Fórum - Téma


N16 - diesel


Fórum Almera N16 N16 - diesel

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3  4

2008-12-30 21:27:45

a to vsetko sa da opravit? myslim tym nevrazat do auta vela penazi,lebo teraz ich akosi niet a tiez dufam,ze turbo je v poriadku.auto ma zrychlenie a vsetko jak ma byt,len akosi velmi nechce tahat do kopca no a este aj ta maximalka.ked idem na stvorke,tak otacky stupaju riadne az do maximalnych po obmedzovac,ale patka uz taha len asi tak do tych 3000

929
2008-12-30 21:36:57

Lambdu a klapku tady budeš hledat asi těžko..! Chtělo by to změřit kolik dává turbína, pak proměřit váhu a zkontolovat vstřiky. Může to být i čerpadlo ................. a nebo taky zanesenej palivák! Kdyby něco, můžu zapůjčit k odzkoušení téměř všechny motorové díly (kromě čerpadla .. ty prostě nejsou), včetně elektroniky a čidel. ...nebo tu mám 2 celé agregáty (...opět bez čerpadel... )

Mapy jsme překopaly komlet celý, navíc to rozhodně nebylo napoprvý uplně jahodový, tak jsme to několikrát předělávali, upravovali, brzdily, projížděli.. Značné zdržení bylo i to, že se nechipuje přes diagnostickou zásuvku, ale musí se rozebírat jednotka a odletovávat paměť, která se přepisuje.

Turbo má v originále (podle našeho softu) 700 jednotek a ladili jsme ho kolem 800. Strop tohohle origo turba je kupodivu hodně vysoko, někde mezi 1300-1400 jednotkami , ale podle testů které jsme dělali, to kolem 950 ztrácí u tohoto motoru smysl....

2008-12-30 21:37:39

Krom turba a cerpadla se da vse za levno opravit. Vycistil bych vahu vzduchu a pak tu klapku jestli to ma a na noc bych odpojil baterku ,aby tam byli seriovy hodnoty. Nebo mas blby palivo

pockej 700 jednotek je 0,7 baru ? Nebo je to vty jiny soustave ? Jinak stou lambdou myslel jsem si ze diesel ji nema ,ale myslel jsem ze tam prece jen neco podobnyho ma. A klapku nektery 2.2 di maj. Jinak nase de prehravat normal v rakousku ji dali jinej cip a de to. Jinak mas nekde ulozenou tu mapu co mas v aute

929
2008-12-30 21:59:19

Ne, jednotky u upravovacího softu nemají se skutečným tlakem nic společnýho, to je jen jakási stupnice, ze které se vychází při ladění.

Jinak mapy nejsou problém, ale jejich nahrání je bez příslušné techniky nemožné. Můžem se dohodnout na nahrání u mého "šíleného" kamaráda který disponuje potřebným vybavením (u něj jsem nahrával taky), nebo tu mám 2 jednotky upravené (103 a 107kW).

Pokud rakušáci měnili čip (v podstatě je to jen paměťovej modul - obyčejná epromka), tak to možá po nějakých dalších úpravách přes zásuvku jde, ale mě se to nepodařilo a upravoval jsem to co je tam originál..

2008-12-30 22:20:24

Reknu to takle prijeli jsme stahl soft ,upravil ho a nahral zpatky . Jeli jsme na projizdku a na benzine rikal ze tomu jeste trochu prida tak a kdyz ho tam chtel znova nahrat jednotka se zritila. Tak jsme ji nasli a ven sni a koukame ze tam RSC chiptuning nebo tak neco a divne pajeny docela . Tak jsme z brachou zustali do vecera na pumpe on jel a obnovovali hodne na ty jednotce u nejakyho znamyho specialisty a zjistili ze tam snad byla¨nastrihnuta ta jedna nozicka svaba a tim se to posralo . Tak ji dal do kupy a kdyz mel tam ten cip venku nahral tam tu jeho prvni upravy soupli jsme to do auta a vpohode bezelo a jelo na tu jeho upravu . A jezdili jsme takle do 1 do rana po praze snim a nahaneli se . Pak on odjel a jeli jsme spat k brachovi a bracha rikal jak popijizdel ze pridal a jak pustil plyn otacky hodne klesly az skoro chcipla a hned zase nahoru . Nic jsme si ztoho nedelali a druhej den uz se to opakovali pri zrychlovani a prudkym pustenim plynu ,ale jeli jsme z vlekem a plne nalozeny pac jsme brachu stehovali ,bracha nas vyvedl na dalnici a na najezdu na ni auto chciplo bez paliva tak mi nastvany bracha hotovej jeho prvni auto rrozbity jeste student kde na to veme. Pak prijel ten kluk tak nejak jsme to skoukli a jen kontrolka motoru furt svitila. Tak jsme tam nahrali puvodni mapy a taky nic . Hm tak prijel bracha tam jsme nalozili veci do jeho subara , chiptuner nam zaprahl vozejk za svoje a odjeli jsme ke globusu. Pak pro me a pro vozejk s vecma prijel tata a bracha sel spat k brachovi a druhej den to odvezli do Nissanu a pak jsme sehnali cerpadlo a oni to spravili to bylo taky neco snima. A je tam ten cip z rakouska a normal sel prehrat snad by sel i znova nebo mame jinej typ jednotky a proto to de.Od kolika ti to turbo tahne ? Ono tohle co mame mi je pohode jen ze to netahne tak odspodu

