Fórum - Téma


N16 - hustění pneumatik 195/50R15


Fórum Almera N16 N16 - hustění pneumatik 195/50R15

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2009-09-05 08:17:35

Ahojky chtěl sem se Vás zeptat jestli nevíte nakolik foukat rozměr 195/50 15 tak aby se náhodou třeba po stranách nesjížděli koupil sem new pneu tak bych je nerad po několika Km odrovnal.Předchozímu majiteli se to docela dobře podařilo a v servisu na gumárně mi řekli že je to spatným foukáním gum zatím mi to nafoukli na 2,3 není to málo nebo moc ? Díky za radu.

2009-09-05 08:31:23

Já tam tlačím 2,1 na všech čtyřech a do letních jen a pouze dusík.

2009-09-05 11:07:31

Martinkůůů a to máš stejný rozměr pneu? a včem zpočívá výhoda Dusíku oproti normál vzduchu ?

2009-09-05 11:16:24

Neutíká a neohřívá se jako vzduch v pneu při jízdě tudíž by se pneu neměli tolik ohřívat a s nižuje se opotřebování.Existuje na to x teorií a ne každý s tím souhlasí Ale je fakt, že gumy nahuštěné dusíkem nemusím vůbec dopouštět

Jinak tuším, že N16 má údaje o huštění na prostředním sloupku na straně řidiče..

2009-09-05 11:32:27

To sice ma ale je to tam podle lidí a navíc to není s tímhle rozměrem pneu co mám. tam je myslím 195/60 15 nebo dokonce 65 .

2009-09-05 11:39:01

Tady něco máš..

http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=60049

Podle mě 2,1-2,3 tím nic nezkazíš

2009-09-05 12:32:55

Dobrá ukecali jste mě 2,2 díky za rady oběma.

2009-09-05 13:29:21

Dle katalogu Michelin. Doporučené pneu pro NISSAN Almera 1,5 2001 je 195/60 15 88H. Hustění normální provoz př. i zad. 2,0 bar . Max. zatížení nebo dálniční provoz př. 2,2 zad. 2,3 bar. To je dopručení výrobce pneu pro tento konkrétní typ vozu. .

2009-09-05 20:10:31

Pavle díky ale já nemám ani Michelin a ani rozměr 195/60 15 88h ale tak pro někoho kdo je má tak si to tu může přečíst.

2009-09-07 18:47:36

A jinak Marku, pokud se rozhodneš pro dusík, což Ti zatíží kapsu 8.-Kč / kolo tak až budeš někdy "dofukovat" jen a pouze dusíkem, ale já osobně nemám problem s unikem jak správně říká Santi. Vzduchem by jsi celou náplň znehodnotil !!

ker
2009-09-07 19:35:49

Nějakej vzduch v pneu vždy zůstane,to bys musel dát do vakuový komory a pak tam pustit dusík,takže nějaký nenší dohuštění nebude mít na funkci (zootechnika )takovej vliv

2009-09-07 20:54:16

Foukám všechny kola na 2,2 speciální směsí 78% dusíku, 21% kyslíku, 1% jiné plyny a taktéž jsem neměl nikdy s únikem problém. Doporučuji

2009-09-07 21:10:00

Jiřina: taky jsem tu směs objevil a zjistil jsem, že mi stačí dohustit každou sadu jednou před sezónou!

Nejdřív jsem pro ni jezdil k jedné vyhlášené plnicí stanici kousek od nás, ale pak jsem se práskl přes kapsu a pořídil si vlastní až do garáže!

ker
2009-09-07 21:35:58

Já osobně používám tuto směs plynů

dusík N2 78,084

kyslík O2 20,948

argon Ar 0,934

oxid uhličitý CO2 0,031

neon Ne 0,001 818

hélium He 0,000 524

metan CH4 0,000 200

krypton Kr 0,000 114

vodík H2 0,000 050

oxid dusný N2O 0,000 050

xenon Xe 0,000 009

oxid siřičitý SO2 0 až 0,000 100

ozón O3 0 až 0,000 007

oxid dusičitý NO2 0 až 0,000 002

P.S.a zvláště při ůplnku je opravdu špičková

2009-09-07 21:40:28

a ještě stopové prvky maziv z kompresoru a zkondenzovaná vzdušná vlhkost

2009-09-07 21:42:27

Medvěd: tak to jseš frajer :-D

2009-09-07 21:51:40

Ale jaký furt maziva z kompresoru - ty snad vůbec nesleduješ technologický pokrok?

2009-09-07 22:02:10

Jen při montáži pneu si nesmí mechanik pšouknout, tím je složení plynné náplně znehodnoceno navždy .A nedej Bože dojde-li při tom navíc k úniku .

2009-09-07 22:06:57

pavel53:

(jsem si tu situaci představil v reálu a málem jsem se smíchy počúral)

EDIT: ano, jinak řečeno - málem došlo k úniku

2009-09-07 22:09:04

no co, metan je taky plyn


Odpovědět

1  2