Fórum - Téma


N16 - olej pod vanou


Fórum Almera N15 N16 - olej pod vanou

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2007-11-05 09:23:44

Vypadaj všechny Almery zespod takhle ? Je to rok 2000 a má najeto poctivých 100 000km je to 1,8 16V Benzín. Co to je za olejovou skvrnu ???? Takhle nevypadá ani moje stara N15 a to má najeto 98 000km asi bych teda v tomhle případě opravdu zvažoval jestli si koupit novější model Almery . Myslíte si že je to nějaký problém u N16 ? Nebo je to klasika že to začíná vypadat jako u Starý škody 120 ??? To rezavý výfukový potrubí mě ani nepřekvapuje to tu už někdo ukazoval a dokonce už i při menších kilometrech než je stav této Almery.

N16
Honza 23
2007-11-05 10:17:15

Tak to je mazec ,zřejmě ůnik oleje z převodovky a ta rez,to jsem ještě neviděl,schválně někdy vyfotím mou N16 zespodu 118 000km,je pravda že 1x za rok nechám umýt podvozek a proto je asi jako nová.

2007-11-05 21:07:03

já mám čisto tahle paní byla asi dost potrápená

2007-11-05 21:22:03

ja mam okolo prevodovky pekne cisto a sucho. jedine od oleja je blok motor ako vzdy vykrutim olejovy filter tak mi olej stecie po bloku

inak nic co sa tyka korozie vyfuku atd hmm asi cakate zazraky ale take veci ako 240 hodin v slanej komore vydrzia skoro kazde skrutky(do cervenej korozie) tak si zratajte ako dlho sa tam kvasia vase skrutky a nehovorim plechy namahne teplom.

ved necakajte ze to vydrzi ako nerez. biznis je biznis

2007-11-05 22:18:42

Korozi mám podobnou, možná větší a olej mi taky teče - někde od vakuový pumpy, ne z převodovky.

Dneska mi navíc asi zas odešla váha vzduchu - auto najednou v kopci doslova zvadlo, ani po rovině něchtělo jet víc jak 100. Po odpojení váhy zas lítá dobře, ale mám pocit že míň než s funkční váhou. Váhu jsem kupoval novou před půl rokem . Stála 2500

Mám N16 2,2Di

2007-11-05 22:21:04

nemyslis nahodou lambdu????

2007-11-05 22:26:40

Lambdu nemám, mám diesla. Je to skutečne váha vzduchu

2007-11-05 22:28:30

Třeba není kaput, třeba jenom ztratila někde kontakt. Pokles výkonu - a to dost razantní - mě potkal při předjíždění do kopce. Po dojetí na parkoviště a odpojení váhy auto zas jede

2007-11-06 07:21:42

moze to byt aj nevhodnym prevodovym olejom. Tam dole v tych miestach z boku je vypustaci srob prevodoveho oleja. Mozno netesni iba tento srob a priesaky sa takto "rozliezli".

S mojou almerie sme oslavili 180.000 km pred par dnami a moja prevodovka je sucha. Foto profil.

2007-11-06 08:11:59

JO jo příčin je mnoho proč tam ta skvrna je . Chtěl jsem se Vás zeptat Kde najdu tu Váhu vzduchu u N 15 ? Auto taky někdy přestává samo jet když sešlápnu plyn tak to docela dost trva než se to rozjede a pak se to zas rozjede jak šílený vyměnil jsem i palivový filtr a olej jsem měnil tak nedávno .Tím palivovým filtrem to tomu trrochu pomohlo ale pak se to zacalo znovu objevovat. A ještě jeden dotaz měla by být nějaká vůle v plynovém pedálu ??? Když se dotknu pedálu a chci ho sešlápnout tak je tam takový 3cm vůle mezi tím než začnu mačkat plynový pedál.

2007-11-06 17:59:48

Prostě a zkrátka je Almera sfušovaný auto.Játed nedávnosrazil srnku,škoda né moc velká ale po sundání předního nárazníku a pravýho blatníku jsem byl zdrcen rzí která nahlodávala veškeré sváry,šroubky,lemy.Technika je dobrá,ale antikorozní ochrana je horší než u LOGANA.

A výfuk? no mám rok 2003 s 70 tisíci kilometrama ale tak schnilej výfuk jsem neměl ani na 20 let starým subaru.Kdyby byl schnilej aspon konec tak to pochopím,ale vlnovec,přední paroží a katalizátor nechápu.

2007-11-06 18:25:23

Riddick: Váha vzduchu je pod vzduchovým filtrem se škrtící klapkou, vede do ní hrdlo sání - když sundáš víko tělesa filtru,vlevo je sací hrdlo se síťkou - pod ní vidíš vlastní váhu (dva tenký drátky v kruhovém otvoru tělesa škrtící klapky ).Zvenku k ní vedou dráty, když odpojíš konektor a povolíš 3 šrouby toho plastového krytu (obdélník s nápisy Nissan a Hitachi),můžeš ji vytáhnout ven.

