Fórum - Téma


N16 - CD autorádio - Aux / externí vstup


Fórum Almera N16 N16 - CD autorádio - Aux / externí vstup

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2012-04-10 10:44:46

tak už jsem taky v klubu, nově s almerou n16 sedan 2001. mám tam origo v palubovce cd radio a chtěl bych poslouchat hudbu z vnejšího zdroje (jack 3,5, iphone, cokoliv...) ale toto autorádio nemá žadnej vstup, dá se to nějak vyřešit aniž bych musel použít fm modulátor...? vím, že existujou nějaký kity, který se dají připojit do zadního konektoru rádia misto cd měniče (ale přídavný cd měnič mělo asi jen rádio s kazetou a místo toho se dal použít ten forichtung..) ale já mam přímo cd rádio...

díky za odpo..

2012-04-10 21:36:12

FM modulator alebo vymenit radio s kazetou a prepisat pinom v Nissane,pripadne klon,alebo ine radio

2012-04-17 12:10:44

Existuje X-Car Link - http://www.xcarlink.cz/?p=p_23&sName=nissan, ale ten asi neni urceny primo pro N16 pred FL, ale az po FL s integrovanym radiem a "budkou". Vice bude primo na strankach prodejce.

2012-04-21 10:54:12

tak to je blbé, to moje asi není podporované... vymontoval sem ho a kouk dozadu a mam tam jen konektory viz obrázek... jde s tim ještě něco dělat... fm transmiter nechci, je to humus

2012-04-21 13:26:08

A co takhe si tam dát jiný rádio než ten ne zrovna funkcemi oplývající originál... v dnešní době to už není asi problém, skoro každý autorádio má AUX 3.5 jack atď... a funkcí mají 10x víc než originál a navíc už se spíš i dnes kradou origo rádia než nějaký Sony, Panasonic,...

2012-04-21 14:22:19

Redukce by pak mela byt otazkou nekolika stokorun (http://www.nej-ceny.cz/37...4/redukce-iso-nissan.html). Pokud to tam ovsem pujde dat bez nejake neproveditelne upravy celni masky. Napriklad na N16 po FL s kaplickou by tohle asi neslo bez nejakeho viditelnejsiho vlivu na kompaktni vzhled.

PS: je tam neco takoveho? : http://www.xcarlink.cz/in...dLink=23&iType=1&iPhoto=1

2012-04-21 14:25:30

Konkrétně tahle redukce mu je k ničemu protože je na starší konektory co mám já v P10. N16 má jiný výstup z auta, to co je víše na foto.

2012-04-21 14:28:57

no a fungovalo by mi i ovládání z volantu (volume, zpět/vpřed skladdeb a pod...)? koukal sem, že i existuje přední plastpanel s univerzální dírou na klasická autorádia a redukcema na ty nissaní konektory... ale nevim jestli se mi tim to nějak nezablokuje něco, nevim jak moc je to nissan rádio spojený s tim nats systémem..?

2012-04-21 14:36:12

S tím volantem nevím, někdo to tuším zprovoznil. Já tam mám taky na rádiu výstup na ovládání, ale nevím či by to fungovalo jen z Panasonic ovladačem nebo i z tím origo, já to nepotřebuju. A či to je napojeno na NATs taky netuším, to je jeden z důvodů proč nechci novější auto, samá blbá elektronika...

2012-04-21 14:57:02

No kdybys koupil nové autorádio, tak s tím ovládáním pod volantem jedině redukce http://www.ahifi.cz/adapt...ra-x-trail-x-trail-t.html + k tomu další redukce na propojení s autorádiem podle typu rádia. Ale vyšlo by to na dost...

2012-04-21 14:58:31

myslim, ze tu na foru byla zminovana nejaka redukce pro ovladani na volant a nenissan/pioneer radia...vice by mozna vedel HonzaBK (http://www.nissanclub.cz/member_detail.php?id=3514)

2012-04-30 20:04:53

tak na to jdu z jiné strany...podařilo se mi sehnat stejné radio, ale kazetové... když ho namontuju k sobě do almery, tak mi to píše "SECURE", není tu někdo ze západu čech, kdo má možnost dumpnout eeprom z původního cd radía a nahrát do toho kazetovýho, aby se spárovalo s mojí almerou..?

chápu to tak,ž e kazdý radio má 4místenj kod, kterej má řídící jednotka a rádio stejný (aby se nekradly, že jo) a pak když se dá do jinýho auta, kod radia se neslučuje s kodem v autě a radío je bloklý... ? co jsem tak pročet, měla by ta pamět eeprom jít přes čtečku do pc v nějakem softu přečíst a pak nahrát do druhý eepromky a rádio by mělo teoreticky naběhout s rozpoznanym kodem...?

