Fórum - Téma


N16 - potkávací světla - nastavení


Fórum Almera N16 N16 - potkávací světla - nastavení

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1 ......... 5  6  7  8  9

2008-11-21 23:53:29

alesh pracujes v nastrojarni? teda neviem ci som dal spravny vyraz ale tam kde sa forma (napr. pre plast) da vyrobit podla CAD data a ste schopny aj lisovat tieto diely?

2008-11-22 09:53:56

miskus: poslal jsem ti poštu

2008-11-22 18:42:48

Ja mám sousedy Rumuny a ty jsou radi, že maji na vlak...

Ale jinak máme doma Fiat Uno a jezdi bez závad a neni schnilej:) Byli jsme snim nekolikrat na dovče v Rakousku v Alpách

Abych neodskakoval od tématu. Chtěl jsem se zeptat, jaký rozdíl je mezi xenonem a bixenonem. Předpokládám že bixenon svítí ještě víc...

2008-11-23 21:54:19

Bixenonu je uplne jedno jestli chrape s H4 nebo H7 ....zatimco normalni xenon spi pouze ajenom s H4 (proste je jen tak trosku BI :-D )

2008-11-23 23:05:35

V podstatě je to tak a krásně vysvětleno Teď mi vrtá hlavou jestli to není naopak...? No snadne?

2008-11-24 18:34:48

Opět ahoj všichni, sorry, že se ještě vracím k tématu ale...Rád bych uzavřel ( alespoň z mojí strany ) tuto žárovkovou smršt, kterou rozpoutal SAFPET ( byl na mojí straně a tak jej zdravím o to víc ) . Dnes jsem si nechal udělat u Renaultu akční prohlídku před zimou + seřízení světel za 198 Kč ( mimochodem berou všechny značky a já to mám k nejbližšímu servisu Nissan skoro 70 Km ). Když jsem šel auto přebírat, tak jsem si připadal jako debil, měl jsem oboje žárovky obráceně ( bodejť by nesvítily špatně ). Takže jsem podle ALESHE skutečně Austaralan, dával jsem je tam totiž přesně jak názorně vyfotil ZDENO ! Myslím, že ty fotky jsou na straně 2 a nebo 3 této diskuze...

No konečně mi teď ty moje OSRAM SILVERSTAR svítí jak mají Už nikdy je nedám obráceně - přísahám .

Tolik tedy k tématu, já už svítím fantasticky a VY?? Všichni se mějte. Franta

2008-11-24 19:10:42

dobré..jen se divím, že ty členi od renaultu na to přišli

2008-11-24 19:54:37

fave2 : Také tě zdravím a teď jsem trochu mimo.....

Já dal žárovky jak psali kluci - camprdlíkem dolů a již svítí dobře a neoslňují. Dle toho co píšeš ty, je ale mám obráceně.

Tak asi jeden z nás má Almeru Australské verze

2008-11-25 07:21:11

H4 jednoznačně tak jak je to na obrázku. prostředním konektorem nahoru, dole volno opačně tam ani nejdou, to dokážou jen "odborníci" !

2008-11-25 08:18:10

HonzaBK: No no no, abych se neurazil

H7 má ale jen jeden camfrdlík. A ten já mám směrem dolů. Teď mi to svítí dobře a neoslňuje. Ale to je asi zase špatně, že?

2008-11-25 10:17:48

Ja když dam H7 do světla tak tam pasuje použe čamprdlikem dolu. Když ji tam dam jinak, tak tam dost dobře nepasuje.

2008-11-25 11:28:19

Segouš: No tak to jsme teda dva (mimochodem, máš moc pěknou barvu Almerky )

Kdo se knám přidá? Myslím tím, kdo má camfrdlík dolů

2008-11-25 12:05:09

Já nemám vůbec

2008-11-25 13:48:04

Z převrácení H4 si nic nedělej, alespoň je vidět, že jsi tvořivý člověk...

Kdyby měl někdo pochybnosti o tom jak má namontované H4 žárovky tak stačí večer najet předkem auta kousek od nějaké stěny (nebo vrat) a rozsvítit potkávačky. Na stěně pak uvidíte obrazec světla(dole) a stínu(nahoře) nad středem světlometu. Obrazec musí (z pohledu řidiče) mít hranici světla a stínu vodorovnou vlevo a v pravo od středu světlometu ubíhat směrem nahoru pod zhruba 20° (to meřit nemusíte). Jakkoliv jinak je to špatně. (tohle samozdřejmě platí ať svítíte jakoukoli žárovkou nebo výbojkou)

V zemích s levostraným provozem např Anglie (tj. všude tam kde se hitler nedostal) je hranice světla a stínu pod tím 20° úhlem přesně na opačnou stranu (tj. vlevo) - takže bacha na světlomety z Anglických aut

Ještě jedna zajímavost, v Americe mají oblast světla a stínu bez té 20 stupňové vyfikundace, takže dávejte bacha i na světla z aut dovezených ze spokojených států amerických.

Hnanici světla a stínu u H4 žárovek nedělají optické plochy reflektoru nebo profilovalé sklo, ale právě to plechové stínítko na vlákně žárovky.

2008-11-25 13:56:31

škoda, že diskuze je o H7

Chlapi vy mě snad donutíte vlízt do garáže a omrknout, jak to tam mám

Pokud se zadaří dám vědět..domu jezdím totiž za tmy

2008-11-25 14:04:31

Co je xenon a bi-xenon....

U klasického xenonu se zapnou světla tlumená (xenonová výbojka) a pokud je potřeba zapnout dálkáče, tak se rozsvítí extra relektor s třeba H7 žárovkou. Pak tedy svítí jak xenon tak halohenová žárovka.

U Bi-Xenonu, jako zdroj světla pro tlumené i dálkové světlo slouží jedna a ta samá výbojka. Uvnitř světla to vypadá násletovně, je parabola (ocelová nebo hliníková), před ní je taková ta čočka, v parabole je napevno umístěná xenonová výbojka. Mezi výbojkou a čočkou je umístěna clonka (ta svým stíněním vytváří hranici světla a stínu). Takhle to funguje jako potkávačky. Když je třeba zapnout dálkové, clonka se pomocí elektromagnetu sklopí, a světlo valí naplno.

2008-11-25 14:10:15

Santi nemáš tam náhodou ještě lucerny?

2008-11-25 18:02:05

ty tam má puczmeloun pučený od broučků

2008-11-25 19:40:59

Santi: Tak už si koukl, kde máš camfrdlíka?

2008-11-27 15:18:04

Ahojky přátelé, tak jsem to nafotil a přidávám ke svému předchozímu příspěvku. Přímo ze servisu ( i když Renault ), seřízená, nastavená. Mám H7 OSRAM SILVER Star a teď pozóóór, camprlík je nahoře!! ( snad jsem neotočil fotku . Tak nevím, jedno je jasné, svítilo to blbě a teď dobře, takže nemám důvod nevěřit, že je to špatně.

Co Vy na to , jak ukončíme capmrlíkovou diskuzi ?

Zdravím všechny, ať už s camprlíkem nahoru, či dolů...Franta


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9