Fórum - Téma


N16 - přední kotouče


Fórum Almera N16 N16 - přední kotouče

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2009-04-19 16:44:02

Zdravím Vás, potřeboval bych vyměnit přední kotouče na mé Almeře. Náhodou jsem narazil na toto: http://www.aukro.cz/item6...isaan_primera_almera.html

Myslíte, že to půjde ná mé auto? Mám Almeru rv.2001 2.2Di s ABS. A co případně ta značka? Není to nějáký shit?

2009-04-19 18:37:48

co Ti můžu poradit tak jen to aby jsis dal pozor na velikost těch destiček.... U mne byly ty menši, už nevím jaké byly rozměry...

2009-04-19 18:46:13

plevys: Díky za radu, no počkám zda mi tady někdo ze zkušenějších poradí jestli to má stejné rozměry. Ty tam máš také tuto značku-Remsa? Mě by hlavně zajímalo, co je to za značku. Abych si něják nenaběhl

2009-04-19 19:34:11

jo tak to nevím co je to za značku, ale zdá se mi příliš levná... Jen destičky vyjdou kolem 800,- a kotouče jsou kolem 1300,- Já tam mám jen nové destičky starline. A vím že jsem musel pro ně na dvakrát

Ty rozměry nevím jak vymýšlejí protože zadáš svůj typ auta a jim stejně vyjeli delší a kratčí.... Vzhledem k tomu že si o rok starší tak si netroufám říct že máš ty kratší.

2009-04-20 07:50:05

Právě že se mi to zdá také až podezřele levné. Proto se tu ptám, zda má někdo s touto značkou zkušenosti. Rozhodně si totiž nemyslím, že co je drahé to je kvalitní a co je levné to je špatné. Loni jsem měnil zadní kotouče + brzdové desky a v servisu si zato řekli kolem 7tis. Což mi přijde docela dost.

2009-04-20 11:38:54

Tak to je moc! Myslím že když si to koupíš v Autokelly, nebo jim podobným obchodě tak to budeš mít pořád levnější než těch 7000,- A myslím, že se potom ani nebudeš muset strachovat, zda jsi koupil dobře...

2009-04-20 12:51:23

To si myslím také. Navíc zadek by měl být levnější než předek (si teda myslím). To kde bych koupil set od jiného výrobce není problém. Ale furt by mě zajímal názor někoho kdo přišel do styku s tímto výrobcem - REMSA. Prý to nění žádný shit z Polska či Číny. Je to zřejmě nějáký výrobce ze Španělska. Ale kvalita ..... nevím, no.

2009-04-20 13:06:16

tady jsem Ti našel na googlu odkaz. http://stekly.wz.cz/brzdy.html

A tady máš zkušenost jednoho uživatele:

,,Desky REMSA, martin: supr brzdi, dokud se to trochu nezahreje-tim myslim ostrejsi przdeni z krapet vyssi rychlosti, staci jednou. pak uz to je o poznani horsi. ale je to popularni u servisaku, je to zkoro zadara,hodne mekky, takze to nepiska a svinsky spini kola. celkove docela srac desky-muj nazor a zkusenost"

A ještě tady: http://www.tuningklub.sk/...zok-brzdy/forum10715.html

2009-04-20 13:25:47

plevys: Seš moc hodnej, díky moc! Takže asi nebrat. No pořeším to teda asi jinou značkou.

Nějákej tip?

2009-04-20 13:53:38

tip... zlatá střední cesta.... Tady se už hodněkrát probíralo jaké brzdy atd. Určitě tady něco najdeš...

2009-04-21 14:29:17

Remsy mám na předku, dávali je tam v Německu, tak jsem si pochvaloval, že se nemusím o destičky starat a když jsem na ně minulý týden mrknul, tak jsem nevěřil, že můžou být po 15 tis. tak opotřebované a to jezdím většinou trasy 20 km a nejezdím jako prase. Hliníky bych mohl pucovat každej druhej den, teď už je to trošku lepší, ale ze začátku to fakt hodně špinilo. Občas už i pískají, takže směs nebude kdovíco. Když jsem chtěl opravdu rychle zastavit a bez blokování kol, tak jsem se do toho musel víc opřít, protože zahříváním dost vadly. Když jsem na to dupnul, tak se kola samozřejmě zablokovala, ale takové to postupné brždění až do blokace kol se moc nedařilo. Ale za studena v pohodě, jenomže to asi všechny. Osobně bych je nebral, nevím kolik stojí, ale nebude to takový cenový rozdíl, aby stál za to.

2009-04-21 17:35:41

Je dosti vidět rozdíl v brždění když se na almeru nasadí třeba Brembo s frézovanýma drážkama nebo těma brtanýma dírkama? Popravdě , ani nevím na co tam ty díry popř zářezy jsou.

2009-04-21 17:49:03

rozdiel tam nie je až taký rapídny, skôr by si cítil rozdiel medzi OEM kotúčom a dierovaným Brembom. Ja som teraz dával EBC na predok aj zadok a aj keď si ešte úplne nesadli, cítim ten rozdiel už teraz, je to iná zmes, sú "výkonnejšie".

dierky na kotúčoch sú na chladenie a zárezy na odvod plynov pri brzdení, ciže v podstate tiež na chladenie a aj čistenie

2009-04-21 21:52:16

Dobře tohle jsem pochopil , a vyplatí se tedy investovat do takovýchto brzd když to valím jen na 1,4 motoru? Dosti uvažuji o Brembo. Jsou hezké , cenově si né moc příznivé, ale zase by mohli vydržet. Jinač které tedy koupit? Dírované nebo frézované s podélnými čárami ?

2009-04-21 22:01:16

či je to na 1,4 alebo 2,0 je jedno, lebo brzdiť sa musí a je to základ

určite budú výkonnejšie, ale koľko si ochotný investovať je na tebe, tým pádom by som rozmýšľal aj podľa toho. k tomu by som pozrel aj dáke lepšie platničky

2009-04-21 22:06:18

určitě . Kdybych to měnil, tak jdu do kompletu, ne jen do kotoučů. jakmile odmaturuji ,tak jdu do toho..uvažuju tak o časte max 10 000 za komplet na všecky 4 kola . Vejdu se ?Když né Brembo tak něco podobného . Dají se tam dát i větší kotouče a čelisti ?

2009-04-21 22:11:30

v rámci možností sa dá všetko, ale určite sa potom nevlezieš do 10.000

my sme teraz robili veľkú objednávku na EBC, komplet set predok+zadok aj s dvoma sadami platničiek ma vyšiel aj s dopravou na cca 13200 českých

2009-04-21 22:18:37

no ...to nevypadá špatně. Ale uvidíme jak to bude vypadat v létě. každopádně , chci něco na podvozek přeci jenom . Už jsem párkrát brzdil ostře

2009-04-21 22:57:21

A propo když už se to tady tak rozjelo....

co byste mi doporučili na N16 2.2Di s ABS na předek. Kotouče už sou na výměnu a destičky sou tak lehce za polovinou. Ale chci vyměnit předek komplet (tj. kotouče + desky)

2009-04-21 23:07:06

tak ak plánuješ meniť kotúče, platničky by som riešil automaticky. skôr sa spýtam, či máš v pláne zvyšovať účinnosť bŕzd, alebo stačia dáke Brembo OEM a napríklad ATE platničky...


Odpovědět

1  2