Fórum - Téma


N16 po startu 5s a chcípne


Fórum Almera N16 N16 po startu 5s a chcípne

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2014-07-30 08:50:40

Ahoj, moc prosím o radu. U N16 rv2000 1,5 66kW když nastartuju úplně studený auto, tak motor se roztočí, ale má tendenci chcípnout. Trvá to vždy jen tak 5 vteřin při kterých skomírá, pak se buď normálně zvednou otáčky a vše je naprosto ok, nebo chcípne. Když chcípne a nastartuju podruhé tak je vše bez problému, stejně tak při trochu zahřátým motoru už nic nepozoruju. Mám trochu podezření na klapku vzduchu, že než se pustí "sytič" tak se stim pere. Vzduchový filtr bych vyloučil, zkusil jsem startovat i bez něj a je to stejný. Snímače vačky byly měněny při svolávací akci, před časem byla měněna váha vzduchu a druhá lambda sonda ale ok. Asi nechám vyčistit to sání vzduchu. Nevíte někdo co by to mohlo být? Díky moc

2014-07-30 13:33:51

Nemohl by to být ten malý elektromotorek co stím hýbe?

2014-07-30 15:17:50

napojit na diagnostiku, však ona něco ukáže!!

2014-08-06 08:36:46

Auto jsem měl v pátek v servisu, kde vyčistili klapku a údajně kontrolovali funkci motorku pro její ovládání. Faktem je, že auto jede hned podstatně líp, jediné co zůstalo je problém s prvním startem. Ještě mě napadá, jestli to nemůže nějak souviset s namontovaným pohonem na LPG, ale to jsem zkoušel odstavit a situace je stejná. Než pojedu znova do servisu, abych jim to tam nechal přes noc na vychladnutí, chtěl bych vyzkoušet návod který jsem tu nalezl na "restart" klapky vzduchu. Je to opravdu tak, že po určutých časech odpojuju mínus baterie při ZAPNUTÉM zapalování? Nevytáhnu oblouk? Děkuju

2014-08-06 08:40:07

Ještě video ze startu za studena

VIDEO0008

start nissan almera

2014-09-04 16:30:11

Tak nové poznatky: Auto měli ve dvou servisech na Nissan, jeden v Michli, druhý Auto Palace Spořilov. Podle všech, je to v nastavení škrtící klapky. Oba servisy jí údajně vyčistili a nastavili přes diagnostiku. Výsledek - auto stále nestartuje. Tak bádám dál. Na förech jsem se dočetl, že u aut s LPG by mělo být v nádrži více benzínu, jelikož čerpadlo stále běží a když je tam méně, tak se nechladí. To by mohlo mít následek malého tlaku. Mám dotaz: není tam někde nějaký regulátor tlaku benzínu, který spíná čerpadlo při jeho poklesu? Zdá se mi, že slyším, pokud je to čerpadlo, že občas při otočení klíčku jde a pak zase ne. Jinak další moje úvaha je, že je špatné teplotní čidlo v motoru, které si může myslet, že je větší teplota a nedá tak povel pro "sytič". Jelikož nemám diagnostiku na zjištění měřené teploty, obložil jsem škrtící klapku a pak to, co si myslím, že je nějaký teploměr hned na začátku sání vzduch pytlíky s ledem. Může mi prosím někdo napsat, k čemu tento "teploměr" slouží zkusil jsem ho odpojit a nic se neděje, má cca 0,8KOhmu? Neví prosím někdo, kde jsou umístěna teplotní čidla u N16? Výsledek: s dotankovaným benzínem a zaledovanýma čidlama startuje! Budu testovat dál.

2014-12-29 09:39:54

Tak problém je zdá se jednoduchý... Když mám více než polovinu benzínu v nádrži, startuje normálně, když je tam méně, tak se to stupňuje. Čerpadlo funguje, když jsem ho měl venku, nic zvláštního jsem nenašel. Podle mě je tam opotřebovaná nějaká ta vrtulka co čerpá benzín, že nevytvoří takový tlak. Asi budu muset koupit celé čerpadlo z nějakého vrakoviště. Nenapadá vás k tomu něco? Moc děkuju a přeju vše nejlepší do nového roku

2014-12-29 09:57:18

m.novot: Trochu sa vratim naspet k tomu teplomeru ,sytič riadi teplomer dvojpinovy na hlave motoru ten čo je pred sanim snima teplotu vzduchu privadzaneho do motoru.čerpadlo v nadrži može byt poškodene- zodrate a nemože vyvinut požadovany tlak ale tiež časty problem je podtlakovy ventil na hrazde,-maličky membranovy ventil ovladany podtlakom,ktory mechanicky reguluje tlak v hrazde.

