Fórum - Téma


N16 - DO k centrálu


Fórum Almera N16 N16 - DO k centrálu

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

 Svobi
2009-03-18 19:15:58

Kdyby to bylo moje a ne brachy uz by tam byl dalkac ja jsem linej lovit zamek ,ale jemu to neva.

A mami micra ma taky dodelanej central nebo jen DO nevim co tam bylo ci nebylo uz jsme to tak koupili a s krasny dalky to bere jen me stve ze na zamknuti i odemknuti je jedno tlacitko. A druhy je k nicemu

2009-03-18 19:23:34

Alespoň máš náhradní

2009-03-18 21:11:10

almerka na strane spolujazdca N16 zámky majú teda aspon moja má rok 2002

2009-03-19 07:15:57

Ty vystřelovací klíče jsou možná fajn, ale problém asi bude v tom origo klíčku NATS a imobilizéru v něm. Těžko bych to asi nějak překuchával.

2009-03-19 08:00:12

NMám dojem že starý N16 mají zámky na obou stranách a nový (po faceliftu) mají už jen vlevo.

2009-03-19 08:07:40

Já nemám..rok 01 - jestli to spíš nebude dané výbavou auta..já mám Sport

2009-03-19 10:54:40

Ta stávající řídící jednotka centrálu, na kterou je třeba připojit to dálkové ovládání je tedy kde?

2009-03-19 21:36:26

pod volantom pod tym plastom ked si sadnes za volant asi vo vyske praveho kolena

2009-04-24 08:35:57

Zdravím. Tak jsem konečně s kamarádem namontoval do své N16 1,5i, rv. 2001 dálkové ovládání (DO)k již stávajícímu centrálnímu zamykání. Na doporučení jsem použil toto http://www.levnealarmy.co...axicar-2863409-p-323.html . Pokud by někdo montoval to samé, popíšu stručně postup připojení, třeba vám to pomůže. Nejdřív je potřeba sundat plast pod volantem, kryjící zároveň i pojistky. Jeden šroubek je u pojistek, druhý vpravo ze spodu. Pak se v horní části plast vycvakne ven. Řídící jednotka je v místech pravého kolena, na držáku přichyceném dvěma šrouby. Po jejich uvolnění se dá jednotka trochu povytáhnout. Jsou na ní celkem 3 konektory - jeden velký a dva menší. Na modulu DO jsou také dva konektory, jeden se čtyřmi slabými dráty a jeden s deseti silnějšími dráty. Ten se slabšími jsem nezapojoval, jsou na něm funkce, které nepotřebuju, nebo u tohoto auta nejdou využít (impuls dovření oken, zamykání při sešlápnutí brzdy, výstup na sirénu). Prodejce poskytuje v balení i popis přípojných míst N16 2,2 diesel, myslel jsem, že to bude stejné, ale je tam spousta nepřesností ( jiné barvy drátů ). Teď samotný postup připojení. Pracuje se pouze s konektorem s deseti dráty. Šedý a zelený drát se nepoužije. Růžový, který by měl umožnit otevírání pouze zavazadlového prostoru prý u N16 také nejde využít. Modrý, žlutočerný a černý drát se připojí na kostru. Já je připojil jedním ze dvou šroubů držících řídící jednotku centrálu. Hnědý drát se napojí na zelenočervený drát, na menším prostředním konektoru ( uzamyká ). Žlutý drát se napojí na bílý drát na tom samém konektoru ( odemyká ). Červený drát ( +12V ) se napojí na bílomodrý drát na velkém konektoru. Všechno pořádně zaizolovat ( je to docela opruz, protože je tam těch drátů spousta a ne moc dobře se nim může ) .V této fázi už DO normálně funguje, zbývá napojit směrová světla. K tomu slouží fialový drát. Na ten je potřeba připojit v propustném směru dvě diody ( označena je katoda , jedna pro levou stranu blikačů, druhá pro pravou). My to udělali tak, že jsme je sletovali dohromady a na ně přiletovali fialový drát. Vše je potřeba řádně zaizolovat. Na výstupy z diod jsme naletovali dráty, na každou jeden. Jeden drát se připojí na černozelený drát a druhý na zelenožlutý drát, oba na velkém konektoru. Teď už všechno funguje jak má, při zamknutí směrovky bliknou 1x, při odemknutí 2x. Jednotku DO jsme připevnili několika proužky oboustrané lepicí pásky ( stejnou se lepí třeba boční lišty ) k jednotce centrálu a vše přišroubovali na původní místo, krásně se to tam všechno vejde. Anténu DO jsem jen rozmotal . Funguje to parádně ( docela jsem koukal, když jsem byl 60m od auta ) , nikde se netahají žádné dráty .

2009-04-24 11:56:42

Scipioo -

ale asi nejlepsi by to bylo v sekci "navody"

2009-04-24 13:47:12

Taky jsem na tím přemýšlel . Dá se to tam nějakým způsobem přesunout?

2011-11-19 13:14:14

tato recenzia je sice starsia ako dva apol roka, ale asi som ztoho pípo, dialkove si nahodit nechcme u autoelektrikara ekd tu citma zeto stoji aj 2 litre, ked mna dialkove stalo 20 eur, chcem si to spravit, sam, tka idme podla tohto navodu, a tak extremne vela nepresnosti zesom si to ani citla nemusel! DVE SKRUTKY NA PLAST? su tam tri skroo so mto ulonil keby si to nevsimnem, dalsia vec, bd so mfakt magor, alebo nevies rozlisit prave a lave koleno, nemam toi este zapojene, ale mne to pride ze dialkove je presne za positkovou skrinou pod volantom, TAKEZ LAVE KOLENO, anie ako pises prave,

2011-11-19 22:13:24

superbossan maš Japonsku verziu auta čiže inu elektroinštalaciu tak sa nevzrušuj na tym navodom je pre Europsku verziu

2011-11-21 07:31:26

Jen tak mimochodem japonská a evropská verze neexistuje!! N16 se liší podle toho kde byly vyráběny a to buď v Japonsku (první cca rok nebop rok apůl) a dále vyráběné v Evropě. Ty auta jsou úplně jiný, i když na první pohled stejný a to včetně velké části plechových i mechanickýc dílů (přední blatníky, dveře, převodovka, poloosy, vnitřní plasty, elektrokabeláž, alektropříslušenstcví, atd...) Ale oboje jsou Evropské verze.


Odpovědět

1  2