Fórum - Téma


N16 chiptuning


Fórum Tuning a úpravy N16 chiptuning



1  2

2007-09-25 10:26:25

Caute, co hovorite na chiptuning? Dlhu dobu som do toho nechcel ist, lebo som na to pocul rozne nazory a vacsinou boli zle...Na proracing.sk stranke som objavil, ze robia chiptuning aj na N16 1,8 - prinos cca 10 koni a 15Nm za 9400,-Sk s dvojrocnou zarukou.

Rozhodne by som nesiel do ziadnej malej garazovej firmy, ale proracing sa mi zda byt celkom v pohode. Potrebujem vsak vediet aj vas nazor

Mate niekto s proracingom a chiptuningom skusenosti?

2007-09-25 11:45:15

Proracing by mal byt vraj ok, aj ked sa mi moc tie udaje nezdaju, hlavne moc vysoka hodnota udavaneho navysenia krutaku. Ale ak by bolo sucastou dodavky aj meranie na brzde s vystupnym protokolom pred chipom a po nom kludne by som do toho siel. Bez merania neverim ani tej nejvyhlasenejsej firme. Robi sa v tom dost odrbov a bez merania poznas prdlacku - placebo je mocne kor ked to stalo 10-ku

2007-09-25 12:00:16

presne,bez mereni bych do toho nesel.ja osobne chiptuningu neverim.

2007-09-25 12:42:20

Ja tiez chiptuningu neverim, ale ak to bude aj s omeranim vykonu pred a po, tak do toho idem

2007-09-25 19:31:24

duffi: sprav to ako ja.kup si Greddy Emanage a urobis si cip sam

2007-09-25 22:57:34

Bruni:na kolik te to vyslo?

2007-09-26 00:00:28

David: menej ako Duffyho čip :))

Dux
Radek
2007-09-26 00:08:18

konik za 1000,-

tom
2007-09-26 00:25:20

Myslím,že těch 10ps za to nestojí. Tedy za tu cenu.A taky se o tom navýšení dá směle pochybovat.10ps na motoru,nebo na nápravě? Nehledě na to,že pojem dva roky záruka v podstatě nic neznamená. Musíš totiž nejdříve dokázat,že případné poškození motoru,bylo způsobeno právě chipem.

2007-09-26 09:30:59

Dux: konik za 1000,-Sk? No nekup to

2007-09-26 22:30:11

Duffi 10koni neni na zahodenie, ak to bude s meranim na brzde neni to pre teba zla moznost (valcovej preto zbytocna polemika ci na kluke ci na koloch, ide o narast na kolach). Ale emanage by bolo este asi lepsie riesenie. Len tam si rucis za to co si nastavis sam.

Bruni ty uz to mas objednane? Si si svihol celkom, hracka pekna

2007-09-27 10:35:06

blesk: pracujem na tom.vykaslal som sa na svetla a radsej si kupim emanage.mam manika co mi to odladi

len ma koper trosku sklamal,ze vela mi emanage neurobi.ale ja som optimista a verim ze aspon 10PS urobime.

cena asi 8000Sk komplet s kablovackou,novou Emanage,softom,dopravou...

2007-09-27 11:19:11

Bruni: vie emanage citat aj udaje z konck senzoru a teda detekovat pokial mozes ist s predstihom? ak ano tak je to pekna vecicka. Mne sa totiz velmi pozdava 100octan od Shellu. ide to lepsie so seriovym nastavenim a emanage by ho mohol pomoct vyuzit este lepsie

2007-09-27 11:24:04

No s Emanage vubec zlepseni radsi necekej.. pokud bys mel vacky, svody, sani, vyfuk.. proste trosku postavene, tak si muzes pohrat s nastavenim smesi, atd. Ale u +/- serie nevidim velky narust..

jjinak 1000kc = 1ps je naprosto normalni hodnota.. cekat, ze si neco koupite za par korun a budete mit 50ps navrch je alibismus.

2007-09-27 11:41:01

blesk: komunikuje aj s knock senzorom

2007-09-27 12:07:31

No ja mam kamosou s ciptuningom a su spokojni, boli aj v profituningu a tam to tusim vzdy robia na motorovej brzde, vsak ako by dokazali naladit konkretny motor. Takze aspon budes vediet kolko to tvoje auto ma konikov a aky krutak.

2007-09-27 13:28:40

Mondrejka, mozno sa zajdem pozriet do profituningu - ak to robia v kombinacii s brzdou a bude to tiez do 10 tisic, tak to bude ok.

