Fórum - Téma


N16 - stěrače


Fórum Almera N16 N16 - stěrače

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3

2011-08-17 06:21:37

Ano když to bude o blbostech tak to bude smazáno Nebo když to nepatří k tématu. Nejradši bych smazal i tvůj předchozí příspěvekl, ale zásadně nemažu kritiku na moji osobu, pokud tam nejsou sprostá slova, takže ji tu nechávám, ale pro příště se k těmto věcem vyjadřuj v tématu, které se týká mé osoby - mazači a zamykači, nebo tak ěnjak se to téma jmenuje a druhé téma je Co s Honzou BK.

2012-05-09 17:57:39

Ahoj, ktere je to tedy prosim rele? Na pravem podbehu jsou dve cerne a jedno modre.

2013-02-11 23:02:47

zdravim tě kolego mám tino 2001 a problém stěrače přední proudy do páčky jdou motorek po napojení na prudko na baterku facčí a proud k motorku není nevíš může to být relé? a kde ho najdu a jajou má pozici díky moc

2013-02-12 07:34:44

bohužel spaměti sit o nepamatuju, ale mám dojem že je to jedno z těch černých. Zkuste je přehodit mezi sebou abys zjistil jestli fungují. (když bude jedno špatný, tak nepůjde ta druhá věc na který je druhý relátko. Tak yto může být vadný dráty dole pod chladičem - častá závada, viz jiná diskuze s přesným popisem. odstranění.

2013-02-12 20:55:28

diky za radu po vylučovací metodě jsem nasel ještě další relátka u pojistek A TAM BYL ZAKOPANÝ PES DÍKY ZA TIPY VŠEM ať vám to jezdí radas

2013-02-13 07:30:13

ano te´d když to píšeš, tak jsem si uvědomil, že jsu dva druhy N16. Pokud mají dvě řady relátek na pravým podběhu, je relé stěraču tanm, pokud je jen jedna řada (úzká krabička) je relé stěračů pod palubkou. Už jsem to dlouho nedělal , tak jsem an to zapomně, omlouvám sa za matení.

P_H
2013-08-12 20:15:50

já pro změnu řeším zadní stěrač na N16. Při koupi nešel vůbec, dnes jsem ho rozhejbal, ale řeším problém. Když stírám s ostřikovačem, tak jde normálně po celé dráze. Když ale nechám cyklovač, tak tu svou dráhu jde asi na 6x, vždy po kousku. Relé k tomu mám u motoru vpravo. Může to být pouze tímto relé, nebo je něco špatně i u motorku s převodovkou, že ani neví, kde má skončit na "O" ?

2013-08-13 06:40:42

p_h: je potřeba motorek rozebrat a komplet vyčistit, odbrousut ty nýtky z plechu, sundat plechový víčko, vyndat ozubení a hlavně vyndat osičku stěrače, vše pečlivě vyčistit, hlavně ta osička musí jít zcela volně. Pak místo nýtku vyvrtata a vyřezat závit M4, pak znovu pečlivě vyčistit, aby tam nebyly špony, pak namazat - vevnitř žlutým tukem, na hřídel doporučuji G3 (grafitku) a pak složit a místo nýtků zašroubovat šroubky.

2013-09-08 22:06:11

Zdravím,

mám taky problém se stěrači - zastavují se mi taky občas v různých polohách a to jak v průběhu jednoho cyklu (páčka nahoru), tak při cyklovači. Při stálém stírání jedou OK. Nějak se v těch radách ztrácím, zkoušel jsem přehazovat ty černé (stejné) relátka na pravém podběhu (mám tam dvě řady), chvíli se to zdálo v pořádku, pak se to objevilo zase. Tak nevím, jestli to není tou páčkou, akorát nevím jestli mám tu krátkou tlustou, nebo tu druhou, tedy jestli ji mám zkusit rozebrat a vyčistit ? Přikládám fotku:

dík - broncek

broncek, 2013-09-08 22:06:11 napsal:

Zdravím,

mám taky problém se stěrači - zastavují se mi taky občas v různých polohách a to jak v průběhu jednoho cyklu (páčka nahoru), tak při cyklovači. Při stálém stírání jedou OK. Nějak se v těch radách ztrácím, zkoušel jsem přehazovat ty černé (stejné) relátka na pravém podběhu (mám tam dvě řady), chvíli se to zdálo v pořádku, pak se to objevilo zase. Tak nevím, jestli to není tou páčkou, akorát nevím jestli mám tu krátkou tlustou, nebo tu druhou, tedy jestli ji mám zkusit rozebrat a vyčistit ? Přikládám fotku:

dík - broncek

2015-01-11 11:32:48

broncek: Stejny problem ted resim. Prehodil jsem relatka mezi sebou a stejne.Prosim,jak je to s tou korozi kablu pod chladicem?

2015-01-12 08:03:07

hamar: jestli tu někdo začnete psát o shnilých kablech pod chladičem, tak to budu bez milosti mazat, tak se ani nesnažte to sem psat, je tu o tom jiná diskuze!!

2015-01-12 10:55:39

diky za reakci. Taky jsem si myslel,ze je to ho.... Zkousel jsem znovu relatka striknout WDeckem.Snad ja to vyresene. Jestli muzu jeste jeden dotaz.Pri prehravani CD disku,znacne zahraty disk. Je to bezne?

NO_HITS  
Laďa
2015-01-12 12:01:08

hamar: osle WD je silikonovej olej ktetej na osetrenym povrchu vytváří nevodivej povlak ocisti kontakty technickým lihem nebo cisticem brzd.

2015-01-12 15:34:38

no_hits: kdyz jses t ak chytrej, proc se teda zavada odsranila?

2015-01-12 15:55:56

no_hits: Taky bych Ti doporucoval precist si vice o pouzitelnosti W D

2015-01-12 15:58:14

než Hits začneš oslovovať iných " osel " tak si najprv pozri čo je WD40 - žiaden silikon, to by sa to volalo silikonový olej.... WD40 odpudzuje vodu, či maže neviem, na el. kontakty sú špeci spreje...

2015-01-12 16:44:21

Diky za příspěvek. Titulování bylo nemístné a dotyčnej by si opravdu měl přečíst k čemu slouží WD 40.Přeji Hezký den.

NO_HITS  
Laďa
2015-01-12 17:45:05

Omlouvám se nemyslel jsem to hanlivě, vzpomněl jsem si na jednu českou pohadku. Pamatuju si to že jsem to tam vytvářel. Taky si pamatuju že tim kdosi v praci při sestavování vyrobku očistil kontaktní šrouby . Výrobek pak nejel, na zkušebně zjistili že jsou ty srouby zaizolovany. Po očištění technickym lihem se vyrobek rozjel. Pak se udelal test na přípravku s wd a teorie se potvrdila.

Uvod proc se to zlepšilo je ten ze wd mimo mazivo a ochranný prvky obsahuje i čistidla ale na čištění kontaktu to není optimální. Lepší je ten technickej lih/benzín nebo elektro kontakt sprej. Pokud použiješ wd tak se to po čase zas zhorší


Odpovědět

1  2  3