Fórum - Téma


N16 - olej pod vanou


Fórum Almera N15 N16 - olej pod vanou

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2007-11-10 15:07:26

No duffi vítej v klubu.Prostě a zkrátka Almera hnije už i na obrázku.

To Miskus.O starším autě moc nemluv,mám v garáži Mercedes Benz z roku 77.Před rokem dostal nový lak a vyvařily se lemy dvou dveří a to je všechno.Jinak výfuk až na koncový díl je originál.Mimo jiné auto má najeto 495 tisíc.Tak mě prosím tě nepředhazuj starý auta a přiznej si že i Logan má lepší antikorozní ochranu než Almera.

2007-11-10 18:29:53

Někdy mi připadá, že "nekvalita"(nekvalita je v uvozovkách!) takměř všech aut vyráběných po roce + - 2000 je jakýmsi marketingovým tahem automobilek, jejichž zájmem jsou co nejmenší náklady a největší prodej. Životnost auta 5-6 let a koupit nové. Doba "držáků" klapajících 20 let bez poruch je asi nenávratně pryč. Nu co se dá dělat,nová doba.

2007-11-11 01:08:51

to je blbost s tym ze stare auta su kvalitne a nove su nahovno. Ked je rec o korozii prave vacsina novych aut este ked sa predava ako ojazdena (po trocjh az piatich rokoch ako to robi vacsina ludi co ich vyuziva na firemne ucely) ani nezacala korodovat, zato auta starsie ci uz to boli Skody 105-125, Favority, Felicie, alebo ine znacky z toho obdobia ako praev VW group auta az do roku 97 hnili rovnako - vela. Mna hrdza na aute tiez stve a take auto co by hnilo uz viditelne na kasni by som hned predal. Iste najdu sa auta ktore trochu nedoriesili v tomto smere ani do dnes Napr. Mondea ktrore prave koncia su sice super auta podvozkovo ale neni vobec rarita vidiet na 2-5rocnom aute ktore dost najazdilo ohnite rohy dveri a podbehy. Preto vsak by som si stale Mondeo kludne kupil zvacsa sa to da udrzat na rozumnej miere spravou udrzbou. Pravda neni to dokonalost a dobry pocit ked tak auto vyzera zospodu, ale pokial ta hrdza neni vidiet zvonku na kasni a podbehoch nie su spomenute casti nijak kriticke. naopak co som pozeral napr BMV E39 (predposledna 5-kova rada) z roku 2000 a najazdenych snad pol milona km to auto malo dokonca 99% podvozkovych skrutiek, ramien absolutne cistych bez stopy korozie ale bolo to predsa len trochu drahsie auto ako N16 N16 je typicky priklad sice pekneho a technicky celkom ok auta, ale zamerom vyrobcu bolo za minimalne naklady urobit vela muziky a kvantum ich predat s minimalnymi nakladmi. Predsa len to bolo postavene ako konkurent 4-koveho golfa a ten s vybavou a motorizaciou co mala N16 stal dost viac

2007-11-11 20:41:41

fakt zalezi co pouzije vyrobca. mi pouzivame skrutky pre ford ktore by mali vydrzat 240 h v slanej komore do cervenej korozii a do bielej 120 (zinkova) ale nakup zohnal spanielsku firmu cez madarskeho predavajuceho pri com sa to vyraba v cine aa i ked bolo cosi deklarovane tak uz po 100 hodinach boli v 2 z 5 v cervenej korozii.

ja osobne som nas.. ze n16 nema stavitelne napravy (ako sunny) ale vyrobcovia sa snazia vyrobit auto ktore je blbu vzdorne co najmenej servisnych ukonov atd to vsetko vedie k tomu ze do aut lejeme oleje tzv long life atd.

nic v zlom ale doba je fakt konzumna. cize auto na par rokov min 10. staci sa pozriet ake cykly su medzi jednotlivymi verziami a dam ruku do ohna ze 5-10 je to urcite.

takze hlavu hore mna ta korozia tiez se... pretoze sa objavila na par miestach kde by som to na auto 7 rocne necakal zvlast ked do toho auta davam take peniaze. takze par miest kde to hrdzavie odfotim aby ste mali jasno, no zivot ide dalej


Odpovědět

1  2