2014-12-29 10:53:11

sjaro: děkuju moc, o podtlakovem ventilu jsem nevěděl. Jen si myslím, že větší pravděpodobnost se mi zdá přidřené čerpadlo, vzhledem k závislosti na množství benzínu, nebo se pletu?

2014-12-29 11:03:36

m.novot: Nemaš pripchaty privod do nadoby čerpadla ?

2014-12-29 11:09:16

m.novot: Pre istotu si skontroluj aj hadičky na podtlak okolo motoru.Ak je zasobnik podtlaku rano bez podtlaku tak je to niekde derave.,

2014-12-29 11:13:02

sjaro: teoreticky je to možné, sice jsem to měl celé venku, ale nic zvláštního jsem nenašel. Je pravda, že nevim ani kde hledat, a více jsem to nerozebíral, protože bych už to asi ani nesložil. Myslím si, že pro nasávání benzínu do toho koše s čerpadlem slouží jen taková malá skulinka úplně u dna z boku a ta viditelně ucpaná nebyla.

2014-12-29 11:17:54

s podtlakem by to možné bylo, dá se to nějak zkontrolovat než jen hledat díru? Zůstává tedy někde podtlak trvale a když bych odpojil třeba nějakou hadičku tak si při zasyčení natáhne vzduch?

2015-01-02 08:25:19

A není náhodou čerpadlo v nádrži uvolněno z nádrže a jen tak tam plave?? Taky už senám to stalo.

2015-01-02 08:38:26

honzabk: kdepak, už jsem to měl dvakrát venku

2015-01-08 00:01:32

m.novot: S největší pravděpodobností máš zanesené benzínové vstřikovače od zbytků LPG.Je to problém všech značek,pokud jsou vstřiky LPG namontovány nesprávně.Problém vzniká jen při startování studeného motoru neboť ty usazeniny zpožďují benzínové vstřikovače.Takže,bud dát vstřikovače odborně vyčistit nebo zkusit nějakou dobu jezdit na benzín s přídavkem čistícího prostředku.(VIF).Ale je to závod na delší trat,ale tím se nevyřeší zdroj potíží.

2015-02-18 09:27:48

miroslav: Děkuju moc za radu, něco by na tom být mohlo. Jen tedy nechápu, proč když mám víc jak cca polovinu nádrže benzínu, tak nic nepozoruju a všechno je vpohodě.

2015-10-16 16:51:33

Přátelé kamarádi... tak už startuje... postup byl zdlouhavý - 2x čištění škrtící klapky s váhou vcduchu, hledání netěsnosti na podtlaku, 2x přenastavení parametrů LPG,váměna benzínového čerpadla a podtlakového ventilu... a nic nepomohlo. Nakonec jsem se zbavil všeho benzínu, natankoval a teď dobrý - takže jsem někde natankoval fakt asi dost velkej humus, kterej se nenaředil ani po asi šesti nádržích, fakt to nechápu. Jen jak je to studený, tak trochu poškubává, jako kdyby spínal a vypínal sytič, nebo je tam ještě nějakej bynec.

2015-10-19 07:24:08

m.novot: nevěřím, po 6 nádržích tam žádnej původní už určitě není, nebo tak minimum že to nemůže ovlivnit chod motoru. Uvidíme za pár dní - po najetí x km a několika tankování, zda jsi to odstranil, já myslím že ne!

2016-01-03 17:56:09

honzabk: Tak jsi měl pravdu, sice to trvalo, ale vrátilo se to... Takže bych to asi tipoval na zadělaný benzínový vstřiky od LPG. Nemáte někdo zkušenost kde by se daly nechat vyčistit nejlépe v okolí prahy? Díky moc


Odpovědět