Jinak stim tvojim cipem bracha by to chtel to urco jen uz asi nevim zda by jsme meli odvahu to tam nahrad ,ale klido bych o nej poprosil zda ho nekde mas s nahranim kdyby jsme to chteli by nam to nahral ten kluk co to cipoval. A ty dve ridici jednotky co tam mas ty upravoval kdo a taky to bylo mereny na brzde .

Ja se hlavne bojim ,aby se stim autem neco nestalo,zhroutila jednotka,cerpadlo ko. kdyz by jsme to tam nahrali to by se rodice zblaznili pac mu platili opravu a bylo to neco snim ani se nedivim. Kolik kilometru si stim uz najezdil?

Odkud vubec jsi ?

Jinak nejsou ty hodnoty v hexidecialni soustave jenom ? Stima myslim jednotka pracuje i kdyz to by bylo asi jako spis 2BC a tak ne ?

929
2008-12-31 10:10:58

Nevim sice s čim běhá jednotka, ale jsou to hodnoty které si přednastavil tvůrce softu (můj "šílený" kamarád a kolega z bývalého zaměstnání - programátor), v podstatě je to jen hodnota pro uživatelské prostředí programu..

Obě jednotky jsou zkoušené a bržděné na stejném autě. První Almera co jsem si nachipoval má v současné době najeto cca 60000 a druhá necelých 20000 km.

Jinak turbo po chipu začne nejvíc zatahovat kolem 2100 ot./min a plinule dává až do 4950.

Jinak, jsem z Jihlavy.

2008-12-31 11:41:38

Asi nechame zmerit na brzde nasi bestii a uvidime kolik dava ona.kdyby jsme se rozhodli tak dam vedet o mapu nebo pridpadne jinak .

A kolik mas maximalku na dalnici na rovine a jaky gumy na tom mas ? Nebo nemas nejaky video jsem to ted rikal brachovi a docela o tom premysli.

929
2008-12-31 19:00:09

...dohoda možná... Kdyby něco, stačí dát vědět, nechám ještě vypnout imobilizér v tech jednotkách a můžeme to zkusit co ten váš stroj na to bude řikat!

Maximálka se takřka nezměnila, je nějakých 200km/h , převodování skříně bohužel víc nedovolí, ale zato je tam hned a není to taková čekárna jak v originále..

Gumy mám standart 195/65 - 15 na origo alu discích.

2008-12-31 19:10:35

To je zvlastni nam ta potvora jede 220 tachometrovych. Jenze mi se bojime aby nam to nerozsipalo stim cipem ,ale dnes bracha byl docela unesenej a chtel by to . Nechame si poslat od toho kluka nas cip a treba by jsme ti to zaslali ,aby ten tvuj kamarad porovnal tlak turba jestli tam mate vic nebo min. Nebo si nekdy udelame vylet a muzeme porovnat .

A kdyby jsme chteli tu mapu od tebe zaslat prez net chtel bys za to neco ? By jsme ti poslali aspon flasu nebo tak

929
2008-12-31 19:33:02

Ta maximálka je z válců, záměrně jsem nepsal ten blud co mi to ukazuje na budíkách, v té rychlosti to jsou docela vylhávky (rafika se taky potuluje kolem 220km/h ale to je nesmysl..! ).

Bylo by dobrý si to nedřív zkusit a pak se můžem dohodnout přeba i na zapůjčení jednotky ke zkopírování, v tom problém nevidím (soft mám u toho šílence a tam je to zatížené jeho "copyrightem", kdežto upravené jednotky mám ve skříni a tam je to v pohodě... )

2008-12-31 19:37:38

Tak to jo to se nekdy domluvime az bude hezky a udelame vylet ,porovname auti a pak kdyztak testnem

2009-01-01 21:05:31

Jestli 2,2 DI nebo 2,2 dCI ... jasná odpověď ... rozdíl v cenách ojetin není veliký, ale je propastný rozdíl ve výkonech a výbavě (hlavně u Tekny se 100 kW motore, origo hliníkovými koly a ESP)... porovnávat starší přímovstřik s novým common railem dost dobře nejde .... mluvím teď o nečipovaných variantách. I stará varianta je příjemné auto, ale na novou ve všech ohledech (s výjimkou spotřeby) prostě nemá. U staršího 2,2 DI zaujme mohutný turboefekt kolem 2.000 ot/min, který common rail postrádá. Velmi jednoduše se dá říci, že nová jede všude o cca 20 km/hod více, bavím se hlavně o vyšších rychlostech > 150 km/h (vyzkoušeno hlavně na dálnicích v SRN). Spotřeba je ale o cca 1 litr vyšší, ve všech režimech .... pokud koupit N16 s naftovým motorem, tak určitě 100 kW Teknu.