Z proracingu mi este neodpisali, takze neviem ako to je s tou brzdou

2007-09-27 14:09:43

DuFFi: Nie, v profituningu si priplatis 1500,-Sk BDPH za meranie pred a po uprave. Akurat je tu jeden hacik. Nebudu ti to vediet spravit

Ja mam s nimi tuto skusenost, ktoru sem pastnem z TKS:

Ináč, keď sme už pri tom, tak popíšem jednu moju skúsenosť, pri ktorej som si mohol vytvoriť vlastný názor na firmu PROFITUNING a nie zrovna pozitívny.

Mal som záujem o chipnutie môjho auta a tak som napísal maily do firiem: MM RACING a PROFITUNING. Z MM RACINGu mi hneď odpísali, že v mojom aute úprava RJ nie je možná. Ja som ale na rôznych stránkach našiel, že úprava mojej RJ možná je a tak som sa nevzdával a čakal odpoveď od PROFITUNINGu. Odpoveď z PROFITUNINGU mi došla, a bola pozitívna, že je možná úprava mojej RJ s popisom: Výkon 157 PS(pôvodných 143 PS) a krútiaci moment 201Nm(pôvodných 178Nm), tak som sa potešil a dohodol si stretnutie.

Na stretnutí som sa dozvedel, že po ďalšej analýze (možno internetovej) asi úprava mojej RJ nebude možná, ale že sa na to pre istotu pozrieme, tak sme po dlhšej chvíli RJ vytiahli, kukli sa do nej a zhodnotili, že úprava RJ nie je možná, nakoľko nemá v sebe „čipovateľný čip“.. (pekný výraz  ) Tak som so sklamaním v očiach položil otázku, ako je to možné, veď som do mailu predsa dostal info s presnými údajmi o výkone o krútiacom momente po úprave? Po chvíli vyšlo, že to tak našli na stránke iného úpravcu RJ

No ale aj tak sme spravili nejaké foto čipov a RJ ako takej...

Sklamaný, so zmiešanými pocitmi som sa teda chcel vybrať domov, keď mi bolo navrhnuté, že sa pošle pre istotu číslo môjho čipu do „materskej firmy“ v Taliansku, keby náhodou... Boli ale naozaj ochotní, tak mi ešte navrhli, že majú možnosť z obdobného auta, vybrať RJ a pozrieť sa, či náhodou tá nie je upraviteľná. Tak som s tým samozrejme súhlasil a bolo mi povedané, že v priebehu pár dní mi dajú vedieť, čo napísali Taliani a čo zistili pri tej druhej RJ. Tak som sa s aspoň nejakou nádejou vybral domov.

Info som samozrejme žiadne nedostal, ani po napísaní dvoch mailov. Tak som aspoň poprosil o fotky mojej RJ. Samozrejme bez odpovede...

Záver z toho mám asi taký, že: nechcel hovoriť nič zlé na PROFITUNING, lebo nemusia robiť zlú prácu na štandardných autách, ktoré vedia čipovať, ale ide mi o princíp a ich postup. Mali sa ozvať, neozvali sa, ani po mojich mailoch. Keď nechceli, nemali sľubovať, že kuknú RJ z druhého a auta a keď už, tak mohli aspoň napísať, že sa to naozaj nedá...Nebudem ďalej vypisovať v akých podmienkach pracujú, je to asi všade také isté a názor si môže utvoriť každý sám, keď tam príde a môže sa pred tým ešte rozhodnúť, či áno, alebo nie...

2007-09-27 18:15:45

Odpoved z PRO RACINGu:

Pouzivame riadiaci softver od renomovanej firmy, ktora software ladila na motorovej brzde, nie valcovej. V cene nie je meranie na valcovej brzde, ak by ste toto pozadovali, da sa to pripatit za cca 2000 Sk. My Vam vieme urobit meranie pristrojom, ktory z dynamickych vlastnosti auta nakresli graf, ktory vieme porovnat pred a po uprave. Tam vsak zistime len relativnu zmenu vykonu a nie absolutnu hodnotu.

2007-09-27 19:19:02

ehm heeer general volajky som z toho zmateny z kazdej strany pocujem n16 1.8 neda sa cipovat a na druhej strane da sa cipovat

co je cipovat prepisu original cip motor bez toho aby ho menili?

duffi co si ty napisal je varianta ze vyberu tovarensky cip a nahradia upravenym?

nepaci sa mi ta kombinacia vybrat a vlozit novy.

existuje este cosi ine? okrem origo programovatelnej rj(ecu)


Odpovědět

1  2