Lanko plynu se seřizuje tak,aby po úplném sešlápnutí plynového pedálu byla vačka škrtící klapky otevřená až k uzávěru.Pokud nedosáhne,musíš lanko přitáhnout (příliš volné),pokud dosáhne předtím,než je pedál úplně sešlápnutý,musíš povolit.

2007-11-07 07:12:28

Ja mam najeto cerstvych 90tis a mam zatím cisto

2007-11-07 07:24:15

kozejk si delas prdel mozes mi povedat material z coho je vyrobene vyfukove parozie? jedina funkcia na tomto diele je odvod spalin a to plni za to ze je to hrdzave to moze len to ze mozno na to nedali nejaku farbu ale tak sa setri normalne.

co sa tyka vlnovca. myslim si ze ten ma tiez pravo sa porucat po par zimach a napr 100 000km.

a ak cosi vydrzalo na subaru tak chod spat do subaru. setrit na autach sa zacalo urcite z 2 dovodov

kupujuci pindaju ze je to drahe, alebo automobilky chcu velke zisky (casto oboje naraz)

nech sa paci toyota, lexus alebo inaksie znacky tam mozno tak vela hrdze nebude

2007-11-07 17:35:27

to miskus.

No neboj že kdyby mě ta almera jako bejvalý firemní auto nestálo 50 tisíc,že bych jezdil s nissanem.Vím že se říká že koho chleba jíš,toho písen spívej,ale ruku na srdce,golf 1 má lepší antikorozní úpravu než nová almera.Jinak aby jsi si nemyslel,moje auto prochází každý rok servisem tak jak má,každý rok dělám dutiny voskem,takže to žádná past není.

Prostě a zkrátka,poslední kvalitní auta od nissanu byl Lauer a starej Patrol.

2007-11-07 20:29:34

Jo jo. Všechny auta už stojí za ho.... Poslední kvalitní auto byl President co stojí v Tatrováckým muzeu v Kopřivnici I když taky už nic moc Parní stroj to byla kvalita On i ten parní stroj měl mouchy Co tak žebřiňák to je vono Jenom aby ho nedej bože nedělal Renault

2007-11-07 22:27:36

pavle renault dělá jenom žebřiňáky

2007-11-07 23:10:14

Nevím kluci,, Je to všecko zlodějina ... Lidi škubou kde možou a čím víc mají tím jsou horší S tím renaultem je to pravda ,,, Kvalita nissanu šla do tramtárie to čtu kde jen se dá ... naopak renaultáci možou mít radost ,, konečně se prej trochu dali dohromady. Podle mě je to vše způsobené tím , že se přibližujeme americe a auta pro nás začínají být jen kus spotřebního zboží ,,, což pro srdcaře a milovníky znamená , že bud to musí začít krást aby měli miliony na pořádné auto ,,, a nebo mají hold smůlu ,,,

2007-11-09 07:34:22

korozia nekorozia auto je len prostriedok ked hrdzavie tak hrdzavie ak chces aby nehrdzavelo kup auto z nereze (GMC) alebo nejake hlinik karbon vsetko ostatne hrdzavie a pomoze tomu len proti korozna ochrana. a kedze kedysi sa japonci chceli dostat na trh tak bola dobra no postupom casu vramci setrenia ubudalo dalsia vec ceny vsetkych casti rastli a ked chcu mat zisky niekde sa skrtat musi. s tym si jednoducho nepomozes. takze volba je ak sa ti nepaci auto kvoli tomu ze vyfukove parozie je hrdzave alebo nedaj boze vlnovec(ktory by sa mal tiez raz za cas vymienat) odhrdzavie tak auto predaj a kup si nove. vlnovec nie je tak drahy a vymenit ho je robota na den parozie to mozes akurat nastriekat a vsetko ostatne ak hrdzavie a plni funkciu je v pohode ak uz zasahuje nosne cati verim tomu ze auto uz bude mat dost toho za sebou.

takze este dalsia volba kup si starsie ktore este furt nehrdzavie

2007-11-09 20:21:18

Dnes bola moja Almusa na zdvihaku a mal som si ju moznost kompletne pozriet zo spodu.....komplet cele vyfukove potrubie je hrdzave - od zvodov az po koncovy tlmic....auto ma najazdenych 55000km rok vyroby 2002 - v zime jazdene len obcas. Keby som si nechcel na jar dat nove nerezove zvody a potrubie tak by ma to veru dost sralo


Odpovědět

1  2