2012-05-01 14:59:10

no tak nejak to asi bude...uzivatel "djmj" to resil v souvislosti s X-Carlinkem: http://www.nissanclub.cz/...zdruzene-radio-n16-160411 a muselo to pry do Clarionu (to ale byla taky po FL Almara): http://www.nissanclub.cz/...lect=187841#message187841

2012-05-01 22:03:47

Malo by stačit prepisat v Nissane consultom pin na klučoch

2014-06-06 10:19:08

Mam moznost original radi s cd i s kodem ale nejak mi to nestymuje kuli NATS. Myslel sem ze kod je sparovany s klicem ? Nebo se pletu ?

Apropo predpokladam ze original radio s cd mp3 asi neumi co ?

Ja mam s kazetou a pres fm modulator je to desny neb to chyta nejruznejsi brum atd a navic mam asi nejakou divnou cigaretovou zastrcku protoze mi z ni neutale vypadava kabel k telefonu nebo prave fm modulator.

Ma nekdo zkusenost se zapalovacem co snim ?

Jeste jeden dotaz kdyz odpojim original radio a zkusm s tim cd a nepujde to a vratim puvodni radio bude puvodni radio bez problemu fungovat nebo to po me bude chtit pin ktery ovsem neznam .

Jinak co sem nasel na netu tak pin radia se da pry vypnou i bez Consultu II ale uz sem nenasel jak.

Tady je vseobecne jak je to NATS a radiem:

NATS AUDIO LINK

NJEL0497S12

Description

NJEL0497S1201

The link with the NATS IMMU implies that the audio unit can basically only be operated if connected to the

matching NATS IMMU to which the audio unit was initially fitted on the production line.

Since radio operation is impossible after the link with the NATS is disrupted theft of the audio unit is basically

useless since special equipment is required to reset the audio unit.

Initialization process for audio units that are linked to the NATS IMMU

I Perform initialization with CONSULT-II

I For initialization, refer to “CONSULT-II operation manual NATS”.

Normal operation

Each time the audio unit is switched on afterwards, the audio unit code will be verified between the audio unit

and the NATS before the audio unit becomes operational.

When the radio is locked

When NATS link problems occur “SECURE” message will be displayed in three ways indicating three different

NATS link problems.

“Secure” on a red background indicates that there is a problem in the link between Navi control unit and Audio,

suggesting that there is either a Navigation system fault or the Navi control unit has previously been fitted in

another vehicle.

“Secure” on a green background indicates that there is a problem in the link between NATS IMMU and Audio,

suggesting that there is an audio fault or the audio unit has previously been fitted in another vehicle.

“Secure” on a yellow background indicates that the transponder (NATS key) is not working correctly or it has

previously been fitted in another vehicle.

When a “Secure” message (of any type) is displayed, it can be cleared by re-initializing the NATS system using

CONSULT-II and the associated Immobilizer PIN code (there is no need to return the audio to a Clarion service

centre). If re-initializing fails to clear a “Secure” message then the component (identified by background

color) is faulty and should be replaced.

preklad google :

NATS AUDIO LINK NJEL0497S12 Popis NJEL0497S1201 odkaz s NATS IMMU znamená, že audio jednotka může v zásadě být provozován pouze je-li připojen k odpovídající NATS IMMU na které hláska byla původně namontovaného na výrobní lince. Vzhledem k tomu, radio provozu je možné po spojení s NAT je narušen krádež audio zařízení je v podstatě k ničemu, protože speciální zařízení je nutné obnovit zvukovou jednotku. Inicializační proces pro zvukových jednotek, které jsou spojeny s NATS IMMU jsem Proveďte inicializaci s CONSULT-II I pro inicializaci, viz "Operace CONSULT-II manuální NAT". Normální provoz Pokaždé, audio jednotka se zapne poté, audio kód jednotky budou ověřeny mezi audio jednotkou a NAT před audio jednotka do provozu. Když je rádio uzamčen Pokud problémy odkazů NAT nastat "SECURE" zpráva se zobrazí ve třech směrech s uvedením tři různé NAT problémy odkaz. "Secure" na červeném pozadí znamená, že to je problém ve spojení mezi řídicí jednotkou Navi a zvuku, což naznačuje, že je buď chyba Navigační systém nebo řídicí jednotka Navi byl již dříve vybaven v jiném vozidle. "Secure" na zeleném pozadí znamená, že to je problém ve spojení mezi NATS IMMU a zvuku, což naznačuje, že je zvuk poruchy nebo audio jednotky byl již dříve vybaven v jiném vozidle. "Secure" na žlutém pozadí znamená, že odpovídač (klíč NATS) nepracuje správně nebo byl již dříve vybaven v jiném vozidle. Když "Secure" zprávu (jakéhokoli druhu) je zobrazena, je možné vymazat re-inicializaci systému NATS pomocí CONSULT-II a související imobilizéru PIN kódu (není třeba vrátit zvuk do Clarion servisním středisku) . Pokud re-inicializace nezmizí zpráva "Secure", pak složka (označeny barvou pozadí), je vadný a musí být vyměněn.

