Fórum - Téma


N16 - 2.2Di odpojení EGR ventilu


Fórum Almera N16 N16 - 2.2Di odpojení EGR ventilu

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2009-12-28 14:35:29

Cau kluci premyslim na odpojeni toho srace u brachovo almusky . Pac kdyz jsem napichl auto na diagnostiku tak mam v sani u motoru ohratyho na 40°C je teplota v sani na volnobeh 79°C no a jesto to ohriva turbo a nema to intercoler proste humus chtel bych srazit teplotu aspon o tohle.

Tak se chci zeptat kdyz odpojim konektor vypne se EGR ventil nebo ho musim zaslepit.

Dale zda kdyz odpojim kabel nebo ho zaslepim obevi se chyba ? Pripadne zda ji smazu tim ELM327

A snima se neco v tom EGR ventilu co by vadilo v michani optimalni smesy ????

Kdyztak nejake poznatky lidi co ho zaslepili u toohodle motoru ? Vim ze nekomu ho odpojili v Nissanu kdyz neslapal.

Vim ze se tu EGR resi ,ale tohle je trochu jiny tak nemazat pls.

Treba u mami micry jsme ho odpojili je tam podtlakovej a po odpojeni auto prestalo cukat. Almera bezi v pohode ,ale zaroven po odpojeni by mohla jet lip

Poznatky piste prosim jen z naftovou 2.2

2009-12-28 16:32:02

když odpojíš naskočí chyba to je jasny.Zaslepení je to Ok .Jesli špatně dovírá určitě bude zmněna znat .

2009-12-28 16:57:38

Nic mu neni nejspis jen me stve ze mi pousti teplo do motoru a sracky . To jsem si myslel ze to hodi chybu kdyz to odpojim ,ale zaroven by se uzavrel ne ? Proste jsem to chtel na zkousku a pak zda to ma cenu zaslepit

2009-12-28 22:28:08

když ho odpojíš tak to dá chybu těško řict jestli to omezí něco dalšího .Udělej misto těsněni plech a je to.Už sem to několikrat dělal a OK

2009-12-28 22:51:43

jj, přesně tak - normálně to zablinduj, do elektroniky bych nezasahoval.

2009-12-28 22:57:44

Jo to neni problem jen jsem to chtel nejdriv zkusit bez rozdelani. Ale verim tomu ze to bude mit prinos,ale mam pocit ze nekdo rikal ze je na nem napojene EGT nebo neco co je na tom pravdy potom by to jasne neukazovalo teplotu spalin ,ale on by rozdil ve smesi byl asi minimum a kdyz rikas ze je to OK . A poznal si nejaky zlepseni neceho po odpojeni ?

Nejlepsi by bylo komlet EGR vyhodit i stima trubkama a se vsim aspon by tam bylo vice mista jenze to by to hazelo tu chybu asi to jen zaslepim a bude klid kdyz to nicemu nepomuze tak aspon to nebude zasirat sani

Protoze 79°C to je balik teplota a jeste kdyz tam zatopi turbo tak to je neco je fakt ze je hrozne znat zda je teplo nebo chlad a kdybych to dal dopryc tak by tuplem za studena jel.A teoreticky o chlup lepsi nabeh turba pac by kus spalin neutikal mimo . Kdyby to melo EGR jak benziny ,ale dnes jsem cumel jakou to ma rouru

Jinak to zadelat asi nejakym plechem a to potrit tesnenim na vyfuky ne ,aby to tesnilo nebo nejakym sirsim hlinikovim.

