Fórum - Téma


N16 - 2.2dti na co si dát pozor ?


Fórum Almera N16 N16 - 2.2dti na co si dát pozor ?

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2009-01-07 13:16:07

co říkate na almeru 2.2dti na co si dát pozor rok vyroby2002 97tis km a cena je 100tis

2009-01-07 15:54:11

mrkni sem http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=91058 . Jinak si dat pozor ,aby se otacky nehoupali .Startovala i kdyz obcas to muze bejt prkotina jindy zas cerpadlo. Jinak jejich porucha vazna jsou vstrikovaci cerpadla ,ale jestli ma 100tkm a jezdila na dobrou naftu tak jeste vydrzi nekdy vydrzi 300tkm i co motor nekdy 150tkm je to ruzny . Jinak jsou celkem bez problemu

2009-01-07 16:00:33

jak bych poznal vadne čerpadlo jesta mam moznost 2003 2.2dci za 100tis najeto 120tis sedan to ma motory renault ze

2009-01-07 16:16:56

Vetsinou kdyz je vadny cerpadlo tak motor nebezi ,ale kdyby byl v cerpadle nejakej ventil blbej tak by nemusel chytat ,ale vetsinou to delaj jiny blbustky kdyz nechyta. Nam nez to cerpadlo chciplo tak se zhoupnuli otacky pri pusteni plynu ze zaberu az auto skoro chciplo . 2.2Dci je jeste nisanackej motor ,ale auto se delalo uz ve francii od roku 2003. Ale 136 konova verze ac ma 6 stupnovou prevodovku tak ma kratsi 6 nez 5 u 2.2Dti . Nevim jak je to u ty 114konovi 2.2Dci (taky od roku 2003 jak ta 136). 2.2Dci ma vyhodu a to ze tahne od spoda ,ale nevyhody kratsi ta posledni rychlost a vyssi spotreba o trochu . Nevim kterou bych volil. Je to na tobe ty novejsi podle nekterych byli vic odfusovany

2009-01-07 16:34:29

no ja sam newim nekde na furum sem cetl a ted budu citovat nebrat 2.2di 81kw přeplnovaný řadový čtyřválec 16 ventolovy rozvod dohc příme vstřikování paliva a radialním čerpadlem

duvody proč nebrat: tento motor je hlucny ma hrubý chod a relativne vyrazne vybrace motoru.Dlouho žhaví a bez toho nenastaruje .Nejvíc však vadí vyrazná prodleva reakce ne šešlapnutí plynoveho pedalu v otáčkách pod 2000 za min

2009-01-07 16:45:03

Reknu to takle kdyz se motor ohreje je tissi nez tatovo comonrail a i nez oktavky nez se ohreje tak klape. Dyl zhavi no mozna jo nepride mi to . Vcem maj pravdu tak motor zabira -zacne zabirat turbo az ve 2000 otackach ,ale zase oproti jinym ktery uz maj divnej zvuk vee 3500 otackach tak tenhle motor se krasne vytaci do 5000 jaky by to nebylo pro nej nic a zvuk se mi u nej libi vic nez u jinych dieslu treba mondea strasne tam de slyset ten klapot

2009-01-07 16:50:53

takze by si raci byl pro ten starsi model 2.2dti

2009-01-07 16:56:51

Nevim to 2.2Dti mame ma ho bracha a no problemo ,ale vykon tam mame zvedlej tak nevim jak ta serie jede. Jo a - ty starsi verze je trochu vic koroze hlavni jejich nemoc jsou 5ty dvere pod oknem. Zase kdyby ta novejsi byla ve 136 konikach tak nevim no me by u ni stvalo pri rychlejsi jizde hluk na dalnici tady stou jedem 140 a motor se jen prevaluje. Prohlidni si obe a podle stavu a dalsich investic bych se rozhodl

2009-01-07 18:16:22

Svobi, kolik točí 5.rychlost u DI u 120 km/h ?? ... já myslím, že tak 2.200 ot/min (už si to nepamatuju) .... 6.rychlostní dCI točí těsně pod 2.000 ot/min .... podle mě je u 100 kW 6.rychlost rozhodně delší než u 81 kW DI... hlavní rozdíl mezi motory je v podstatně plynulejší charakteristice (i když pořád ještě ne plynulé...) bez totálního turboefektu, typického pro 2,2 DI .... Ještě poznámka ... smiř se už, prosím, konečně s tím, že Almery nejsou vyráběny ve Francii Spotřeba je při podobném stylu jízdy o cca litr vyšší, ale ten litr znamená také slušný rozdíl v dynamice.

2009-01-07 18:22:20

tak co je potom lepsi dti nebo dci nebo ne lepsi ale spolehlivejsi a taak

2009-01-07 19:04:34

Ze si myslis ze nebyli delali delany ve francii tvoje vec ja mam za to ze se tam delali

2009-01-08 15:55:49

tak dneska sem se byl podavat na almerku 2.2dti 2000rok vyroby ma najeto130tis km dovoz z italie klima okna v el.tazne hagusi multifunkcní volant.v bazaru uz stoji asi pul roku auto chytlo hned a na poprve podotykam nebyl sem dumluveny na exkurzi na aute sem nenasel jedinou znamku koroze spodek auto jak s linky.chvily motor klapal ale pak se utisil silentbloky motoru byli v pohode nikde nic neteklo vse dokonale čiste zkousel jen tak zmacjnout hadici od turba jestli tlaci pri pridani plynu co si stvrdla,jen sem nemel casek se do ni podivat jestli netlaci i olej ale to pristemyslite ze cena 92tis je w poho auto je na plechacich s novyma gumama .


Odpovědět