Fórum - Téma


N16 - sytič


Fórum Almera N16 N16 - sytič

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2009-12-17 21:03:58

Čau dokáže mě někdo popsat jak funguje sytič u almery? Mě totiž asi nefunguje,auto když je studený,tak sice nastartuje ale nerozjedu se sním,je to jako stará škodovka bez sytiče,prostě přískokama vpřed.Předpokládám že bude problém ucházejícím podtlaku nebo teplotním čidle,jinak až se zahřeje jede normálně a nic nesvítí.

2009-12-17 21:10:41

rozebrat a vyčistit AAC ventil. Pod klapku sání černej bazmek se zásuvkou

2009-12-17 21:34:40

no a jak to funguje? Nemyslím že to bude zasrany,kluci dělali údržbu a spíš něco odpojili nebo se někde něco vytrhlo.

jo a měl jsem odpojenou baterku tak na hodku,nemůže být tedy problém v jednotce?

2009-12-17 23:04:28

Funguje to tak že to otevírá a přivírá vzduch podle potřeby a aktuálního režimu motoru.Je to vlastně sytič s volnoběhem dohromady.Pak ještě vyzkoušej nastavení volnoběhu(postup najdeš tady na foru).No ale jako první bych prošel všechny dráty a podtlaky jestli to začlo po nějakém zásahu do motoru

2009-12-21 09:51:02

OPřesně jak píše Filip, je tam několik čidel - otevření klapky, teplota motoru, lambda atd atd. a počítač to vyhodnocuje a podle toho to řídí. Takže je potřeba asi na počítači zjistit, která z čidel dává vadnou hodnotu vyměnit čidlo, nebo může být i špatná kabeláž - pouze u N16.

2009-12-21 11:24:38

tak to trošku dopřesním,měl jsem sundaný sací potrubí a odpojenou baterku,po tomhle úkonu mě almera znatelně při studeným rozjezdu cuká v rozmezí 1500 až 2000 otáček.Když je motor zahřátej tak to někdy udělá jen trošku a někdy vůbec.Měl jsem to napojený na pc tam žádná chyba není,motor nehoupe,hezky táhne,prostě jen ten rozjezd je na hovno.Čidlo teploty to nebude,motor když je studený má 1500 ot a po zahřátí 900 takže tam bych chybu neviděl,čidla otáček hřídele a kliky taky ne, a řetez taktéž ne. Snad jen někde špatně zapojený podtlak,že by to přisávalo vzduch a nebo něco s AAC ventilem???

hurá opraveno děkuji všem za rady,bohužel nevím co přesně bylo příčinou,ale vyčistil jsem klapku,podotahoval všechny podtlaky a odpojil a znova připojil AAC ventil. Ale podle mě to byla klapka,někdo tady psal že pokud se klapka nedovře,díky nánosu bordelu,je při jemným přidání plynu nějaký skokový napětí,ne pozvolný a auto začne hupsat,asi to bylo tím.


Odpovědět