2009-12-28 23:01:40

Nejlepší by bylo vyhodit celej ten smradlavej těžkej chro chro ropák a nacpat mu tam béňomotor, Ty by jsi to zvladl i na parkovišti - tak neztrácej čas u PC a konej

2009-12-28 23:03:19

Si povime az budes nekdy cuchat ten smradlavej chro chro ropak stim tvim benzinem. Tohle je nejlepsi motor pro Almeru. Taky mam radsi benzin nejlip turbo ,ale nafta taky dobra. Na parkovisti zvladnu mozna zaslepit to EGR protoze aspon u jedne veci je tu pristup

2009-12-28 23:33:02

dělal jsem ale pak sem stim nejezdil řešil sem u tina rok 2001 až 2003 bez problemu zakaznik si chvál . Teplotu sem něřešil nemyslim že ma až takovej vliv na jizdu.Potom sem dělal xtraila rok 2005 a tam se pak rosvitila chek ale prodal to nějakejm rusakum druhej den už to neřešil tak nevim jestli to bylo zaslepenim myslim že ne.Jediny co poznalo zaslepeni co sem zatim řešil je Superb nebo pasat 2,0PD rok 2006 nahoru

2009-12-28 23:41:36

Ok tak to zkusim az se otepli aspon si budu mit scim hrat . JAky je tam tesneni kdybych to vracel zpet tak to snad prezije ne ? Se skodou bez pryc mrchy jedny to keca kvuli kazde p.... a stoji to cely za ....

2009-12-29 14:41:59

jen tu sráčovinu zaslep,nic nezasírá tolik sání jako EGR. Jinak na teplotu vzduchu by to mělo mít minimální vliv,EGR by měl přepouštět pouze tehdy kdy dochází nejvyšším exhalacím,tj studené starty a určitá doba zahřívání motoru.Jinak čidlo teploty výfuk splodin je tam většinou kvůli ochraně katalizátoru,takže to s EGR nemá nic společnýho.

2009-12-29 14:50:32

No tak je mozny ze prave bylo EGR plne otevreny kdyz jsem to mel na volnobeh a proto ta teplota. Pujdu do toho aspon na zkousku ,ale az na jare.

Katik by sel nejradeji do hajzlu taky ,ale jsou drahy tak by se musel sehnat nejaky vysipany ten vykuchat a dat ho tam a tamten mit kdyby neco.

2010-01-01 21:29:39

no u 2.2 di to mozes zaslepit a nic sa nerosvieti a pojde urcite lepsie ale u 2.2dci to je uz ine tam ti po cca 50km zacne svietit check je to tym ze je tam uz comon rail mam 2.2 dci 100kw a mam ho odpojeny auto slape o dost lepsie ale svieti kontrolka brat na 2.2 di tiez zaslepeny a tam nesvieti

2010-01-01 21:31:49

Ok taky si rikam ze to musi bejt trosku znat pac to zveda teplotu jako prase. A zaslepil si to taky jenom tam na svodech plech mezi tu rouru a tu trubku k EGR a nazdar ne ?

2010-01-02 19:14:08

o teplotu tam asi ani nejde skor si myslim ze to bude v tom ze je tam viacej kyslika a potom aj sa casom vycisti sanie a potom je to este lepsie.

2010-01-02 19:58:08

Jo tak samozrejme ze i vic kyslik a trosku teplota dolu proste jedno k druhemu. Na sani mu asi pecu prece jen je to brachovo auto tak to by mi to tu musel nechat na dyl.

2010-01-31 14:29:00

No prece jenom asi i to sani vyndam http://www.almeraownerscl...et/showthread.php?t=32237

2010-02-03 18:16:15

když budeš mit dole saní tak rovnou vyhaž ty klapky co jsou tam

2010-02-03 18:43:20

U almery nejsou ty ma myslim tino . Jo a nevite kolik stoji tesneni sani v nissanu

2010-02-19 10:45:21

Tak mám čerstvé zkušenosti s odpojením(zaslepením) EGR ventilu. Dělal sem to včera ,práce cca 15min pouze povolit 4 šrouby sundat trubku mezi EGR a sáním vyrobit a vložit plech (až k sání) a utáhnout Je to teda Terrano takže víc místa kolem motoru u Almery to bude složitější .No trubka u sání vypadala jako na tom odkazu co tu je z průměru 3cm byl tak jeden .A k jízdě: žádné výrazné zvýšení výkonu samozřejmě nepřišlo,ale spíš se motor lépe a pravidelněji vytáčí od nízkých otáček takže na závěr-doporučuji


Odpovědět

1  2