djmj  
Michal
2014-06-09 11:25:42

Originál rádio nevie prehrávať CD MP3. Áno máš pravdu, rádio je spárované s NATS. Teda ak sa rádio vyberie nebude fungovať v žiadnom inom aute, teda bez zásahu. Nie len rádio ale aj menič CD je spárovaný týmto spôsobom. Preto keď som namontoval X-carlink vypísalo mi Secure. Asi sa tam už bol predtým nejaký CD menič a keď som sa ja pokúšal pripojiť akože CD menič - Xcarlink tak ma to jednoducho bloklo. V Clarione v Bratislave servisný technik urobil že auto si myslelo, že práve vyšlo s linky a tým pádom sa nanovo spárovalo Rádio, NATS a CD menič - Xcarlink a všetko funguje. Ale mali by to vedieť aj v Nissane, no mne povedali, že to nevedia.

2014-06-09 11:41:40

Diky za info to znamena neoriginal radio no tak sem vyndal puvodni a nasel sem tam peknou prasarnu na konektoru nekdo se v tom stoural - nechapu proc.

Tak ted potrebuji pomoct potrebuji popis konektorů vcetne barevneho znaceni co ktery kabel v nissanu znamena tedy schema zapojeni- muzete mi prosim pomoci ?

ps: prechodka z nissanu na iso konektror nema stejne barevne znaceni oproti puvodnimu kabelu dokonce ma i jinak osazene kabely nekde nejsou a nekde naopak jsou - jinde napichane tim padem bych nerad neco zbabral.

Neoriginal radio Sony mi ted nehraje , respektive nejde ani zapnout.

edit:

tak Sony uz jde neb na redukci bylo prohozene + bylo v jine pozici nez na original kabelu v aute. Nicmene musel sem to zapojit tak ze mi radio hraje i bez klicku v zapalovani do polohy ON ale takove reseni nechci a to z duvodu ze do radia jde neustale proud a tim padem neustale sviti podsviceni displye i pri vypnutem radiu .

No a ted ta blba vec ... zapojil jsem zpet original radio a je mrtve. Nejde zapnout, redukce na to vliv nema protoze to je rovnou original radio na original konektor.

Napada me jen jedna vec a to ze mozna je nejaky problem s original radiem neb kdyz sem ho vyndaval tak ke kabelu kde je + byl primotan kabel ktery byl pinem zastrceny do jedne z bilych zdirek na radiu jenz se mi to pri vyndavani vytrhlo a ja nevim kam patri - coz je mozna prave ten problem ze nejde radio zapnout a mozna to byla nejaka klema ktera mohla neco obchazet :( fakt nevim.

Bez popisu barev a jednotlivych pinu na radiu se dal nehnu :(

2014-06-10 08:38:08

A kdyz si zpetne zkousel to original nissani radio, zapojil si do nej i antenni drat? Bez toho radio nejde, je to zaroven pripojeni zeme

2014-06-10 08:51:49

rampatica: nezkousel neb popravde to by me ani nenapadlo protoze neoriginal radio sony mi hraje a nikam sem zadnou zem netahal jen bylo prohozene plus na redukci. No du to zkusit kazdopadne me prekvapuje ze antena je pro radio minus - dam vedet odpoledne.

No a od vcera hledam ale nedari se mi najit schema zapojeni original konektoru . Jediny co sem zatim jistil ze ten druhy konektor 3 draty zelene by melo bejt pro telefon.

Nasel sem krasny popis pro almera tino jen ze konektory neodpovidaji ... kdyz by nasel nekdo pro almeru dejte vede pls

http://uloz.to/xTMfwReW/nissan-tino-pdf

dale sem nasel tohle ale neni to na almeru ale na sentru jenze anglicky neumim takze nevim jestli by se to nejak dalo

http://www.b15sentra.net/...ms/showthread.php?t=60237

2014-06-10 17:36:17

Ja jsem si prave taky hral s origo radiem, koupil jsem k nemu xcarlink a kdyz jsem to testoval, tak mi taky nehralo radio dokud jsem nepripojil i antenni drat do toho konektoru...


Odpovědět

1  2