2009-01-03 09:41:27

Cital som nejake recenzie a ako vytaz sa stal urcite novsi 2.2dci a jeho 6stup.prevodovka( 5stupnov urcite do mesta staci ale na dialnici to nee a ten hluk co to vydava)..

Uvidim ako klesnu ceny, ci stupnu..lebo tu mame uz to slavne EURO :)) a podla toho sa rozhodnem, ale nacipovat to dam urcite .)

2009-01-03 18:29:22

Dealeři Nissanu nabízí Racing Box, měl by zvýšit výkon i moment o cca 20%, tedy žádný extrém, kterého by bylo třeba se bát ... mělo by to stačit, už takhle je ta 100 kW Almera dosti živá ...

2009-01-03 19:27:26

Racing box jo tak to nikdy to jsou ty nejvetsi pic... akorad to prodluzuje dobu vstriku a klame ridici jednotku jinyma hodnotama . Kdyz chip tak uprava v jednotce a ne tohle

mARIOCO : de videt ze si stim nejel. 5 ti kvalt je delsi nez ten 6 aspon co jsem vypozoroval je to tak i u primeru tich je delsi 6 u tich 126 konovich a u 136 je kratsi.

Jinak brachovo Almera kdyz je tepla je tissi nez tatovo comonrail. Jinak tyhle motory maj dobrej zvuk na diesla i se dobre na naftaka vytacej kdyz chci vytocit tatovo kiu (motor mercedes) tak na 5000 otacek se ji proste nechce na 3500 uz pekne rve. Zato brachovo do 5000 otacek lita hned kdyz ji nechas snad by chtela jeste vic nezkouseli jsme omezovac . Ale taky bych sel do novejsi pac kdyz nacipujes 100kw tak to je vetsi bordel nez kdyz nacipujes 81kw . A 100kw by mozna zustala v serii ,ale jen mozna.

A vetsi otacky na jednotlivy stupne znamenaj mensi maximalku ,vyssi spotreba ,hlucnost a navic to auto ztraci dech ve 4000 otackach kde tahle jeste leti . Nevim vic minusu pri stejnym vykonu. Zalezi kde chces jezdit zda mesto nebo dalnice nebo soupnout jinou prevodovku

2009-01-03 20:28:42

Marioco :samozrejme ze 6 stupnov mas lepsie ale tak velky flam........ ze taky hluk z 5 prevodovej na dialnici od veci skodovka 120-ka ma len 4 stupne a aj to mu staci na dialnicu,myslim kvoli spotrebe to chces o stupen viac a nie kvoli hluku Racing box???? ako pise svobi nie je to žiadny chiptuning .niekde som to uz popsal tiež ako aj SpeedBuster, Speedbox a pod.,mas to iba na oblbnenie jednotky,ukazuje mensiu spotrebu a pritom to zere viac ! ale aby nepisal blbosti iba.Ked chces mensí hluk kup si radsej toto http://www.hej.sk/audio-v...philips/philips-she-7850/

929
2009-01-03 20:51:55

Souhlas se Svobim, 5 kvalů bohatě stačí, u nového modelu je to stejně akorat rozsekanej stejnej rozsah na více dílků, takže konečný efekt je nula, akorát má řidič o zábavu postaráno - pořád s tim fofrklacem šermuje jako kuchař s vařečkou! 2.2 neni žádná udýchaná malorážka, aby potřebovala rozmělnit kvalty, na to se hraje pouze u koncernu VW, aby docílili efektu "strašně silnýho stroje"...

Osobně bych se radši priklonil k 81kW (případně chip), z důvodu nižší spotřeby, jenoduchosti, celkově menším nárokům, větší spolehlivosti a minimálním zásahu "žabožroutů", protože 100kW je bohužel Renault jak vyšitej....

2009-01-03 21:34:24

to bych zase nerekl ze 100kw je renault ten motor je to samy s 2.2Di

929
2009-01-04 10:02:34

Mám na mysli celý auto, který se se 100kW vyrábělo od roku 2003 ve Fancii, na motoru je od Renault kromě pár drobností taky jejich vstřikování comonrail, jinak základ je stejnej jako u 81, kromě hlavy a pístů...

2009-01-04 11:59:33

Jo tak to jo


Odpovědět

1  2  3  4