběl = zase ta pořád dokola omílaná věc. Jestli jde o nějakou kapku za delší čas, asi bych to hned neřešil a počkal co se stane časem, stejně jestli to bude v řízení tak tě jeho výměna dřív nebo později nemine.

2011-03-26 15:41:31

Přesně tak, jde o převodku řízení, ale může být mastná, protože je nejníž a teče to na ni z vyššího místa úniku: pokud je spotřeba oleje opravdu vysoká, jdi po trubkách s olejem (jsou dvě a vedou z té vodorovné trubky převodky do místa, kde je k převodce připojena tyč od volantu) - místo úniku může být ve šroubovém připojení trubek. Pak zkontroluj manžety převodky (ty černé vlnovce) a poslední možnost je únik v převodkové skříni. Pokud nebude olej unikat šroubením přípojek trubek (ty jdou jednoduše dotáhnout), jakékoliv další opravy (výměna kroužků v převodce, přetěsnění skříně atd.) půjdou asi jen po demontáži převodky z vozu. Pokud to ale jen prolíná a nedoléváš co 1000 km, tak bych se neděsil.


Odpovědět